31 sierpnia 2014

Paznokcie w sierpniu ;)

Tak mi się uwidziało, że pod koniec każdego miesiąca będę dodawać wszystkie moje mani jakie zrobiłam w danym miesiącu. Mam nadzieję, że zmotywuje mnie to do robienia jakiś wzorków, ombre i tego typu rzeczy żeby nie było nudno! ;)

Takie 'ubranka' nosiły moje paznokcie w sierpniu :

1.

Panterki takie troszkę nie panterkowe ;P Ale dopiero uczę się je robić.

2.

Przepraszam za ugryzienia na buteleczce, ale lakiery przeważnie otwieram zębami.. staram się z tego wyleczyć :D 
Ten sam lakier Paola możecie wygrać u mnie w rozdaniu, zapraszam! ;)



3.





4.


Proszę się nie śmiać! ;D Wszystkie paznokcie miały być całe pokryte folią ale tak wyszło, że nie wyszło... Zależało mi na motywie moro bo jutro rozpoczęcie roku i chciałam, żeby paznokcie pasowały mi do munduru ;P. Jakby ktoś miał jakąś stronkę, gdzie jest wytłumaczone jak używać takich folii to bardzo proszę o linka! ;)



Malować paznokcie uwielbiam! Malutkimi kroczkami do przodu i będzie coraz lepiej ;)


A Wy lubicie malować paznokcie? ;)



40 komentarzy:

  1. Pierwsze podobają mi się najbardziej!! ;)) Lubię malować, ale często bardzo mi się nie chce no i nie przepadam za smrodkiem lakierów i zmywaczy ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe ;) Ja zwykle stawiam na jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za wzorkami na paznokciach nie przepadam, więc jedynie nr 2 byłabym u siebie w stanie zaakceptować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobienia. Najbardziej podoba mi się to pierwsze :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. żólte najlepsze ;-)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do zaobserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę cierpliwości i motywacji! Ja lubię mieć pomalowane, ooo, bardzo, tyle że gorzej z samym malowaniem - nie znoszę tego robić ;) Że nie wspomnę o bardzo wylewnym wyjeżdżaniu za brzegi, zwłaszcza na prawej ręce. Malowanie paznokci u mnie to bardzo powolna droga, dlatego podziwiam wszystkich, którym się chce próbować czegoś trudniejszego niż pomalowanie jednym kolorem paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten żółty marmurek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Panterka,bardzo mi się podoba.Ja nie mam daru i cierpliwości do robienia wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię malować paznokcie, ale zdecydowanie za rzadko to robię ;)
    Denerwuje mnie to, że po 2 dniach odpryskują i muszę je zmywać...
    Muszę koniecznie zakupić dobry top coat, polecisz mi coś?

    http://pannadelifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam topów. Wczoraj pierwszy raz pomalowałam Seche Vite, wszyscy go chwalą to postanowiłam spróbować ale na razie nie potrafię nic o nim powiedzieć ;)

      Usuń
  11. te czerwone panterki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam malować, wzorki przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Chodzisz do klasy mundurowej? :))
    Wszystkie mi się podobają, ale chyba najbardziej te panterki-niepanterkowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam malować paznokcie :D Ładna panterka, podoba mi się :) A folii nie umiem niestety obsługiwać... ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem fanka jednolitych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię malować, ale teraz jestem w trakcie terapii paznokciowej ;(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie ♥ Bardziej od malowania paznokci, lubię mieć umalowane paznokcie :D Podczas malowania zawsze musi mi się coś przydarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja na odwrót ;D bardziej uwielbiam malować. Ale też zdarzają mi się różne sytuacje podczas malowania ;)

      Usuń
  18. Te drugie bardzo mi się podobają. Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy wzorek przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żółte paznokcie bardzo przykuły moją uwagę. Ja maluję paznokcie w zależności od nastroju ale stawiam na żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na początki to świetnie ci wychodzi to :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Każde paznokcie śliczne :) Zapraszam do siebie :) Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne :) Panterka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też często otwierałam lakiery zębami. ;D Jednak teraz tego unikam.

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam malować paznokcie, ale mam na to za mało czasu

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post! I'm following you on gfc and waiting follow me back
    xx
    www.pisimel.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja nie mam cierpliwości do robienia takich fajnych wzorków dlatego najczęściej nakąłdam odżywkę i tyle. Czasem jakiś jeden kolor. Bardzo fajna ta pierwsza Twoja propozycja z paznokciami w panterkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie nosisz odważne pazurki:) U siebie takich nie lubię, ale u Ciebie popodziwiam:)

    OdpowiedzUsuń