7 sierpnia 2014

DM - lista zakupów.





Dni lecą tak szybko, że nie wiadomo kiedy minęła już połowa wakacji... Ale nie ma co się smucić :)
Jutro wyjeżdżam za Warszawę na kilka dni, w końcu odpocznę sobie od wszystkiego.
Od razu po powrocie jadę na wycieczkę do Czech i głównym punktem będzie odwiedzenie DM'u ;)
Cieszę się niezmiernie nie dla tego, że będę mogła wypróbować kosmetyki z Balei i Alverde bo mam ich już troszkę, ale z samego faktu, że będę w DM :)

Zostawiam Was z wstępną listą zakupów, która pewnie ulegnie zmianie w trakcie zakupów ale mam nadzieje, że nie przesadzę z ilością.
Planuję kupić też coś drobnego dla Was ;) ale o tym za jakiś czas.













Jest coś co możecie mi polecić oprócz tego co zamierzam kupić? 
;)

16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci wypadu do DM'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja ci zazdroszczę tego wyjazdu:) Obyś się obkupiła za wszystkie czasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Balea jest dla mnie zupełnie obca

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się wybieram na dniach do DMu, życzę Ci bardzo udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę tu sporo moich ulubieńców :-) Polecam jeszcze krem z mocznikiem od Balei :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chętnie wybrałabym się na takie zakupy do DM`u :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele pod prysznic Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, także bym chciała wyjechać na taką wycieczkę ;)
    Miłego pobytu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych zakupów :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin!
    I will follow right back and I will like your page on Facebook from my personal account when you do so, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabierz mnie ze sobą do tego DM :D

    OdpowiedzUsuń
  12. łał sama chciałabym sie w takie zaopatrzyc :)

    http://alice-says-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja osobiście nie lubię żelów Balei, kiepsko się pienią i łatwo zabić się przez nie w wannie :P
    ostatnio kupiłam duży żel babylove do ciała i do włosów i jestem z niego mega zadowolona, tak samo polecam szampony Balea figa i perła i aloes z mango, nie są drogie, ale bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja ze względu na zapachy jestem w stanie kupować je masowo ;) Za żelem babylove się porozglądam, a co do szamponów z SLS to nie zamierzam żadnego kupować bo mam ich dużo w zapasach. Ale dziękuję za propozycję! ;)

    OdpowiedzUsuń