25 września 2014

Balea - MORE BLOND


Kilka osób chciało, żebym napisała o całym zestawie do blond włosów z Balei, tak więc dziś przychodzę do Was z tym postem, żebyście nie musieli długo czekać ;)


 Stosowałam zestaw od połowy czerwca do ok. połowy lipca. Miałam wtedy wieeelką chęć na rozjaśnienie włosów a chciałam zrobić to jakoś "delikatniej" od rozjaśniaczy. Straciłam rozsądek dla tego zestawu i źle go stosowałam, przyznaję. Jak wszystkie produkty wpłynęły na zdrowie moich włosów.. i ich kolor ? ;)


Szampon



Pisałam o nim TUTAJ. Na początku używałam do każdego mycia i pozostawiałam na całych włosach przez ok. 2 min. Przesuszył mi włosy, więc zaczęłam używać go tylko i wyłącznie do oczyszczania co 2 tygodnie i sprawdza się dobrze do teraz.

Skład: AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · LACTIC ACID · SODIUM LAUROYL GLUTAMATE · PEG-4 DISTEARYL ETHER · LAURETH-2 · GLYCERIN · DISTEARYL ETHER · PANTHENOL · PARFUM · HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT · POLYQUATERNIUM-7 · CITRUS LIMON PEEL EXTRACT · ISOAMYL, P-METHOXYCINNAMATE · DICAPRYLYL ETHER · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE · PROPYLENE GLYCOL · SODIUM CHLORIDE · LIMONENE · ALPHA-ISOMETHYL IONONE · SODIUM BENZOATE · CI 47005.


Odżywka 



Odżywkę stosowałam po każdym myciu włosów. Tzn. raz używałam solo a raz w duecie z innym kosmetykiem. Nie wpływała ona jakoś znacznie na stan moich włosów. Ułatwiała rozczesywanie i to by było chyba na tyle.

Skład: AQUA · CETEARYL ALCOHOL · BEHENTRIMONIUM CHLORIDE · DIPROPYLENE GLYCOL · DICAPRYLYL ETHER · CITRIC ACID · PANTHENOL · CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT · HYDROXYETHYLCELLULOSE · CITRUS LIMON PEEL EXTRACT · PARFUM · GLYCERIN · TOCOPHERYL ACETATE · LAURYL ALCOHOL · CETRIMONIUM CHLORIDE · ISOAMYL P-METHOXYCINNAMATE · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE · TOCOPHEROL · LIMONENE · SODIUM BENZOATE · CI 19140.


Spray 


Jego również używałam po każdym myciu włosów. Na suche włosy, na wilgotne, dodawałam też do masek troszkę płynu. Z niego to dopiero chuligan.. ale co się dziwić skoro woda utleniona tak wysoko a ja stosowałam tak często i to jeszcze w takich ilościach. Mało tego! Po spryskaniu włosów wychodziłam na ostre słońce żeby efekt był lepszy i szybki. A jaki był naprawdę? Faktycznie lepszy i szybki.. ale tylko w kwestii rozjaśnienia włosów. 


Skład: AQUA · HYDROGEN PEROXIDE · PANTHENOL · CETRIMONIUM CHLORIDE · PHYTANTRIOL · VP/VA COPOLYMER · COCO-GLUCOSIDE · PARFUM · CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT · GLYCERIN · CITRUS LIMON PEEL EXTRACT · CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE · SALICYLIC ACID · DISODIUM EDTA · DISODIUM ETIDRONATE · LAURTRIMONIUM CHLORIDE · PHOSPHORIC ACID · ALPHA-ISOMETHYL IONONE · LIMONENE.




Wszyscy mówili mi, że moje włosy z dnia na dzień stają się coraz jaśniejsze i pytali jak to robię. Jejku, jak ja się wtedy cieszyłam, że mam jasne włosy. Był to okres w którym byłam przekonana, że włosy są dla Nas a nie my dla nich, więc muszą mi się podobać mimo tego, że trochę je zniszczę. Muszę wspomnieć, że gdyby nie moja głupota i sposób wykorzystywania wszystkich tych kosmetyków i brak regularnego nawilżania i natłuszczania osiągnęłabym idealny efekt. Rozjaśnione, dosyć zdrowe włosy. Jednak jestem uparta i musiałam rozjaśnić włosy tu i teraz, eh. Na szczęście włosy przed stopniowym rozjaśnianiem były w dosyć dobrym stanie, więc nic takiego jak większe wypadanie, kruszenie się czy rozdwajanie włosów nie wystąpiło. Do całego zestawu nie wrócę, ale do sprayu na pewno, tylko będę ostrożniejsza. Moim zdaniem to właśnie on bardzo rozjaśnił mi włosy a reszta nie miała z tym nic wspólnego ale i tak wszystkie te kosmetyki są warte uwagi i nie koniecznie trzeba je stosować razem.

