9 września 2014

Balea - Płyn do kąpieli Mleko i Miód

Uwielbiam wszystko, co umila mi kąpiele. Różnego rodzaju sole, kawiory i płyny. Lubię jak coś intensywnie pachnie ale nie zabija zapachu żelu pod prysznic. Dziś chcę przedstawić Wam płyn, który podbił moje serce. Panie i Panowie, przedstawiam Wam

Balea - płyn do kąpieli Mleko i Miód 




W wielkiej butli dostajemy 750 ml dosyć wodnistego płynu. Gołym okiem możemy zobaczyć ile produktu już zużyliśmy. Do wanny wystarczy wlać niewielką ilość, żeby piana utworzyła się w wieeeelkiej ilości ;) Więc wydajność jest ogromna. Jako, że jest to płyn z Balei oczekiwałam pięknego i mocnego zapachu.. nie zawiodłam się. Zapach na początku jest bardzo intensywny, że czuć go nawet poza łazienką. Jednak po chwili lekko się ulatnia i gdy już wyleżę się w ciepłej wodzie sięgam po żel i bez problemu czuję jego zapach (żelu), bo zapach płynu staje się mniej intensywny. Moim zdaniem jest to plus bo nie po to kupuję różne warianty zapachowe w żelach, żeby przyćmił go zapach płynu ;) 


Nawet po długim wylegiwaniu się w pianie nie mam wysuszonej skóry ale tak czy siak muszę użyć balsamu czy masła. Jeśli ktoś lubi kąpielowe czasoumilacze to z tego płynu napewno byłby zadowolony. Nie pamiętam dokładnej jego ceny ale wiem, że nie kosztował zbyt wiele. Jego minusem jest jedynie dostępność. 



A Wy lubicie umilać sobie kąpiele takimi dodatkami? ;)


52 komentarze:

  1. Lubię :) muszę mieć coś z Balea ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ile bym dała za piękna, czysta, świeżutką wannę i kąpiel w przeróżnych cudownych substancjach!! Zazdroszczę:D kuszą mnie produkty Balea.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wannę pełną piany więc pewnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "kremasta kupka" - na początku pomyślałam, że to zdecydowanie po czesku, a okazało się, że jednak po chorwacku... ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przepadam za miodowymi kosmetykami.. wyjątkiem jest masło z TBS.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo bym poleżała w takiej pianie z ego cudaka zrobionej

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno sprezentuję sobie taki płyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kąpiele w wannie szczególnie w szaro-bure deszczowo śniegowe wieczory ;) Balea strasznie kusi, muszę w końcu wypróbować coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie kąpiel bez takiego umilacza nie ma sensu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam wanny, więc mogę tylko zadowolić się żelem pod prysznic. Z Balea miałam dwa, ale o bardzo delikatnych zapachach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię sobie czasem poleżeć w pianie. Ten płyn do kąpieli na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No ba uwielbiam tego typu produkty - teraz mnie kuszą takie musujące babeczki do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze nic tej firmy ale ten produkt mnie zastanawia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie dodatki do kapieli, ale niestety o Balei mogę sobie jedynie pomarzyć :d W ramach rekompensaty idę się wykapać w płynie truskawkowym ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tę firmę! Kiedys znajoma przywozila mi balsam do ciala z Niemiec, bialy z zolta nakretka, wlasnie z Balei. Nie moge go nigdzie znalezc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mialam jeszcze nic z Balei :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie chciałabym wypróbować jakiś płyn do kąpieli Balei właśnie. Generalnie jestem wybredna co do płynów i ciężko mi znaleźć taki który by wystarczająco mocno dla mnie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej na początku pachnie mega intensywnie ;)

      Usuń
  18. Ja z Balea mam żele, aktualnie zużywam limitkę Brazil Mango i zachwyca mnie zapachem i wydajnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tą letnią limitkę z Balei! Wszystkie zapachy piękne ;) Wydajność też w porządku.

      Usuń
  19. bardzo lubię do kąpieli pastylki z sephory:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie umilacze kąpieli, jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. choć nie mam wanny,pewnie taką przyjemnością bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kapiele u mnie sa rzadkie, bo sa zbyt czasochlonne i wole sie wyszorowac pod prysznicem :) uwielbiam polaczenie zapachu mleka i miodu, szkoda ze nigdzie w mojej okolicy nie znalazlam tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie pachnie i sprawdza się znakomicie!

    just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kusi mnie zapach, uwielbiam sobie tak umilać kąpiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię płyny do kąpieli - grzech nie używać gdy ma się wannę :D aczkolwiek zapach nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Płynów akurat nie lubię, za to one lubią wysuszać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym płynie żadnego wysuszenia skóry nie zauważyłam ;)

      Usuń
  27. pŁYNY DO kąpieli miodowe to jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja raczej stronię od takich dodatków, im mniej chemii tym lepiej :) Czasem tylko sypnę naturalnej soli i dodam jakiegoś olejku, ale trudno potem doszorować wannę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejków jeszcze żadnych nie miałam ;)

      Usuń
  29. płynu do kąpieli balea jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  30. rzadko biorę kąpiele, więc takie płyny rzadko u mnie występują ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś używałam namiętnie wszelakich płynów do kąpieli, uwielbiam jak jest dużo pianki i piękny zapach, ale teraz nie mam już wanny :( i zostają mi tylko żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję! Ja uwielbiam wylegiwać się w gorącej wodzie, więc prysznic nie jest dla mnie ;)

      Usuń
    2. ja też kocham wannę i dużoooo wody :D

      Usuń
  32. Mimo, że rzadko biorę kąpiele w wannie to lubię je urozmaicać, ale tych produktów z Balea nie widziałam jeszcze nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj chętnie bym wypróbowała, Balea wyjątkowo mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. skusiła bym się na ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń