15 września 2014

Liebster Blog Award !

No i stało się! Zostałam nominowana do zabawy przez Ewelinę z bloga www.cosmetics-rainbow.blogspot.com ;) do akcji Liebster Blog Award. Zabawa ta ma na celu rozpowszechnienie blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. 



Także pora odpowiedzieć na zadane mi pytania ;)

1. Jakie miejsce chciałabyś najbardziej odwiedzić?
Zdecydowanie Kretę <3 
2. Jakie trzy słowa najlepiej Cię opisują?
Szczęśliwa, energiczna, zakochana
3. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
Z moim chłopakiem oczywiście. Razem chodzimy na siłownie, oglądamy filmy, uwielbiam!
4. Ile poświęcasz czasu na codzienny makijaż?
max. 15 min
5. Ulubiony zapach to..?
Zdecydowanie kokosowy!
6. Czego byś nigdy nie zjadła?
Ślimaków, fuj.
7. Do jakiego filmu często wracasz?
"Transformers", każda część <3 
8. Na co zwracasz uwagę na innych blogach?
Na przejrzystość ;) 
9. Jakie cechy cenisz u innych?
Lubię ludzi optymistycznych, kreatywnych i uczciwych.
10. Jaką szaloną rzecz zrobiłaś w ostatnim czasie?
Szalona rzecz, hm... przyszło mi na myśl coś o czym wolałabym nie mówić haha :D
11. Wypoczynek leniwy czy aktywny? 
Aktywny! Odpoczywam na siłowni ;)


To nie pierwsza moja nominacja ale dopiero teraz zdecydowałam się, że wezmę udział. Przepraszam poprzednie osoby, które mnie nominowały, że nie odpowiedziałam na ich pytania :( 

A ja zapraszam właścicielki blogów takich jak : 

http://pinoszek.blogspot.com
http://malykacikcaill.blogspot.com
http://agnieszkanet.blogspot.com
http://kornylablog.blogspot.com
http://cotymasznaglowie.blogspot.com
http://douxcharm.blogspot.com
http://amarantoweokulary.blogspot.com
http://silkybomb.blogspot.com
http://takbywlosminiespadlzglowy.blogspot.com
http://jagodowa00.blogspot.com
http://iwearblackliner.blogspot.com

Pytania : 

1. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
2. Co koniecznie musisz zrobić przed snem?
3. Gdybyś mogła uratować tylko jedną osobę na Ziemi, kogo byś wybrała?
4. Najlepsza książka, jaką przeczytałaś to..?
5. Jaki kosmetyk odgrywa najważniejszą rolę w Twoim makijażu?
6. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki?
7. Ile jesteś w stanie wydać na jeden kosmetyk?
8. Możesz pochwalić się jakimiś osiągnięciami? ;) Np. dobrze zdana matura, wygranie konkursu literackiego, awans w pracy itd.
9. Najlepsze imię dla chłopca i dziewczynki?
10. Dlaczego wybrałaś akurat taką tematykę swojego bloga?
11. Kojarzyłaś mój blog przed tym jak Cię nominowałam? ;)


Edit 21.09.14. Nominacja od Ani ;) 

1. Jakie jest Twoje ulubione hobby? 
Aktualnie dbanie o siebie. Ale nie takie polegające na całodobowym staniu przed lustrem tylko siłownia itd.
2. Aktualnie uczysz się czy pracujesz?
Niestety się uczę.. ;p
3. Co lubisz w swoim wyglądzie najbardziej?
Swój tyłek haha :D
4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Uwielbiam lato <3 +30 stopni, słońce, plaża, ah..
5. W jakie miejsce chciałabyś się udać na wakację?
Na Krete, marzenie!
6. Mieszkasz w domu, czy w bloku? 
W domu.
7. Spódniczka, czy spodnie? 
Spodnie :D Niewygodnie mi w spódniczkach.
8. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Żółty neon <3
9. Wolisz stacjonarne czy internetowe zakupy?
No to teraz mnie zatkało.. Uwielbiam i te i te. Nie potrafię odpowiedzieć :(
10. Stosujesz jakąś dietę, czy jesz wszystko na co masz ochotę?
Diety nie mam ale nie powiedziałabym, że jem tak wszyystko na co mam ochotę.. ostatnio zwracam uwagę, żeby jeść wysoko białkowe posiłki ;) I jeść rzeczy z niską zawartością tłuszczów nienasyconych.
11. Jaki jest twój NAJWAŻNIEJSZY włosowy cel?
 Hm, zdecydowanie ograniczenie puchu do minimum = dobra kondycja włosów ;)




Jeśli odpowiecie, wpadnijcie do mnie i zostawcie linki do postów. Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi! 
Zaproście 11 autorek blogów i zadajcie im 11 swoich pytań ;)




37 komentarzy:

  1. O, widzę, że tym razem ja ;) dziękuję za nominację :) a ślimaków chyba też bym nie zjadła. I małży! Całkiem niedawno mój mąż zamówił sobie małże, jak je jadł to nawet moje frytki stawały mi w gardle :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech musze ruszyć dupsko i też zacząć bardziej aktywnie wypoczywać ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nigdy nie zjadła bym ślimaków.
    9 - zgadzam się z tobą!
    Super, że zostałaś nominowana do takiej zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłam kiedyś ślimaka... był okropny:(:(
    A Transformers nie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktywny tryb życia polubiłam i ja:-)
    Ślimaki? Fujjj ja bym ich do rąk nie wzięła, a co dopiero do ust..fujjj
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię czytac te odpowiedzi , mozna się wiele dowiedziec;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że otrzymałaś nominację :). Według mnie ślimaki też fuj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za nominacje :) Nie dam no stworzylam posta z odpowiedzia na nominacje od inne blogerki. Odpowiem na Twojej pytania w tamtym poscie. Jak juz to zrobie, to podlinkuje Ci tutaj, ok? Juz wisze, ze odpowiedzi na Twoje pytania sprawia mi mnostwo radosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje odpowiedzi: http://amarantoweokulary.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

      Usuń
  9. Bardzo fajne pytania :)

    Kokosowy zapach najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji :) Ślimaki? Miałabym na bank wielki opór, ale ciekawość chyba mogłaby u mnie zwyciężyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie spróbowałabym ich nigdy ze względu na to, że są takie obślizgłe i wyobrażam sobie jak to jest żuć takie coś, bleee ;)

      Usuń
  11. Transformers też lubię choć ostatnia część była taka sobie, brakowało mi aktorów z pierwszych części...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnia część najlepsza! Byłabym w stanie iść na nią kilka razy do kina ale niestety poszłam tylko raz :( Ale oglądałam już 2 razy :D Uwielbiam każdą część ! I zawsze przy oglądaniu mam motylki w brzuchu, ah haha ;)

      Usuń
  12. Transformers nie lubię, chociaż nigdy nie oglądałam-jestem uprzedzona do tego typu filmów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja lubię tego typu filmy, ale ten jest mistrzowski! ;) Polecam chociaż pierwszą część, żeby zobaczyć czy nam się spodoba czy nie ;)

      Usuń
  13. fajne pytania :) też zostałam nominowana wieki temu,ale jeszcze się za to nie zabrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja także wypoczywam na siłowni :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach kokosowy, najlepsze co może być :)
    Ps. u mnie konkurs do wygrania pudełko pełne kosmetyków jeśli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału :* powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. ślimaki fuu !!

    Ps. U mnie konkurs do wygrania pudełko pełne kosmetyków czyli glossybox. Jeśli masz ochotę wziąć udział zapraszam tutaj:
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2014/09/konkurs_12.html :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam zapach kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje odpowiedzi są na końcu tego postu: www.jagodowa00.blogspot.com/2014/09/essie-summer-collection-14-wzorek-dla-pt.html ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się że wzięłaś udział :)
    Ja również uwielbiam zapach kokosowy i aktywny wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporadycznie w tym miesiącu komentuje, raczej przeglądam blogi 'inco gnito' czy jak to sie tam pisze, a zwłaszcza jeśli chodzi o LBA, do którego zostałam kilkakrotnie nominowana i nie odpowiedziałam, ale na Twoja nominacje postaram sie odpowiedzieć! Niestety, dopiero po 18;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję ślicznie :D Ale jak nie będziesz mieć na to czasu to oczywiście się nie obrażę ;*

      Usuń
  21. Dziekuje za nominacje :D kurcze, kazesz mi myslec i to jeszcze nad 11 pytaniami, i wymyslic kolejne 11, ty zla kobieto! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. http://kornylablog.blogspot.com/2014/09/nominacja-do-liebster-blog-award.html odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również nie skusiłabym się na ślimaki, o nie, co to to nie

    OdpowiedzUsuń