29 września 2014

Moje paznokcie we wrześniu ;)


Tak więc kolejny post, w którym pokazuję jak pomalowane paznokcie nosiłam w danym miesiącu. Myślałam, że bardziej będę kombinować ze wzorkami itd. ale zwyczajnie brak mi na to czasu. Szkoła robi swoje... Ale bez zbędnego gadania zapraszam do oglądania zdjęć ;) 


1.



2.


3. 



4.



5. Najprawdziwszy neon! Zdjęcie tego niestety nie oddaje.. 


 6. Pierwszy raz z naklejkami wodnymi.. Jestem nimi zachwycona! Na kciuki niestety coś poszło nie tak z topem na naklejce ;) Ale następnym razem bardziej się postaram, obiecuję. Już wiem, że naklejki będą baardzo często na moich paznokciach gościły.



7. 



Miłego dnia kochane! ;) Ja lecę na siłownie.
A w następnym poście wyniki rozdania.


58 komentarzy:

  1. Te dwa neonowe kolory przemawiają do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pazurki, mega kolorowo i mega przyjemnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. ten różowy (chyba neonowy) lakier z Ingrid wygląda bardzo przyjemnie na paznokciach :) fajna odskocznia od stonowanych i ciemnych kolorów jakie teraz panują. A jak z jego trwałością ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam go solo, ale z Seche Vite utrzymał się na moich paznokciach 6 dni co jest naprawdę dobrym wynikiem bo każdy lakier (nawet z Seche Vite) trzyma się na nich max 4 ;)

      Usuń
  4. Świetne lakiery :) podobają mi się
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 i 7 najbardziej mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemne dla oka pazurki:)
    Selenka i Astor mają świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie paznokcie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecie, ostatnie i żółte neonowe są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Dodasz kiedyś post ze swoimi efektami z siłowni? Jestem CHOLERNIE ciekawa ;D

      Usuń
  9. Kochana, a co z wynikami rozdania? ;-) Nie mogę się doczekac ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś zerknęła na koniec posta to wszystko by się wyjaśniło ;)

      Usuń
  10. Numer 4 najbardziej przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Numer siedem i numer dwa są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w tym miesiącu chyba ani razu nie miałam pomalowanych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? To ja ani razu nie miałam niepomalowanych! ;)

      Usuń
  13. Nr 6 - lakier firmy Ingrid jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko się zdecydować, które najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Numer 6 bardzo pozytywny :) Siódemka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serduszka urocze :) fajne pomysły,ja niestety jestem nudna w tych kwestiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnie bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Neonowe są świetne :D Podziwiam Cię za talent i chęć malowania wzorków - ja nie mam do tego cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talentu nie mam za grosz! ;) Ale staram się wyćwiczyć co nie co i choć wiem, że nigdy nie będę potrafiła robić na paznokciach takich cudów jak np. niektóre blogerki to i tak się nie poddaję i minimalne umiejętności mnie zadowolą ;)

      Usuń
  19. Te naklejki uśmieszki bezbłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Neonki są piękne, chociaż czasami trudno je uchwycić aparatem;podoba mi się kolorek lakieru Ingrid ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te kolorowe paseczki wyszły świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Neon żółty jest genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. numer 6 najlepszy ;)
    Gdzie kupujesz naklejki wodne na allegro czy gdzieś indziej ?

    OdpowiedzUsuń
  24. wzorek z uśmiechem rewelacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. ha ha ha ha!
    Ale się uśmiałam kiedy zobaczyłam tę naklejkę z uśmiechem! :) SUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo się u Ciebie działo na paznokciach we wrześniu. U mnie było dosyć kolorowo, ale niestety bez zdobień. Kreseczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dwa pierwsze mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. boskie :) chciałabym Cię mieć za manicurzystke swoja:P

    OdpowiedzUsuń
  29. So beautiful manicures doll!! I love the one with the smiles :)

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten uśmieszek mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Neonek świetny! Fajnie wyszły również naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Neony uwielbiam nosić latem! :D

    OdpowiedzUsuń