25 października 2013

Walka o każdy centymetr - 2

Nie mam czasu na nic. Ani na siebie, na bloga, na cokolwiek. Ale wiadomo, rodzina z samego końca Afryki przyleciała nie po to, żeby siedzieć w domu tylko zobaczyć to i tamto.. więc trzeba się tym zająć ;)


Przez brak czasu nie mam jak dobrze zająć się włosami. O wcieraniu jakichkolwiek wcierek nie ma mowy a chce żeby włosy rosły, więc zdecydowałam się na tabletki. Znane i lubiane Calcium Pantothenicum .




Mam zamiar zażywać je przez ok 1,5 - 2 miesięcy.  Liczę na zmniejszone wypadanie i parę nowych centymetrów , to najważniejsze. Na baby hairki nie liczę, ale jak pojawi się ich jeszcze większa gromada to się ucieszę ;) 




Mieliście kiedyś styczność z tymi tabletkami? Jeśli tak, to jak się sprawdziły? ;)


17 komentarzy:

  1. ja kiedyś łykałam przez jakiś miesiąc..i cięzko mi powiedziec czy zauważyłam jakie efekty..po miesiacu sie poddałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi tabletkami. Jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tych tabletkach :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nawet nie slyszalam o tych tabletkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam, ale zastanawiam się nad czymkolwiek do łykania, żeby je od środka trochę odżywić. I dałam sobie postanowienie: minimum 2 owoce dziennie! Na razie dawka witamin na włosy nie działa, bo za krótko, ale wracam o wiele mniej zmęczona ze szkoły! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię suplementów, bo zazwyczaj jedyne, co po nich mam to przeziębienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa, czy się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo pozytywnych opini czytałam, więc mam nadzieję, że tak ! ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Mi udało się znaleźć za 6,90. A tak to cena waha się od 7 do 9 zł ;)

      Usuń
  9. Nie stosowałam ich, ale jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w jaki sposób nakładać na głowe tą wcieranke jantar ?? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej przypasował sposób nakładania ze strzykawką. Po prostu wstrzykiwać płyn na skórę głowy w równych odstępach i masować ;)

      Usuń
  11. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam ostatnio te tabletki, jestem ciekawa czy zauważę jakiś efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób widzi efekty po tych tabletkach, ja również, więc myślę że u Ciebie będzie podobnie ;)

      Usuń