25 stycznia 2014

Styczniowe zakupy kosmetyczne.

No to w końcu zabieram się za post.. Nie ma on nic wspólnego z pielęgnacją włosów ale myślę, że to nie problem ;)


Zabawie się w chwalipiętke i pokaże moje nowe zdobycze w tym miesiącu. Wielkim sukcesem jest to, że kupiłam  tylko jedną rzecz do włosów bo dalej jestem w trakcie zużywania zapasów. 

Przekonałam się do zakupów online, chociaż wybieram zawsze płatność przy odbiorze. Jednak jak będę zamawiać z tych stron drugi raz będę już płacić przelewem ;)


Pierwszą paczkę zamówiłam na WAPTEKA.PL. Ceny kosmetyków mnie zaskoczyły.. oczywiście pozytywnie :) Szukałam kremu No-scar w niższej cenie niż w aptece i różnica ok. 20 zł  na jednym kosmetyku mnie zdziwiła. Znalazłam jeszcze kosmetyki pielęgnacyjne, bez których moja mama obejść się nie może (uczulona na wszyyystko!), których cena również zrobiła na nas wrażenie. Jeden klik w "Wyślij zamówienie" i gotowe. Paczka przyszła dość szybko, solidnie zapakowana, wszystko dotarło w nienaruszonych stanie. 



Cetaphil Balsam do twarzy i ciała - 32,20 zł
Cetaphil Emulsja do mycia - 31,90 zł
Jantar - 8,08 zł
Krem No-scar 50 ml - 37,88 zł
Tisane balsam do paznokci - 8,65 zł





Ziaja krem pod oczy rozjaśniający cienie z bławatkiem - 4,72 zł
Zuma żel ze świetlikiem przeciw workom pod oczami - 5,10 zł
Zuma żel ze świetlikiem przeciw cieniom pod oczami - 4,68 zł


Podsumowując - 133,21 zł



Druga paczka pochodzi z dobrarada.com.pl. Wszystko co zamówiłam było jedynie moją zachcianką. Niczego nie potrzebowałam, no może oprócz pilników. Na jednym blogu (niestety nie pamiętam na jakim) czytałam recenzję lakieru kupionego w promocji za 2,50 weszłam i .. znalazłam go w cenie 2,15. Byłam świadoma, że lakier w takiej cenie może być największym bublem ale zaryzykowałam.. i jestem zadowolona ;) Od sklepu dostałam mały gratis, więc całkiem miło! ;) Paczka przyszła po dwóch dniach. 







Kolory oczywiście na żywo są inne. Męczyłam się, żeby chociaż troszkę na zdjęciu wyszły podobnie ale raczej mi nie wyszło. Kiedyś przedstawię je pojedynczo i myślę, że wtedy będzie lepiej ;) Zdjęcie czterech lakierów nie chce mi się dodać ;/

Każdy z nich po 2,15 zł





Tutaj też kolory przekłamane.. ale już nie tak bardzo ;)

Coral Top z kropkami M08 - 6,88 zł

Coral efekt piasku S01 - 4,99 zł
Golden Rose Nail Art 117 Red hot - 4,95 zł





Pojemniczek z ozdobami do paznokci jest prezentem ;)

Szablony playboy i kosteczki - po 3,49 zł
Pędzelki do cieni - po 3,99 zł





Pilniki - po 3,30 zł




Podsumowując - 66,30 zł



Postaram się zrobić mini recenzje nowych zdobyczy ;) 

Do następnego!

23 komentarze:

  1. Czekam na recenzję piasku ;D Przypomniałaś mi, że muszę zainwestować w nowy pilnik ;D Faktycznie ceny wydają się bardzo malutkie. Udane zakupy, co? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Woo jakie zakupki udane :) Obserwuję było bi mi także miło gdybyś także zaobserwowała :D http://candy--dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kremy pod oczy z checiom bym przygarnela, gdyz nie mam nic w swoich zasobach na te okolice

    OdpowiedzUsuń
  4. o dzięki za przypomnienie, że muszę kupić odżywkę jantar bo mi się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wspaniałych rzeczy widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, oczywiście najbardziej spodobały mi się lakiery, ciekawa jestem jak będzie się prezentował ten ciemny piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiem jaki lakier wybrać na dziś ;)

      Usuń
  7. Ja też zakupiłam Jantar, żeby przyśpieszyć porost moich włosów;)
    Zainteresowały mnie te kremy pod oczy, muszę w to koniecznie zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj zakupiłam Jantar:)
    A Ty pierwszy raz go stosujesz, czy już miałaś okazję go sprawdzić, czy faktycznie przyśpieszył porost? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kremy z Ziaja wyglądają interesująco. nigdy ich nie miałam i nawet o nich nie słyszałam. Po zakończeniu tego co kupiłam z Floslek koniecznie muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to jak skończę z Ziajii spróbuję z Flosleku ;)

      Usuń
  10. Jestem bardzo ciekawa produktu No-scar. Mam sporo blizn po trądziku, ciekawi mnie jak działa. A Jantar i jego owa wersja jest beznadziejna. ;))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny ;) Sama na sobie nie stosuję, ale na moim półrocznym bracie bo miał cały zabliźniony brzuszek i całość przez kilka miesięcy stosowania ładnie się wyrównała, kolor zbladł. Ogólnie jest warty polecenia.

      Usuń
  11. jak Ci sie sprawdzaja kremy pod oczy z ziaji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się spisują. Wydaje mi się, że lekko rozjaśniają cienie i potwierdziło to kilka osób ;) Korektor na tych wszystkich utrzymuje się dłużej ;)

      Usuń
  12. Uwielbiam Jantar ;) Fajne zakupi zaszalałaś z lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne zakupy poczyniłaś :) Balsam do paznokci od Tisane zbiera same pozytywne recenzje, jestem ciekawa jak u Ciebie wypadnie, muszę go wypróbować, ale poczekam jeszcze na Twoją recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie przeczytałabym recenzję tych kremów pod oczy z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń