4 sierpnia 2014

Planeta Organica - Turecki Szampon Wzmacniający do wszystkich rodzajów włosów.





Z delikatnego szamponu Babydream zrezygnowałam już dawno. Odkąd na blogach zaczęło szumieć od rosyjskich kosmetyków wiedziałam, że muszę je w końcu mieć. Jednak wtedy nie byłam przekonana co do zamawiania przez internet i tak przekładałam zakupy... aż w końcu szał zakupów ogarnął również mnie i zrobiłam pierwsze zamówienie kosmetyków rosyjskich. Pierwszy do koszyka wpadł 

Turecki Szampon Wzmacniający 

Czy to był dobry wybór ?


Olejek eukaliptusowy - odżywia skórę głowy dostarczając potrzebnych mikroelementów, które wzmacniają cebulki włosów i zapobiegają ich wypadaniu.
Olejek cynamonowy - poprawia krążenie krwi, dzięki czemu pobudza mieszki włosowe, co przyspiesza wzrost włosów.
Ekstrakt z grejpfruta - doskonale reguluje pracę gruczołów łojowych.
Orzechy Laskowe zawierają witaminy A, E, a także potas, fosfor, magnez, żelazo, cynk, wielonienasycone kwasy tłuszczowe. Olej odżywia skórę głowy stymuluje mieszki włosowe, które poprawia wzrost włosów.



Skład: Aqua with infusions of Organic Eucalyptus Globulus Leaf Oil (organic oil of eucalyptus), Corylus Avellana Seed Oil (Levantine nut oil), Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil (cinnamon), Organic Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract (organic grapefruit extract), Eugenia Caryophyllus (Clove) Seed Extract (extract of clove), Vanilla Planifolia Flower Extract (vanilla extract), Cinnamomum Cassia Bark Extract (extract of cassia korechnoy); Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Glycol Distearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid.




Moja opinia na temat tego szamponu :

Używałam go ponad dwa miesiące myjąc nim włosy dwa razy w tygodniu, także wydajność jest dobra. Przy jednym naciśnięciu pompki wydostaje się bardzo mało produktu, więc trzeba się troszkę napompować żeby dostać wystarczającą ilość ;). Ma specyficzny zapach, nie należy on do najprzyjemniejszych ale z czasem się do niego przyzwyczaiłam. Szampon dobrze oczyszcza, doskonale domywa oleje. Po wysuszeniu włosy są miękkie i gładkie. Jednak jest jeden problem.. włosy po jego użyciu znacznie szybciej się przetłuszczają a szkoda bo gdyby nie ten fakt, to do tego szamponu bym jeszcze kiedyś wróciła.




Mieliście okazję spróbować tego szamponu? 
Jak się u Was sprawdził? ;)

26 komentarzy:

  1. Mam problem z przetłuszczaniem i na pewno po niego nie sięgnę, jeśli włosy po nim znacznie szybciej to robią :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem, a szampon według mnie powinien w jakiś sposób chronić od przetłuszczania a nie wzmagać ten proces ;)

      Usuń
  2. Miałam i wspominam go w porządku ;) Ale chyba troszkę za bardzo puszył u mnie włosy ;) Stosowałam lepsze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, więc do tego raczej nie wrócę ;)

      Usuń
  3. Nie miałam go, ale zapowiadał się fajnie. Skoro przyspiesza przetłuszczanie to u mnie niestety też odpada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może nie u wszystkich będzie przyśpieszał? ;)

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o specyficzny zapach to chyba wiem o czym mówisz,co prawda nie miałam tej wersji,a zwykłą i marokańską ale wiele się od siebie nie różnią.Też się zgadzam,że po tych szamponach włosy są ciut mniej świeże,ale i tak jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam niczego z Planeta Organica, ale na pewno zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego szamponu nie miałam, jednak mogę polecić Ci do wypróbowania Love2Mix `Ekstrakt z jagód acai i proteiny perły`. Jest bardzo wydajny, zapach ma całkiem przyjemny, a włosy (przynajmniej moje) są po nim miękkie, no i nie przetłuszczają się szybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go w zapasach, więc mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi ;)

      Usuń
  7. zastanawiam się ad wypróbowaniem go, ale jak przetłuszcza to już całkowicie opada na moje cieniutkie włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja jeszcze nie miałam okazji go testować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, ale skoro jeszcze przyspiesza przetłuszczanie to nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę ryzykować. Obawiam się go .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybsze przetłuszczanie się włosów? to niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. gdyby nie to, że włosy się szybciej przetłuszczają.. kupiłabym go

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale jak przetłuszcza włosy to odpada.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używając takich odżywczych szamponów zawsze co 3-4 mycia korzystam z szamponu typowo oczyszczającego. Inaczej faktycznie włosy mogą szybciej się przetłuszczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam dokładnie tak samo ale to również nieznacznie pomagało ;)

      Usuń
  15. Miałam dwie odżywki z tej serii i bardzo się z nimi polubiłam a zapachy mi się osobiście podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och zazdrocha z tymi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda,że włosy szybciej się przetłuszczały.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam tego szamponu ale fakt że szybciej włosy się przetłuszczają jest faktycznie odrzucający. :)
    http://wampirkowy-skarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome things here. I'm very happy to look your post.
    Thanks so much and I am having a look forward to touch you.
    Will you please drop me a e-mail?

    Also visit my blog; seo

    OdpowiedzUsuń
  20. This is a really good tip especially to those new to the
    blogosphere. Brief but very accurate information… Thank you for sharing this one.
    A must read article!

    Here is my web site ... รับจ้างทําเว็บ

    OdpowiedzUsuń