19 września 2013

Moje kosmetyki do włosów.


Witam ;) Tak więc dzisiaj chciałam zebrać wszystkie moje kosmetyki w jednym poście. Jaki w tym cel? A taki, żeby utrzymać się przy zakazie kupowania jakichkolwiek kosmetyków do włosów, no chyba że potrzebnych oczywiście haha ;)




Tak prezentuje się moja kolekcja do której cały czas co parę dni coś dochodziło, bo zły humor, bo czegoś brakuje, bo tak ;) Na szczęście wyszkoliłam swojego chłopaka (który szkoli teraz mnie ;)), żeby odciągał mnie od Rossmanowskich półek z szamponami, odżywkami.. przez co często wychodzę ze sklepu ze łzami w oczach haha. Tak więc..



Maski :

1. Gloria
2. Lorys czosnkowy
3. Joanna Naturia z miodem i cytryną
4. Syoss blond
5. Maska intensywnie nawilżająca z Auchana 
6. BingoSpa spirulina i keratyna
7. Ziaja masło kakaowe
8. Henna Treatment Wax



Odżywki :

1. Kallos Keratin
2. Garnier Fructis Oleo Repair
3. Garnier Fructis pielęgnacja pasemek
3. Garnier Fructis Mega Objętość 48h - 3 sztuki
4. Garnier Ultra Doux awokado i karite
5. Garnier Ultra Doux morela i olejek migdałowy
6. Joanna Apteczka Babuni z miodem i proteinami mlecznymi




Szampony :


1. Płyn do higieny intymnej Facelle
2. Babydream 
3. Garnier Fructis Mega objętość - 3 sztuki
4. Green Pharmacy z nagietkiem lekarskim
5. Alterra Granat i Aloes




Na końcówki :


1. Pantene Serum scalające rozdwojone końcówki
2. Farouk CHI
3. CHI
4. Marion Olejek Arganowy
5. Jedwab Natura Silk - 4 sztuki
6. Joanna Jedwab
7. Selective On Care fluid




Wcierki :


1. Jantar
2. Green Pharmacy eliksir ziołowy wzmacniający, przeciw wypadaniu



Może kosmetyków nie jest tak wiele, ale moim skromnym zdaniem.. zdecydowanie przesadziłam z zapasami! 
A wy lubicie robić zakupy na zapas ? ;)



15 komentarzy:

  1. Zdecydowanie masz za dużo tych kosmetyków do włosów ;)
    Ja nie lubię robić zakupów w Rossmanie, bo :
    1. produkty są gorsze jakościowo niż w małych sklepach
    2. nikt mi tam tak dobrze nie doradzi jak p.Gosia ;)
    Nie robię zakupów na zapas, bo wg mnie to strata kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wcale strata kasy to nie jest, bo jeśli w jeden miesiąc zrobię zapas to przez parę następnych nie muszę już nic kupować ;)

      Usuń
  2. Nadal niekompletne zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko robię zapas kosmetyków jak jest przecena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak widzę przecenę to już kompletnie wpadam w szał! ;)

      Usuń
  4. hej, dzięki za odwiedziny :)
    masz całkiem pokaźną kolekcję
    obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam gigantyczny zapas kosmetyków do włosów, ale na dobra sprawę mam sprawdzone serie jakie są najlepsze. Macadamia to odżywka, spray i szmapon. Chyba najlepsze do codziennego stosowania. Do regeneracji GOLD WELL pure repair szampon, odzywka i spray. Ceny są wysokie, ale starczaja na bardzo długo. Polecam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi troszkę szkoda wydać dużą kwotę na jeden kosmetyk,nawet jeśli jest świetny, bo wolę kupić więcej za tą samą cenę i znaleźć jego tańszy odpowiednik. Ale może kiedyś się skuszę ;)

      Usuń
  6. Ile Ty tego masz! Masakra! :D Najbardziej rozwaliło mnie to: Garnier Fructis Mega Objętość 48h - 3 sztuki. Mam nadzieję, że nie 3 sztuki kupione naraz ;D Niestety dopiero zaczynam, tak więc moja "kolekcja" umywa się do Twojej, lecz ciągle czegoś szukam :) Pytanko: Stosowałaś Jantarka regularnie? Jaki przyrost zaobserwowałaś, jeżeli tak? I którą z odżywek Ultra Doux najbardziej lubisz? Z tego, co się orientuję, to większość jest w porządku, no i którą tu wybrać..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat wygrana w takim jednym konkursie więc jeszcze nie oszalałam, żeby naraz kupić 3 sztuki haha ;D Jestem w trakcie stosowania Jantara, będzie o tym post za niedługo bo jeszcze efektów nie mierzyłam. Jak narazie używałam tylko wersję z awokado i polecam ;D

      Usuń
  7. Zapomniałam zapytać - gdzie kupiłaś olej kokosowy :)? Pino

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabieram się za kupno odzywki z Apteczka Babuni z miodem i proteinami mlecznymi ;)


    [usuń weryfikacje obrazkową - ułatwisz innym komentowanie!:)]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że mam ją włączoną. Ale już zrobione ;)

      Usuń