12 września 2014

Co tam słychać u moich włosów ? ;)

Dawno nie pisałam nić o aktualnym stanie moich włosów, więc pora to zmienić ;) Jakoś szczególnie wiele się u nich nie zmieniło. Dalej są takie marudne i lubią strzelić fochem, wtedy nic im nie pasuje ;) Raz na jakiś czas zaskoczą mnie swoją miękkością i ładnymi falami, ale tylko raz na jakiś czas niestety ... Co do ich długości to nie chcą rosnąć zbyt szybko ( kurczę no! ;( ), więc byłam zmuszona polubić taką długość jaką mam i udało się. W krótszych włosach czułabym się źle, ale dłuższych też już nie potrzebuję, żeby siebie zadowolić. Wszelakie nierówności stworzone przez warkocz. Swoją drogą kiedyś takie ślaczki nie utrzymywały się na moich włosach zbyt długo a teraz rządzą się przez kilka godzin co zaczęło mi się podobać ;)  

 
Aktualna pielęgnacja : 

1. Szampony

do codziennego stosowania - Love 2 Mix Organic, Avokado i Mango Efekt Laminowania 
do silniejszego oczyszczenia - Balea do włosów blond
w nagłych wypadkach - suchy szampon Isana 



2. Maski i odżywki 

Kallos Jaśminowa maska do włosów 
Herbal Care odżywka Lniana 
Balea Mango i Aloes
Garnier Ultra Doux Aloes 


3. Odżywki b/s

Gliss Kur Regenerująca z Keratyną
Marion do włosów blond i rozjaśnionych 


4. Na końcówki

Joanna z Apteczki Babuni serum wygładzająco-regenerujące
Jedwab Natura Silk


5. Olejowanie

Oliwa z oliwek Monini 


6. Dodatkowo

BingoSpa olej arganowy
(dodaję do masek, nakładam na końcówki)




Znacie któryś z tych kosmetyków? ;)


48 komentarzy:

  1. Moje włosy bardzo lubią olwię z oliwek, pozostałe kosmetyki są mi mniej znane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje kiedyś ją uwielbiały a teraz słabo na nią reagują, ale kończy jej się data ważności za miesiąc i chcę ją zużyć w jak największego ilości, żeby jak najmniej się zmarnowało ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny zestaw kosmetyków, podobają mi się te typy. Nie miałam nic poza Marionem i oliwką. Ale bardzo chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej moje ulubione serum na końcówki! Zupełnie o nim zapomniałam! Dzięki za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne włosy
    u mnie konkurs - http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Maski Kallos bardzo mnie kuszą :). Muszę się w końcu na jakąś zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz super włosy, podoba mi się kolor i te cudne fale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładny odcień blondu i pięknie prezentują się moim zdaniem właśnie po warkoczu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczne włoski :)
    mam pytanie jak się spisuje odżywka Marion do włosów blond i rozjaśnionych ? myślałam nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam jedną buteleczkę jakiś rok temu i byłam zadowolona. Ale teraz mam porównanie do odżywek z Gliss Kura i oprócz ładniejszego, świeżego zapachu to raczej z Gliss Kurem przegrywa. Chociaż nie wiem czy np. nie zmienili składu od tamtego czasu, więc jak przetestuję jeszcze raz to napiszę o nim kilka słów ;)

      Usuń
    2. ja kupiłam jednak odżywkę z Gliss kura Oil nutritive i jest świetna ;)
      chociaż zauważyłam, że po niej nie kręcą mi się włosy ;/

      Usuń
  9. Ale cudowne włosy <3

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja stosuję kilka z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne masz włoski :) ja ani jednej rzeczy z Twojej kolekcji nie miałam, ale na końcówki używam jedwab z Green Pharmacy i to mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serum na końcówki z Apteczki średnio się u mnie sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. według mnie jedne z najładniejszych włosów jakie mam okazję oglądać na blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne włoski :) gdzie dostanę szampon Love 2 Mix Organic, Avokado i Mango Efekt Laminowania ??

    OdpowiedzUsuń
  15. szampon z efektem laminowania miałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne masz włosy, zawsze marzyłam o falach a mam proste druty :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz przepiękne włosy :) Odżywka w spray'u z Gliss Kura jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znacie znacie :)
    A od patrzenia na Twoje włosy w głowie mi się zakręciło - pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow... Ale Ty masz cudowne włosy! <3 Też mam taką psikaną z Gliss Kura ale pomarańczową ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosy wyglądają pięknie :) Lubię tą odżywkę w spray`u Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem niesamowicie ciekawa tego szamponu Avokado i Mango... warto się na niego skusić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, jestem z niego zadowolona. Co najważniejsze nie przyśpiesza przetłuszczania ;)

      Usuń
  22. aaaaaaaaaaaaaa jakie cudne kłaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przecudnie odżywione włosy dziewczyno!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety lepiej wyglądają na zdjęciach niż w rzeczywistości :(

      Usuń
  24. Bardzo fajna pielęgnacja wiele kosmetyków mam albo miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczne masz te wloski, a jaki ladny zloty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. OOoo blog dla mnie! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne włosy!<3 u mnie babciowa seria z Joanny nie bardzo się sprawdziła, chyba mam za cienkie włosy na nią:)

    OdpowiedzUsuń
  28. oliwkę z oliwek bardzo lubię:)) koleżankę tak namówiłam na olejowanie włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojeju, jakie lśniące i długie :) Piękne masz włosy! Muszę coś podpatrzyć z Twojej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mam kaloss bananowy i jest całkiem fajne
    śliczne masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawi mnie ten szampon Love 2 Mix Organic. Lubię tę odżywkę w sprayu z Marion, pomaga mi rozczesywać włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne masz te włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne masz te włosy :)
    Muszę wziąć przykład z Cb bo swoje zaniedbałam;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne włosy ;) gdzie kupiłaś ta odżywkę z garniera bo nie mogę jej nigdzie znaleźć ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale nawilżenie, super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  36. odżywka w sprayu z Gliss Kur jest świetna, uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń