16 sierpnia 2014

Pachnie mi tu miętą.




Wróciłam dziś z tygodniowego pobytu koło Warszawy ;) Miało być max 5 dni, ale wyszło inaczej.. na moją korzyść ;) Ale wracam już i narazie nie zamierzam stąd znikać.
Dziś zupełnie nie na temat włosów, ale myślę że nikt się nie obrazi. 
Tak więc...jakiś czas temu robiłam zamówienie na mintishop.pl i dodałam do koszyka 


Balsam do ust EOS Sweet Mint



  

Często widziałam na blogach notki o tych balsamach i zachciało mi się go mieć ;) Wszystkie warianty mnie kusiły ale wybór padł na miętę. Kiedy do mnie dotarł od razu trzeba było wypróbować i ... zakochałam się. W czym konkretnie? W opakowaniu, w zapachu, w smaku. Najbardziej jednak spodobał mi się efekt chłodzenia na ustach, więc balsam zostawiłam sobie na wakacje i tak oto używam go od jakiś 3 miesięcy a jego zużycie jest minimalne.  Moim zdaniem warto wydać na niego ponad 20 zł, ponieważ jest wydajny i nawilża usta na długi czas w porównaniu do innych balsamów, które szybko znikają z ust nie pozostawiając po sobie żadnego nawilżenia.




 Moim zdaniem warto wydać na niego ponad 20 zł, ponieważ jest wydajny i nawilża usta na długi czas w porównaniu do innych balsamów, które szybko znikają z ust nie pozostawiając po sobie żadnego nawilżenia.




Mieliście kiedyś któryś z balsamów do ust EOS?
Jeśli tak, to jak się sprawdził? ;)


35 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam tych balsamów, ale opakowanie jest śliczne :) Chętnie się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nie miałam. Opakowanie ma fajne:) aktualnie używał z organique:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze żadnego z tych balsamów, ale od dłuższego czasu zbieram się do zakupu. ;)
    Zauroczył mnie miętowy kolor. <3

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy mnie nie interesowały, ale jak tak czytam tą recenzję to powiem Ci, że chciałabym taką miętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam ale bardzo chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam, nie stac mnie haha ;D Nie rozstaje sie z Baby Lips odkad dorwalam go w Poundlandzie za 1£ ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. akie urocze opakowanie :D chociaz 20 zl to dla mnie jednak troche duzo. ale ja mam swoje Tisane, ktore tez kupilam dzieki opiniom w internecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie podejście co do ceny ale teraz wiem, że warto bo jest naprawdę meeeega wydajny! ;)

      Usuń
    2. kiedys, kiedys moze sie skusze jak wymecze to tisane :D a na to sie nie zapowiada bo wkurza mnie ze balsam mi wchodzi pod paznokcie :D

      Usuń
  8. Jeszcze nie miałam, jednak czytałam wiele pozytywów i chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zieloniutki i przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam i pierwszy raz o ich słyszę :) Prezentują się w sumie świetnie i na pewno mięta na lato jest strzałem w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, lepszego chyba nie mogłam wybrać..chociaż kto wie bo miałam tylko tą wersję a inne mogą być jeszcze lepsze i też orzeźwiające ;)

      Usuń
  11. bardzo ciekawe opakowanie produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę sporo jak na mazidło do ust. Ja mam tendencję do gubienia takich pierdółek, więc byłoby mi za bardzo go szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tym balsamie i nawet ktoś mi go polecał, ale jakoś do tej pory niestety go nie wypróbowałam, choć mam zamiar to zrobić. Przy okazji masz bardzo ładne paznokcie. :)

    PS: Masz śliczny nagłówek i ogólną kolorystykę bloga, zielony to mój ulubiony! Oczywiście od razu zaobserwowałam twój blog, ponieważ mnie zaciekawił tematyką (jak na razie jeden post przeczytałam, ale już się zabieram za więcej), wyglądem i tytułem. :) Ah i dziękuję za komentarz u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam,ale często czytałam ,że słabo nawilża i dlatego jeszcze się na niego nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. eos nie miałam , ale używam balmi i bardzo sobie chwale :) (podobno są bardzo do siebie podobne )

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam, ale czytalam i widziałam na YT wiele razy
    może kiedyś kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam ale ten chętnie bym wypróbowała !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zamiar go wypróbować w niedługim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam ale chętnie bym wypróbowała bo fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytałam o nim i go nie miałam :p . Ciekawy produkt , dobrze ,że się sprawdza ;)).

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam ale wiele dobrego o niej słyszałam :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to daj mi znać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuszą mnie te balsamy juz od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam kilka wersji smakowych ;)) Starcza na bardzo dlugo, lubię je ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz w ogóle o nich słysze ale chętnie zakupie. Samo opakowanie kusi wyglądem :)
    http://wampirkowy-skarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. mary mi się jakiś miętowy balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Paznokcie odwracają uwagę od balsamu :P śliczne :) niestety nie miałam jeszcze żadnego....

    OdpowiedzUsuń
  27. Jajeczko EOS ciągle wisi na mojej chciejliście :D

    OdpowiedzUsuń