1 stycznia 2014

No i mamy 2014!





Tak więc pożegnaliśmy rok 2013. Czy był dla mnie dobry? Nie mam co do tego pewności. Jednak zrobię wszystko, żeby 2014 był lepszy od swojego poprzednika. Pomogą mi w tym oczywiście postanowienia i proszę trzymajcie kciuki żeby się spełniły bo za Wasze trzymam tak mocno, że zaraz kciuki mi odpadną :D


1. Włosy dłuższe, dłuższe, coraz dłuższe.. - nie myślcie sobie, że jest to dla mnie najważniejsze postanowienie, ale że tematyka bloga do niego pasuje to stawiam na pierwszym miejscu ;) 


2. Olejowanie i wcieranie - od paru miesięcy nic w skórę głowy nie wcierałam, wstyd się przyznać! Jutro lecę po Jantarka. Olejowanie przed każdym myciem chociaż na godzinę praktykuje od dwóch tygodni i chce żeby tak już zostało.


3. Zakaz powiększania zapasów - cały czas kupuję tu odżywkę, tu maskę, tu olej.. koniec. Zużyje to co mam żeby się nie zmarnowało ;)


4. Chudy brzuszek, chude nóżki - ćwiczenia z Ewką i Mel B niech wejdą w nawyk, proszę..


5. Pizza? Nie dziękuje ! - kowbojska ostra ze Starych Murów w Chrzanowie kusi niesamowicie! Mój chłopak w walce z jej niejedzeniem wcale nie pomaga..regularnie wykręca numer do restauracji ;) Pizza, zapiekanki, hamburgery, lahmany, kubełki, trzy razy nie.


6. Picie wody - niegazowanej w bardzo dużych ilościach. Żadnych pepsi i innych napojów.


7. Obcasy obcasy obcasy - w szafie mam trzy pary butów na obcasach i zamierzam chodzić w nich częściej niż dotychczas. Co z tego, że nie umiem chodzić, najwyższa pora się nauczyć i powiększyć kolekcję szpilek ;)


8. Niech mi się w końcu zachce! - chodzi głównie o naukę. Nie chcę jak co roku w czerwcu latać za nauczycielami i prosić się o zezwolenie na poprawę, grr.


9. Poświęcać troszkę czasu na bloga - post na jakiś czas uda mi się napisać, byleby nie z miesięczną przerwą. Postaram się ;)





Szczęśliwego Nowego Roku !


4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe postanowienia :) trzymam za Ciebie kciuki kochana! :) no i życzę samych sukcesów w Nowym roku! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie w Chrzanowie wyczaiłaś Jantarka ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuję w Aptece na Śródmieściu bo najtaniej, ale jest w prawie każdej aptece no i w Drogeriach Polskich na Krakowskiej. ;)

      Usuń