Jest to warty wypróbowania zestaw ale nie dla bardzo zniszczonych i suchych włosów.. oraz trzeba go używać z głową! Pamiętajcie.


Używałyście go kiedyś? 
Chciałybyście mieć możliwość wygrania takiego zestawu? 

36 komentarzy:

  1. Nie uzywalam :) teraz mam jabłkowy z balei;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię kosmetyki z Balei, które są przeznaczone do włosów :D po seria do blondów nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam z Balei kosmetyków do włosów blond, a nie raz mnie kusiły. Szkoda, że przesuszają włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie kupiłabym jakiś spray... ale do włosów ciemnych ;)
    Fajnie, że jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten spray z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty masz tej Balei!
    Nie jestem blondynką
    dlatego gdybym miała
    możliwość chętnie bym
    kupiła sprej do włosów
    ciemnych. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Seria nie dla mnie, ale chętnie przeczytałam "na zaś" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale chętnie bym to zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy dla rudych jest coś podobnego ;D mogłaś zrobić sobie krzywdę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym przetestować ten zestaw - spray mnie kusi :) Zwłaszcza, że odżywki z Balea są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie, pokaż włoski przed i po ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety właśnie to były czasy bez pisania bloga i takich zdjęć nie posiadam.. ubolewam strasznie nad tym ;)

      Usuń
  12. Właśnie piszę do siostry,żeby mi kupiła ten zestaw :)
    Będę używać z głową ;) Obiecuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuj mi tylko sobie! ;) Jak będziesz źle używać to nie ja będę chodzić z siankiem na głowie. Powodzenia w mądrym używaniu! ;*

      Usuń
    2. Rozjaśniam włosy od ponad 10 lat i nie uważam, żeby moje włosy były zniszczone tak więc nie sadzę, żeby ten zestaw źle użyła i chodziła z sianem na głowie :P pozdrawiam ;*

      Usuń
  13. mi by pasowała mieszanka blond i brąz do ombre :D

    Zapraszam na konkurs :
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2014/09/konkurs_12.html

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie zestaw dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sprawa. Kiedyś dawno temu poprawiałam kolor sprayem Joanny. Ale teraz zwłaszcza po lecie zupełnie nie potrzebuję jeszcze jaśniejszych włosów. Z miłą chęcią wzięłabym udział w rozdaniu gdyby cokolwiek do włosów było zaoferowane. Balei nie mam możliwości kupić. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam ale jak bede stosować to z umiarem bo i tak mam suche włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie dałabym temu spray'owi drugą szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam włosów blond, ale z chęcią skusiłabym się na tą serię dla brunetek, ciekawa jestem czy jest taka sama w działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz co kochana ja mam rozjaśniacz z joanny bodajże i fakt też rozjaśnia włosy ale wysusza równie pięknie jak rozjaśnia ;/ Więc stosuję go bardzo rzadko i nawilżam mocno moje włosy ;D jednak nic nie zastapi fryzjera ;D więc niedługo kończę z tym spray-em i pędzę do fryzjera :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze nie miałam produktów Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam nic z balea, bo ich dostępność mnie bardzo zniecheca:) ale super ze dostawałaś komplementy, tez się ciesze jak inni zauważają moje starania :) pewnie, że chciałbyśmy je wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię tą firmę ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Po lecie pojawiło mi się kilka blond refleksów i zastanawiam się nad rozjaśnianiem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bym chętnie spróbowała wygrac bo od dawna na taki zestaw poluję;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja blondynką nie jestem, więc nie używałam:) Bardziej mi zależy na przyciemnieniu włosów niż na rozjaśnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie uzywałam tego kosmetyku. Mam inny typ wlosów ;-) Bardzo mi się podoba Twój blog ;-) Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję !
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze się boję testować nowe kosmetyki na moich włosach, nigdy nie chcę sobie zaszkodzić haha :) // jestem nowa na bloggerze, miło by mi było, gdybyś zechciała mnie odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nigdy niczego nie używałam z tej marki, a wiele o niej słyszałam ;)


    ____________________________________

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards ;) Jeżeli chcesz wziąć udział w zabawie zapraszam: http://beautybeauty2003.blogspot.com/2014/09/miesiac-z-maska-cece-med-silk-mask.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny zestaw :) Ja na razie nie wiem, jakie chcę mieć włosy, więc to nie dla mnie, ale jak coś, to będę wiedziała co nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny zestaw, przydał by mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń