21 września 2014

Miodowy peeling do ust



Pogoda Nas nie rozpieszcza ale może to i dobrze bo przydałoby się troszkę pouczyć.. Jednak zamiast otwierać książki to ja robię zdjęcia do postów :D Ale za naukę też się wezmę, obiecuje! ;)

A dziś chciałam napisać Wam o peelingu do ust, który w banalny sposób możecie wykonać sami. Pewnie 99% już go robiło, ale nawet dla tego 1% warto wspomnieć, że peeling jest świetny!

Miodowy peeling do ust

Do wykonania potrzebujemy tylko jakieś małe naczynie, pojemniczek po balsamie do ust czy cokolwiek oraz cukru i miodu w bardzo małych ilościach.



Ja z ilością troszkę przesadziłam i spokojnie peelingu starczyłoby mi na trzy razy, ale to co zostało.. zjadłam ;) Mieszamy miód z cukrem i nakładamy na usta. Masujemy je przez jakieś dwie minuty, pozostałości z ust zjadamy a okolice ust przemywamy wodą, ponieważ wszystko strasznie Nam się klei ;)


Kosz takiego peelingu jest śmieszny bo oba składniki są dosyć tanie, więc po co przepłacać i kupować gotowe peelingi? ;) Po zastosowaniu takiego mamy mega gładkie i całuśne usta bez żadnych suchych skórek. Jesteśmy idealnie przygotowane na malowanie pomadkami! Warto robić sobie go raz w tygodniu, wtedy efekty są najlepsze. 


Przygotowywałyście kiedyś taki domowy peeling do ust?
A może macie jeszcze propozycje na inne składniki do niego? ;)


42 komentarze:

  1. Też często robię gotowe peelingi, i tak z miodu jak najbardziej znam i bardzo lubię. Zresztą sam miód działa cuda na ustach. Ale tak wspomniałaś że po co kupować gotowce, a no kiedyś też tak myślałam. :D Ale od dłuższego czasu używam peelingu z Full Mellow o zapachu gumy balonowej i powiem Ci że jestem totalnie zakochana, a takiego peelingu sobie sama nie zrobię. :) Ale oczywiście wiadomo, wciąż twierdzę że tak naprawdę jakby ktoś chciał to można żyć na własnoręcznych peelingach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten o którym mówisz napewno wypróbuję ;) Albo chociaż skuszę się na jakiś inny peeling do kupienia żeby mieć porównanie ;) Raz można zaszaleć!

      Usuń
  2. Ja robie bardzo podobnie, tylko używam lejącego miodziuku ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często używałam szczoteczki do zębów, jako peelingu :) Niestety, nie lubię miodu, więc od jakiegoś czasu w ogóle go nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nawet ręcznika używałam do tego celu ;) Ale nic nie pobija tego peelingu.

      Usuń
  5. ja zawsze kupowałam balsamy itp, ale w zimę mi nic nie pomaga więc warto spróbować, na pewno mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, akurat prawdziwy miód jest dość drogi! ;) Pomysł jednak bardzo fajny i niebo dla podniebienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, tylko że z jednego małego miodu zrobimy milion peelingów, tysiąc herbat i sto kanapek z miodem haha ;)

      Usuń
  7. Na pewno go wykonam, bo miodek uwielbiam niczym Kubuś Puchatek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie robiłam peelingu do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wstyd się przyznać nigdy nie robiłam peelingu ustom ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Domowego peelingu do ust jeszcze nie robiłam, ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię nakładać miód nie tylko na usta ale i na buzię:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha mam taką pomadkę Alverde, której konsystencja jest jak peeling i zdziera mi naskórek:D Ogólnie nie mam z ustami problemu, ale zimą pewnie ich stan się pogorszy, więc miodek pójdzie w ruch.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używam peelingów do ust.....nie czuje takiej potrzeby :) wystarczają mi balsamy i masełka

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten peeling. Szczególnie lubię go... zjadać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim ideałem jest połączenie miodu, wazeliny i cukru ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie robiłam takiego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam już o nim nie raz, ale jak mam miód w domu to zapominam go zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja go nigdy nie robiłam, ale bardzo lubię domowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypróbowałam! Super sposób! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię taki peeling, jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię taki peeling na usta, jest smaczny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ten peeling, w kwestii ust chyba nigdy nie zdecyduje się na kupny peeling.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy takiego nie próbowałam :>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię taki peeling :) Można dodać też krople jakiegoś olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wole gotowe produkty z dodatkiem miodu :D Nie zlizałabym tak ani cukru,ani miodu bo nienawidze :D Ale dla tych co lubią to jak najbardziej tani i fajny sposób:D

    OdpowiedzUsuń
  26. naturalnie i zdrowo - czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś taki robiłam :) i byłam zadowolona z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie to wszystko co z miodem jest znakomite!
    Maseczka na bazie miodu i soku z pomarańczy działa
    cuda - polecam wykonać. =)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten peeling i jeszcze nigdy nie miałam jakiegoś "gotowego" do ust, ten jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też go uwielbiam i stosuję od wielu wielu lat:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnio mam gotowe peelingi, ale jak mi się skończą to wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń