7 października 2013

Ciało też jest ważne!

Od dawna regularnie robię sobie takie małe osobiste i parotygodniowe akcje ale przez to, że powstał ten blog postanowiłam wrzucać je tutaj, żeby się bardziej zmotywować ;)
Pierwszą z nich jest zwykłe robienie brzuszków i przysiadów przez 20 dni.

Robiłam porządki w szafkach i znalazłam notes jeszcze z podstawówki, który leży i się marnuję. Postanowiłam zrobić z niego użytek :)





Zawsze robiłam sobie rozpiskę na kartkach A4 i wieszałam na ścianie, teraz będą wersje mini :D


Wiadomo, nie oczekuję nawet najmniejszych efektów wizualnych, chcę leciutko poprawić kondycje i to wszystko. Następnym razem ułożę sobie coś bardziej wyczerpującego ale obecnie nie mam na to czasu ;)


A Wy organizujecie sobie takie małe akcje ? ;)







19 komentarzy:

  1. Zmywacz Sally Hansen dostępny jest m.in w drogerii Wispol, Super Pharm, Hebe. :) Ok 22 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! U mnie zapał jest często, ale gorzej z motywacją :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Oj wiem dobrze jak to jest.. ale staram się to zmienić i nawet mi to wychodzi :D

      Usuń
    2. Powodzonka! Kochana, zapraszam Cię na nowość u mnie :)

      Usuń
  3. Czarodziejki Witch <3 byłam ich fanką :p
    ja ostatnio stawiam sobie cele dzienne i je spisuję. to mnie motywuje do ciągłego działania i sprawia, że się nie nudzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie widziałam życia poza nimi wręcz haha :D
      oo, też dobry sposób ;)

      Usuń
  4. Fajna sprawa :) Ja mam problemy z organizacją czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry sposób, też wywieszałam kartki, czasem 2 połączone A4, żeby tylko po wejściu do pokoju się rzucało w oczy :D moje postanowienia trwają do trzech tygodni, tak też było z ćwiczeniami. Aczkolwiek raz za czas poświęcam temu tydzień z życia a, jak mówisz, i kondycja lepsza, samopoczucie, także efekty po regularnym czasie są zauważalne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dnia na dzień widzę, że mniej się męczę więc faktycznie warto :D

      Usuń
  6. Mi zawsze brakuje samozaparcia i szybko zapominam o ćwiczeniach. Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, ale czym częściej próbuje podjąć się takich rzeczy to coraz bardziej wchodzą mi one w nawyk, więc myślę że warto próbować ;) dziękuję !

      Usuń
  7. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle próbuję się zmotywować do takiej akcji, ale mi nie idzie.. :) Gratuluję samozaparcia. :)

    OdpowiedzUsuń