21 sierpnia 2014

Balea - mango i aloes.

O tej odżywce słyszał już chyba każdy. Niektórzy lubią, niektórzy nie. A czy moje włosy polubiły się z nią polubiły?

Balea - mango i aloes



Odżywkę możemy kupić w drogeriach DM (chyba wszyscy ubolewamy, że nie ma ich w Polsce..), na allegro albo w jakiś internetowych sklepach w cenie ok. 5 zł za 300 ml. Cena śmiesznie niska, żal nie wziąć ;). 


Co do samego działania mam mieszane uczucia. Nałożona solo po myciu nie robi kompletnie nic.. nie pomaga w rozczesywaniu, włosy są bardzo wysuszone i szorstkie, puszą się. No chyba, że nałożę ją przy skórze głowy. Tam daje fajny efekt gładkości i włosy są nawilżone, dlatego gdy po myciu daje ją przy skórze, na długość nakładam coś innego. Sprawdza się również w emulgowaniu oleju lub w pierwszym O w OMO. I właśnie na te trzy sposoby ją używam i bardzo ją lubię i nie przeszkadza mi to, że po myciu się nie sprawdza. Plusem jest to, że nawet gdy nałożę ją przed myciem to czuję jej piękny zapach przez długi czas po wyschnięciu włosów. Moje włosy są bardzo wybredne, więc jak Wasze są mniej wymagające to pewnie odżywka u Was sprawdziłaby się lepiej. Za taką cenę jest ok. Jestem w trakcie używania drugiego opakowania i na pewno kupię kolejne. 



Miałyście styczność z tą odżywką?
Chciałybyście, żeby można było wygrać ją w rozdaniu, które w najbliższym czasie dla Was zorganizuję? ;)

32 komentarze:

  1. Nie miałam nic z Balea, ale bardziej mnie kusi ta odżywka w wersji bez spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jej używam i nawet całkiem się z nią polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam do czynienia z żadnymi produktami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm mam mieszane uczucia do do niej-fajnie,że wygładza,ale skoro nie sprawdza się zbyt po myciu to lipa-moje włosy należą właśnie do tych wymagających ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fajnie sprawdza się przed myciem! ;)

      Usuń
  5. Jakoś nie mogę się przekonać do tych odzywek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie miałam okazji jej używać; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, nie ciągną mnie te marki z DM - może gdyby były dostępne stacjonarnie, to bym spróbowała. Szału nie robią na mnie, jak na razie, a już na pewno nie w takim stopniu, żeby je zamawiać przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam w swoich łapkach jeszcze nic z balei ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam kosmetyków Balea i faktycznie szkoda,że u nas nie ma drogerii DM. A odżywkę super byłoby wygrać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic z Balei, szkoda, że nie ma do tych odżywek zbyt dobrego dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ją kiedyś i nie mogłam się co do niej przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, ubolewam że nie ma DM w Polsce i chyba tyle w tym temacie, bo nie miałam okazji testować kosmetyków z DM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze ten odżywki i wątpię, żebym ją kupiła. Ułatwienie rozczesywania to u mnie podstawa :)

    PS. Coś Ci chyba post ześwirował :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam ale z tej serii posiadam żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z Balei, ale bardzo mnie kuszą ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolę wersję bez spłukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam, ale średnio mi odpowiadała. Zdecydowanie lepiej się u mnie sprawdziła wersja figa i perły

    OdpowiedzUsuń
  19. Również nie miałam, ale tak mnie kuszę produkty tej firmy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam okazję ją używać i bardzo polubiłam tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam i chętnie bym wypróbowała. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tej odżywce, ale, że moje włosy koniecznie jej potrzebują, to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za Baleą, miałam raz szampon do włosów i żel... już nic nie chcę mieć z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  24. Odżywki jeszcze nie miałam, ale szampon z tej serii bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na Baleę mam ochotę już od dawna. Marzy mi się wypad do DM :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, ale słyszałam, że dobry jest szampon oczyszczający z Balei :) Obserwuję :) Pozdrawiam :* bonny-sensation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłam ją ostatnio ale dopiero użyłam ją raz więc za bardzo nie mogę się na jej temat wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam jeszcze tej odżywki :) naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń