4 września 2014

Przegląd poczty ;)


Uwielbiam czytać u Was wpisy typu "nowości", " przegląd poczty" itd. więc sama postanowiłam stworzyć taką serię ;) Pewnie nie będę aktualizować jej regularnie co miesiąc bo nie robię zbyt wielu zamówień przez internet zwłaszcza teraz, kiedy mam bana na zakupy... Ale przez wakacje troszkę paczuszek mi przyszło więc zaczynamy ! ;)

Pierwsze co chciałam Wam pokazać to wygrana w rozdaniu u Złotowłosej ;) Udało mi się wygrać sześć pięknych lakierów z Miyo. 



W paczce miały znajdować się tylko lakiery, ale znalazłam w niej też np. próbki, maseczkę do twarzy. A to niespodzianka! ;)


Następną przesyłką są darmowe próbki perfum z Yodeymy. Jedna dla mnie, druga dla chłopaka. Zapachy są całkiem ok.


Tutaj zamówienie złożone ze względu na promocję Seche Vite. Kusiliście mnie na blogach i w końcu uległam ;) Jestem zachwycona! Reszta to uzupełnienie zapasów i lakier z Astora idealny na jesień za zawrotną cenę ok. 3 zł ;)



Skorzystałam z kodu do BingoSpa i zamówiłam ulubione zabiegi do stóp. Brakowało mi niecałych 10 zł do użycia bonu, więc kliknęłam w olejek arganowy i zamierzam go dodawać do odżywek i masek.


Tutaj wygrana paczuszka za to, że byłam 210 obserwatorką fbl ;) Taki niewinny lakier a jaki piękny kolor ma i jak fajnie się nim maluję! 


Zamówienie ze Skarbów Syberii. Próbuję kolejnych rosyjskich szamponów i skusiłam się na taniutkie kremy do twarzy ;) Zobaczymy jak się sprawdzą. 



Ostatnia paczuszka to wygrana w rozdaniu u Infallible ;) Brakuję jeszcze odżywki do włosów ale nie mogłam jej znaleźć niestety. 



Jestem strasznie zadowolona z zakupów. Jeszcze bardziej cieszę się z wygranych ;) Dziękuje po raz setny! ;) Otwieranie każdej paczuszki zawsze sprawia mi tyle radości. 


A do Was ile paczek przywędrowało w najbliższym czasie? ;)

47 komentarzy:

  1. Miyo is super, I have eye shadows :D


    How about following each other and giving support?

    Let me know,

    www.blogvivalavida.com

    Katja, from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe paczuszki :) Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy i wygrane :) jestem ciekawa tych kremów do twarzy z SS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ich ciekawa ale mam jeszcze kilka do zużycia, więc te muszą poczekać ;)

      Usuń
  4. Lubię te taniutkie kremy, szczególnie z awokado :) Jedynym bublem jest u mnie zielona herbata, która rozpulchnia buzię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie nie będzie robił takich cyrków ;)

      Usuń
  5. u mnei tylko skromna jedna paka była;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe paczki, udanego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile czekałaś na te darmowe próbki perfum? Ja czekam i czekam i nic ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponad tydzień jakoś. Czytałam, że niektórzy musieli czekać nawet miesiąc, więc spokojnie. Myślę, że dotrą do Ciebie ;)

      Usuń
  8. Wow, sporo tego ;-) Szamponów aż zazdroszczę :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne przesyłki dostałaś, gratuluję wygranej :) Ja czekam jeszcze na 1 paczkę i też się pochwalę zdobyczami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie je zobaczę! Uwielbiam czytać takie posty ;p

      Usuń
  10. Świetne przesyłki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudowności, gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Seche Vite mam i jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej ale nowości:))) lakiery mają cudne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam jeszcze rosyjskich szamponów - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cudowne lakiery wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Jestem z nich bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  16. Te lakiery wyglądają ślicznie :) Do mnie dzisiaj przywędrowała przesyłka od Skarbów Syberii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do mnie i do mojego chłopaka również przyszły te próbki perfum. Jak dla mnie są bombowe, bo ich zapach utrzymuje się bardzo długo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje wygranej! ;) Seche Vite uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kosmetyki z bingo spa :*
    Obserwuję. Było by mi bardzo miło gdybyś pod moim nowym postem szczerze kliknęła w linki. Wiesz że jest to bardzo ważne, odwdzięczam się obserwacją i komentarzami. Jeżeli klikniesz napisz o tym w komentarzu, z góry dziękuję :*

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo mnóstwo fajnych kosmetyków dostałaś/kupiłaś ;). Piękne kolorki lakierów, swoją drogą u mnie też do wygrania m.in. lakiery ;), słyszałam o tych próbkach perfum, ale raczej niepochlebne opinie, ciekawa jestem tych zapachów. Ciekawią mnie te zabiegi do stóp z Bingospa, jak się sprawdzają? Może sama się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Preparatu z kwasami wcześniej nie miałam i stoi jeszcze zamknięty, więc nie wiem. Ale zabieg z glinką mogę z czystym sumienie polecić! Nic lepszego do stóp nie używałam! Napiszę recenzję ;)

      Usuń
  21. Same wspaniałości 😊 gratuluję;bardzo podobają mi sie kolorki lakierów Miyo

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję lakierków z Miyo, świetne kolorki.
    Ja zamówiłam tylko jedną paczkę od wakacji, nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem ogromnie ciekawa tych rosyjskich szamponów, będę wyglądać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wszystkich wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te pierwsze lakiery mają śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nigdy nie mogę nic wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  27. no,no sporo tego :D
    też zamówiłam próbkę perfum Yodeyma,ale jakoś ten zapach który ja wybrałam nie należy do moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję sporej ilości:), ja prawie w ogóle nie zamawiam przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie jak na razie wypełniam postanowienie o nie kupowaniu. Jeszcze za dużo zapasów stoi na półce.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo fajnych paczuszek otrzymałaś w okresie wakacyjnym :)
    Astor ma cudny kolor :D

    OdpowiedzUsuń