2 października 2013

Basen - na ratunek włosom

Wczoraj wybrałam się do Aqua Parku w Krakowie, kocham to miejsce <3
Wielkie zjeżdzalnie, jacuzzi na każdym kroku, wodne boiska, sztuczne fale i wiele innych atrakcji..




Do spakowania się miałam kilka minut. O czym zapomniałam? O kosmetykach do włosów oczywiście. Efekt po kilku godzinnym przebywaniu w chlorowanej wodzie każdy może sobie wyobrazić. Jedno wielkie, napuszone, szorstkie siano suszone gorącym nawiewem, dwoma suszarkami na raz, byleby szybko i dokładnie.. Kiedy wróciłam do domu nie mogłam patrzeć na moje włosy i zaczęłam je ratować.

1. Przed myciem nałożyłam na włosy maske Keratin z Kallosa na 15 min


2. Umyłam włosy szamponem Mega Objętość z Garniera


3. Nałożyłam maskę kakaową z Ziaji na 30 min


4. Nałożyłam odżywkę Oleo Repair z Garniera na 5 min


5. Nie suszyłam włosów i zabezpieczyłam końcówki


Włosy od razu odżyły, były miękkie, gładkie i nawilżone. 


A jak warto zabezpieczyć włosy na basen? Kilka kropel oleju wetrzeć we włosy przed wejściem na basen. Po wyjściu z niego umyć włosy szamponem i na jakąś minutkę nałożyć na nie jakąś odżywkę. Nie pochłonie to wiele czasu a zaoszczędzi przykrych widoków w lustrze ;)




A Wy jak zabezpieczanie włosy przed i ratujecie po basenie ?



11 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś maskę Keratin z Kallosa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te maski dostępne są też w drogeriach hebe :)

      Usuń
  2. ja rzadko chodzę na basen, więc nie mam takiego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatni rzadko chodzę na basen, ale jak już idę to po powrocie również obowiązkowo jakaś maska na włosy na dłuuugi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaczynam teraz basen na uczelni - w ramach wf, do małej buteleczki przelałam trochę olejku, aby wcierać go przed basenem, w miarę ogarnięty szampon (bez sls, ale zmywający olej) i trochę silikonową odżywkę żeby zabezpieczyć włosy przed suszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od wielu lat na basenie właściwie nie byłam - między innymi ze względu na włosy właśnie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafiłabym zrezygnowac dla włosów z przyjemności.. Włosy są dla mnie ważne, ale nie aż tak ;)

      Usuń
  6. basen <3 <3 <3 po basenie dobrze myje glowę i nakładam odżywkę
    tak to na co dzień staram się dbać o włosy, żeby były gotowe na takie wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na basenie :/

    OdpowiedzUsuń