18 listopada 2013

Włosowa aktualizacja - 1

Nie jestem zadowolona ze stanu swoich włosów. Tym bardziej z ich długości, ale spokojnie - przecież rosną. Powoli ale rosną..
Tak wyglądają( .. źle, dzień jak co dzień ;c )dzisiaj :



Nie wiem kompletnie co stało się na lewej stronie..


Nie widzę żadnych postępów ale się nie poddaje ;) Wiem, że pogarszam stan włosów przez próby ich rozjaśniania. Z płukanki rumiankowej zrezygnowałam - wysuszyła mi włosy straaasznie. Obecnie do każdego mycia używam szamponu John Frieda do włosów blond. Liczę chociaż na minimalne rozjaśnienie. Kosztuje ok. 35 zł, ja kupiłam go na promocji za ok. 20 zł w Rossmanie. 



Nadal stosuję tabletki CP :



Jutro zrobię pewny eksperyment, o którym napewno tutaj napiszę ;)
Pozdrawiam.


20 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za szampon z JF, ja mam wersję do włosów brązowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje blond włosy nie lubią się z tym szamponem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich włosach też szału nie zrobił niestety..

      Usuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) więcej informacji tutaj : http://patka847.blogspot.com/2013/11/37-liebster-blog-award-nominacje.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne masz włoski :D ja mam poniszczone.. pozdrawiam :* i co powiesz na wzajemną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam poniszczone, ale mam nadzieje że za niedługo będą już całkowicie zdrowe ;) Tobie też tego życzę.

      Usuń
  5. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    ja kiedys rozjasnialam woda utleniona. Szybki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zapuszczam włosy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mnie korci żeby zrobić sobie blond....

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny blog, tak trzymaj ! Lubię tu zaglądać :) przyznam Ci się, że zmotywowałaś mnie do założenia własnego bloga.. :) o urodzie i stylu życia.
    moje "poczynania" będziesz mogła obserwować na www.steptobeauty.blogspot.com :) Pozdrawiam Cię i zapraszam do obserwowania! :) :* Ps. ja już Cię obserwuję!

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze długości włosów ;))
    ja czekam, az moje będą takie długie... ale to jeszcze poczekam sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz gęste włosy :) I według mnie widać poprawę, chociaż to tylko ocena na podstawie zdjęć. Daj znać jak sprawdzi się CP! I zapraszam do mnie na akcję, w której wykonujemy 'kosmetyki' do pielęgnacji włosów z produktów, które znajdziemy w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że inni ją widzą.. szkoda, że ja nie ;) Mam nadzieje, że to się zmieni.

      Usuń
  11. Ale masz piękne włosy :) zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma czego zazdrościć.. przynajmniej jak narazie bo mam nadzieje, że kiedyś będą już piękne i zdrowe ;P

      Usuń