21 października 2013

Walka o każdy centymetr - podsumowanie.

Minął miesiąc (z haczykiem) od początku tej akcji, więc przydałoby się wszystko podsumować.
Używałam wcierki Jantar i tabletki ze skrzypem polnym.




Włosy przed / po miesięcznym stosowaniu :







Przyrost pasma kontrolnego w ciągu miesiąca - niecałe 3 cm, ah! Szkoda, że z lenistwa nieregularnie wcierałam Jantara w tył głowy.. przez co tam przyrostu tak dużego nie ma. Następnym razem takich głupstw robić nie będę ;)


Teraz stosuję inne 'wspomagacze', ale o tym za niedługo.




17 komentarzy:

  1. Bardzo Ci się poprawiły włoski :) śliczne się zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę wcierać Jantar bardziej w tył głowy, bo właśnie zdałam sobie sprawę, że bardziej wcieram bliżej twarzy;| Też walczę o każdy centymetr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie robiłam ten sam błąd .. następnym razem obowiązkowo będzie wcieranie w całą głowę ;)

      Usuń
  3. Efekt na prawde widoczny ;)
    Jantar jest fajny !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do jakiejś ogólnej zmiany długości właśnie efektów nie widzę.. ale jestem świadoma że to tylko moja wina ;)

      Usuń
  4. Masz przepiękne włosy :) a 3 cm to całkiem ładny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak skończę wcieranie Jantara i podsumowanie, to wezmę się za Kozieradkę. A Ty co planujesz używać? ;p Ale Ci ładnie włosy lśnią .. Mmm..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może też kiedyś wypróbuje, ale to jak już nauczę się systematyczności ;D Tym razem tabletki bo nie mam czasu na wcieranie. Lśnią lśnią.. ale chyba tylko na zdjęciach niestety.

      Usuń
  6. Widać kolosalną różnicę - gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zaczęłam używać Jantaru i chyba coś zaczął pomagać. Kończę właśnie pierwsze opakowanie i na pewno kupię drugie.
    Masz bardzo ładne włosy,
    Zapraszam do siebie: http://banshee-life.blogspot.com/
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zła na Jantara bo zużyłam go aż 3 buteleczki i nic -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog zapowiada sie bardzo ciekawie dlatego obserwuje;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz powiedzieć gdzie dokładnie kupiłaś ten Jantar ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, zapraszam do mnie, rozkrecam cos podobnego do Ciebie i rowniez walcze o kazdy zdrowy centymetr włosów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń