6 października 2013

Moja codzienna pielęgnacja.


Ostatnio niestety nie mam czasu na dodawanie notek. Postaram się to zmienić ;)


Dziś chciałam przedstawić moją obecną codzienną pielęgnacje włosów.



Dwa razy w tygodniu olejowanie włosów oliwą z oliwek Monini (1) lub olejem kokosowym (11), który mimo tego że mam włosy wysokoporowate służy im gdy użyje go raz na jakiś czas.
Gdy nie mam czasu na długie trzymanie oleju na włosach sięgam po krem do rąk-Isana z mocznikiem i trzymam mniej niż godzinę.

Gdy mam nałożoną oliwę z oliwek, emulguje olej maską Keratin z Kallosa -którą męczę już od dłuuuugiego czasy ale w końcu się kończy - i dopiero myję włosy.

Po olejowaniu olejem kokosowym lub kremowaniu nakładanie maski omijam i przechodzę do mycia szamponem Babydream (7).

Po tym szamponie obowiązkowo odżywka, Garnier Fructis Oleo Repair (5), po dokładnym nałożeniu nakładam jeszcze sporą ilość , ale tylko na końcówki, maski ekstremalnie nawilżającej z Auchana (10), która solo zupełnie się nie sprawdza. Wszystko spłukuje. 
Raz na tydzień po myciu używam maski z Ziaji masło kakaowe, którą uwielbiam <3

Płukanek na ogół nie używam, ale raz na miesiąc, może dwa robię płukankę z siemienia lnianego o której pisałam TUTAJ.

Po osuszeniu włosów ręcznikiem pozwalam im wyschnąć, później spryskuję odżywki b/s z Marionu (3) i nakładam na końcówki (1,4 lub 6)


Za niedługo wprowadzę pewne zmiany przez to, że niektóre rzeczy już sięgają dna..
Dna sięgnął też mój ukochany Jantar <3 o którym za niedługo napiszę parę słów.
Robię tydzień przerwy od wcierek i dam szansę eliksirowi z GP przeciw wypadaniu włosów bo to, że tyle ich wypada zaczyna mnie martwić..



Jeśli ktoś kiedyś go stosował, proszę o opinie ;)



8 komentarzy:

  1. A ja powinnam bardziej dbać o swoje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  2. tez emulguję olej odżywką. Uzywam do tego celu niebieskiej ISANY, która jako odżywka samodzielna jest do niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie używam eliksiru z GP ale czytałam o nim sporo dobrych opinii na innych blogach i chyba sama się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem do rąk i bardzo go lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepsze są wcierki z GP ;) są 4 rodzaje, na pewno znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha to chyba telepatia, bo od plus minus końca września właśnie "pryskam się" tym eliksirem z Green Pharmacy;D zobaczymy co nam z tego wyjdzie, do tego jeszcze dochodzi Jantar, więc podejrzewam, że chyba już żaden włos z głowy mi nie wyleci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pryskasz czy wcierasz jak wcierkę ? :D Jantar mi się skończył, a wypadania nie zlikwidował nawet w malutkim stopniu więc narazie przerzucam się na to i zobaczymy ;p

      Usuń
  7. Uwielbiam szampon Babydream - idealnie radzi sobie ze zmywaniem olejów :) A ten eliksir też posiadam, nawet trochę już go używałam, ale potem przerzuciłam się na dwa inne produkty i ten czeka ponownie na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń