23 sierpnia 2014

Maskara Rimmel Wonder'full.

Za kilka minut wyjeżdzam w podróż do DM'u a Was zapraszam na nowy post ;)


Jako jedna z 1000 otrzymałam zestaw dwóch maskar z Rimmela. Już chyba z 999 recenzji zostało napisanych ;). Ale no co, przecież trzeba dobrze poznać produkt przed napisaniem recenzji, prawda? ;) 

Jak się u mnie sprawdziła ?



Opakowanie jest przepiękne. Eleganckie i proste, na pewno przyciągnęłoby mój wzrok w sklepie. Jednak nie opakowanie jest najważniejsze, a zawartość i szczoteczka ;)


Gdy odebrałam paczuszkę od razu go przetestowałam i... okazał się kompletnym niewypałem. Wiadomo, nie oczekiwałam cudów na moich krótkich lichych rzęsach, ale bez przesady. Szczoteczka nabierała za dużo tuszu, wszystko się sklejało i ogólnie nie umiałam z tym tuszem współpracować. Przypomniałam sobie, że niektórym tuszom trzeba dać troszkę czasu na podeschnięcie i tak leżał sobie kilka dni nieruszany... Aż w końcu go użyłam i spodobał mi się. Efekt na moich rzęsach po dwóch warstwach (nie lubię naturalnego małowidocznego efektu, dlatego dałam dwie warstwy, żeby widzieć że tusz faktycznie na rzęsach jest ;)) :


Przez grubą szczoteczkę nie potrafię pomalować nim dolnych rzęs bez ubabrania się, co widać na powyższym zdjęciu.. dlatego dolne zazwyczaj maluję innym tuszem. Tusz spokojnie przetrwa do końca dnia bez szwanku. Myślę, że kiedyś wrócę do niego, bo spełnił moje oczekiwania. Daje fajny efekt mimo tego, że słabo jeszcze posługuję się jego szczoteczką. Fajnie, że w składzie znajduje się olejek arganowy.



Ciekawa jestem, jakie jest Wasze zdanie na jej temat ;)


45 komentarzy:

  1. tusz jak tusz ale ja nie po to :D

    weź mnie ze sobą do tego DM ! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie testowałam jej ale efekt wygląda fajnie i lubię silikonowe szczoteczki. Może kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę dm'u, a tuszu nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to nie widziałam żadnej recenzji tego produktu. Ładnie podkreśla Twoje rzęsy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jej nie miałam ale podoba mi się szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, czytalam juz jedna jego recenzje i wypadl dosc srednio, ale u ciebie daje super efekt! Widac ze masz naturalnie dlugie rzesy (czego ci zazdroszcze, ale co tam!) no i w ogole sliczna buzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie rzęsy? Coś Ty! Są krótkie :(

      Usuń
    2. musialabys zobaczyc moje ;) wedlug mnie twoje sa dlugie :D

      Usuń
  7. ładnie wydłuża i podkreśla, ja jakiś czas temu zrezygnowałam z tuszy z rimmela.
    kupuję teraz z eveline i jestem zadowolona bo zawsze te 2-5 zł zostaje w portfelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo! ;) Grosz do grosza a będzie kokosza ;p

      Usuń
  8. Podoba mi się :)
    Śliczne masz rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja słabo radzę sobie z jego szczoteczką :/ dla mnie jest za duża

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda miałam okazje tylko raz go używać, ale efekt mi się nie spodobał. Wole szczoteczki lekko wygięte, ponieważ łatwiej się nakłada i nigdy nie lubie za dużo tuszu na rzęsach. Opakowanie kuszące ale myślę, że tusz nie wart swojej ceny. Pozdrawiam :)
    http://wampirkowy-skarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie szczotka była by za duża, ale sam efekt dobry na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pomalowaniem dolnych rzęs mam często problem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się świetnie, ale jak widać tylko opakowanie ma ładne :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Daje bardzo delikatny,ale fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje rzęsy nie są krótkie ;D!Tusz bardzo ładnie się prezentuje... to co najbardziej mnie w nim zachwyciło to sylikonowa szczoteczka oraz olejek w składzie ;) Pewnie kiedyś się skuszę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie kupuję tuszy do rzęs, bo mam naturalnie długie rzęsy. Ale zdarza mi się na wielkie wyjścia czasem trochę zaaplikować i mam wrażenie, że wyglądam komicznie z taaaaką długością :))
    Ostatnio jednak kusi mnie niebieski tusz do rzęs. Lubię niebieski kolor, mam dużo w szafie w tym odcieniu itd,, więc może tusz byłby fajny sprawą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda na Twoich rzęsach, ale zbytnio nie pogrubia ich, z tego co czytałam, więc tusz nie dla mnie. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, ze po odlezeniu swojego, tusz okazal sie fajny :) Twoje rzesy wcale nie wygladaja licho, wrecz przeciwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez mam ten tusz. Ciekawa jestem jak będzie u mnie na rzęsach wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam go, ok, ale bez szału jak widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie szczoteczki... Efekt jest świetny ;)

    Masz piękny kolor oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba go kupie :) dobrze sie u ciebie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wygląda na Twoich rzęsach :) Może kiedyś sama go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie miałam okazji go testować, ale ładny efekt na twoich rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam krótkie rzęsy i lubię mocne podkreślenie dlatego ta maskara kompletnie się u mnie nie sprawdziła, podarowałam ją szwagierce

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem jak to jest z tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jej jeszcze,nie wiem dlaczego ale bardzo mnie kusi.Może dlatego,że opinie są bardzo podzielone?! Pewnie kiedyś spróbuję :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tysiąc recenzji i każda inna ;)

      Usuń
  28. Dostałam ten tusz od wizaż.pl. Jest fajny, lubię go ale nie pogrubia moich rzęs na tyle, na ile bym chciała niestety... pięknie wygląda na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubię grubych szczoteczek (chyba że na prawdę jest taka wyjątkowa i czyni cuda ;)) Bo zawsze się ubrudzę a to na powiece a to pod okiem. Nie sprawdzają sie u mnie niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również praktycznie za każdym razem troszkę maźnę powieki ale zmywam to patyczkiem kosmetycznym i nie ma problemu ;)

      Usuń
  30. Niedługo otworzę lodówkę i wyskoczy mi z niej ten tusz:/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też nie przepadam za takimi szczoteczkami, bez problemu mogę sobie nimi zrobić ksero na powiece :c

    OdpowiedzUsuń
  32. Troszkę duża ta szczoteczka, a mam bardzo małe oczy więc ciężko mi takimi malować, ale ładnie pogrubia rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie pogrubia i czerń mi się podoba, ale mam wrażenie, że trochę skleja?

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja kupiłam ten tusz wczoraj, po pierwszym razie szału nie ma. Ale też postanowiłam dać mu więcej czasu:) Tylko ku mojemu zdziwieniu ja mam wykręconą szczoteczkę nie prostą jak Ty... hmm..

    OdpowiedzUsuń
  35. Też go testowałam , niestety skleja mi rzęsy i efekt przy dwóch warstwach u mnie mi się nie podoba.
    Chociaż u Ciebie wygląda całkiem ładnie. Najwidoczniej to od rzęs zależy :)
    Zużyję go jako "codzienniaka" do lekkich makijaży.

    OdpowiedzUsuń