2 września 2014

Gliss Kur - odżywka z keratyną b/s


Parę lat temu moje włosy dostawały odżywkę tylko w formie sprayu bez spłukiwania. Po jakimś czasie wprowadziłam do pielęgnacji odżywki do spłukiwania i maski, więc b/s wydawała mi się zbędna. Od niedawna jednak do nich wróciłam. Chcecie wiedzieć, czy dobrym wyborem była

Gliss Kur - Ekspresowa odżywka regenerująca z keratyną

?





Produkt przeznaczony do włosów bardzo zniszczonych i suchych. Ekspresowa odżywka regeneracyjna ULTIMATE REPAIR zawiera potrójny kompleks płynnej keratyny, ułatwia rozczesywanie i regeneruje nawet mocne uszkodzenia zarówno na powierzchni włosów, jak i w ich wnętrzu. Aż do 95% mniej złamanych włosów. 




Słowa producenta jak zwykle wygórowane, ale czego się nie robi żeby sprzedać produkt ;). Nie ma co oczekiwać cudów, nie zregeneruje bardzo zniszczonych włosów. Kupiłam tą odżywkę za ok. 10 zł za 200 ml w Rossmanie, często są tam na nią promocje. Jest strasznie wydajna, używam ją od ok. pięciu miesięcy. Psikam nią wilgotne włosy ale także gdy już wyschną. Często zdarza mi się użyć jej przed rozczesywaniem, bo baardzo ułatwia ten proces ;). Gdy włosy lekko mi się spuszą, wtedy również jest dla mnie ratunkiem. Wygładza włosy i fajnie je dyscyplinuje. Jej zapach pozostaje na włosach przez dłuższy czas, to mi się w niej podoba najbardziej ;)

Muszę wypróbować jeszcze inne wersję tych odżywek, ale do tej na pewno kiedyś wrócę. 


Używałyście jej kiedyś? ;)

40 komentarzy:

  1. Jakiś czas już temu miałam odżywkę z Gliss Kura, ale nie pamiętam dokładnie którą, opakowanie było kremowe;pierwsze kupiłam wersję mini w tubce i była super, skusiłam się więc na dużą w butelce, ale to już nie było to samo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam złotą wersję i nie spodobał mi się zapach:( działanie bardzo fajne,ale mimo iż uwielbiam wszelkie zapachy kosmetyków,ten mnie zniechęcił i odżywka oddana. Mam nadzieję,że Tobie się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym musiała zrezygnować z fajnej odżywki ze względu na zapach musiałaby serio meeega okropnie pachnieć ;)

      Usuń
  3. Tej akurat nie miałam, ale używam obecnie innej, ale również z keratyną i jestem zadowolona. Najlepiej spisuje się na już suchych włosach. Gdy psikam mokre, to po wyschnięciu często są sklejone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ją bardzo lubię , czesto do niej wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko kiedy sięgam po odżywki b/s - moje włosy zdecydowanie lepiej się układają po odżywkach które są spłukane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siostra miała szampon i odzywkę z tej serii i nie była zadowolona, ale ciekawa jestem tego cuda, może na moich włosach by się spisało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja mama ma odżywkę, szampon i maskę z tej serii i jest zachwycona ;)

      Usuń
  7. Mam tę odżywkę z tym, że w innej wersji i jakoś nie mogę się do niej przekonać...chyba nie umiem jej używać...i na wilgotnych i na suchych włosach jakos jej efekt mnie nie zadowala...eh... a taka podobno dobra jest... pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą odżywkę w dwóch wersjach. Cudów nie widzę, ale jest miła w użyciu. Używam jako ochrony dla włosów przed promieniami słonecznymi. Kiedyś też prostowałam włosy przy jej udziale...

    Obserwuje i pozdrawiam:)
    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię tą z 7 olejkami- są wysoko w składzie i pięknie dociąża włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jej aktualnie używam :) jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałąm! ale cudów nie robiła:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jej ,bo produkty Gliss Kur jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię szampony Gliss Kur'a ;) Tej odżywki jeszcze nie miałam, ale posiadam jej siostrę do spłukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tą odżywkę czarną i była całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam odżywkę z tej serii ale trochę inną ;) Jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  16. tej wersji akurat nie miałam, ale inne były całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam inną wersje i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobną, tej samej firmy :) jak dla mnie sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. słyszałam o niej same pozytywne opinie :) ja mam tę pomarańczową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś non stop używałam sprayów Gliss Kura żeby rozczesać włosy, każda wersja dobrze sie sprawdzała:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam jeszcze tych odżywek z Gliss Kur'a ale wypróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię ich odżywki, ponieważ pomagają mi rozczesać włosy przed myciem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam te psikane odżywki, kiedyś one bardzo pomogły moim włosom! Moim faworytem jest taka pomarańczowa, chociaż teraz mam fioletową i też jest fajna :)

    Ja mam tylko jeden, bo go dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam raz szampon z tej firmy, ale jakoś mi nie pod pasował i tak się zraziłam do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie bym ją wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa :) będę musiała się za nią rozglądnąć

    OdpowiedzUsuń
  27. Odżywek b/s z gliss kura nigdy nie miałam, ale żółtą odżywkę lubię bardzo i chyba kiedyś kupię wersję w spray'u

    OdpowiedzUsuń
  28. Taj nigdy nie używałam. Ja stosuję obie wersje równocześnie. Do spłukiwania z Nivei oraz bez spłukiwania z Marionu z olejkiem arganowym polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś namiętnie używałam odżywek bez spłukiwania Gliss Kura. Musze do nich koniecznie wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mam mega suche włosy ale po tej odzywce miałam mega przetłuszczone :) inne sa w porządku nie wiele skutkują po za tym ,ze po za tym, ze pomagają rozczesywać włosy ale przynajmniej nie obciążają jak ta i nie przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam ją kiedyś i jak dobrze pamiętam ułatwiała rozczesywanie włosów i zapach był też w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. moja ulubiona! włosy rozczesuje się po niej bajecznie! jeszcze wersja różowa mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń