27 września 2013

Olej rycynowy.


Pytałam wiele osób o używanie oleju rycynowego na rzęsy. Za każdym razem słyszałam, że efektów nie było a do tego pojawiało się podrażnienie, widzenie za mgłą, wypadanie rzęs. Mimo tego postanowiłam spróbować, bo gdybym tego nie zrobiła nie byłabym sobą ;)
Olej rycynowy na rzęsy stosuję już od około miesiąca.
Niestety..  nie mam żadnych zdjęć niepomalowanych rzęs sprzed miesiąca.




Za moją buteleczkę zapłaciłam ok. 2zł, stosuję miesiąc a zużyłam może 1/5. Codziennie smaruje nim rzęsy po zmyciu makijażu, przed snem. Czasami, gdy siedzę w domu, stosuje olej również na cały dzień. Planuję robić to jeszcze przez 2 miesiące. Podobno najlepsze efekty widać po 2-3 miesiącach więc jeszcze tego nie zakończę ;) Jednak w moim wypadku efekty widzę już po miesiącu. Rzęsy nie wypadają nawet przy demakijażu-do tej pory wypadały 3-5 rzęs w jego trakcie. Są troszkę dłuższe, co niesamowicie mnie cieszy bo rzęsy z natury  mam baardzo króciutkie. Co do gęstości to zmian nie zauważyłam. Rzęsy również troszkę przyciemniały, ale na tym mi specjalnie nie zależało.





Mam nadzieję, że po dwóch miesiącach będą wyglądały jeszcze lepiej.
A Wy stosujecie olej rycynowy na rzęsy ? 



10 komentarzy:

  1. nie stosowałam :) ale chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog i świetne posty <3
    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam nieregularnie nie licząc na duże efekty, a okazało się, że faktycznie wydłużył i wzmocnił moje rzęsy :) Polecam również na zakola i brwi - tutaj okazał się niezawodny! Efekt? Świetnie zagęszczenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na włosy właśnie boje się używać, bo wysusza.. ale może się przełamie ;)

      Usuń
  4. szkoda, że nie ma porównania z początku i z końca ;)
    ale o czymś takim nigdy nie słyszałam....

    OdpowiedzUsuń
  5. co do rzęs, stosuję od około miesiąca regenerujący krem do rzęs L'biotica. pierwsze efekty zauważyłam po jakimś tygodniu. smarowałam rzęsy u nasady co wieczór. stały się dłuższe, oraz zaczęły narastać mi nowe rzęsy! polecam! nie znam ceny, oraz nie wiem gdzie można to zakupić, bowiem podkradałam to mamie, ale myślę, że nie jest to duży wydatek, a naprawdę warto :) ~ Jowita.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś używałam i byłam zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zagęszczenie podobno nie zadziała, bo działa tylko na istniejące już włosy, a przyrostu nowych nie powoduje - tak czytałam już kieeedyś tam, ale skoro jesteś zadowolona chociaż z wydłużenia, to świetnie! Nie zapomnij nam dodać efektu po 2 miesiącach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam, to ja właśnie czytałam, że niektórym zagęściła..przynajmniej tak twierdzą :D ale jak tego nie robi, to nie szkodzi. Dodam dodam :D

      Usuń