10 października 2014

BingoSpa- Solanka z minerałami z Morza Martwego


Jeśli śledzicie mojego bloga już jakiś czas to wiecie, że uwielbiam umilacze kąpieli w każdym rodzaju. Czy to płyny, sole, kawior. Nie próbowałam tylko olejków ale nadrobię. Przy okazji zamówienia w BingoSpa skusiłam się na dwa opakowania soli do kąpieli bo kosztowała naprawdę mało. Wybrałam:

BingoSpa- Solanka z minerałami z Morza Martwego 






Opakowanie wizualnie mi się strasznie nie podoba. Takie zwykłe, szare, smutne, wykonane z bardzo giętkiego plastiku ;P. W takowym opakowaniu znajduje się 550 g soli. Wydajność soli zależy od tego ile wsypujemy do wanny jednorazowo. Ja używam niecałej zakrętki produktu. Wsypuję go w trakcie nalewania wody do wanny.


Już w momencie wsypywania uwalnia się zapach... prawdziwego mężczyzny. I to wcale nie jest fajne, bo gdybym chciała pachnieć jak facet po kąpieli to kupiłabym sobie męskie perfumy a nie sól. Zapach jest tak męski, że strasznie mnie to męczy. Jak na złość jest też trwały i co więcej.. utrzymuje się na skórze chwile po kąpieli i żaden żel go przed tym nie powstrzyma jednak wraz z posmarowaniem się balsamem zapach na szczęście znika. Jeszcze jednym denerwującym mnie faktem jest to, że sól nie do końca się rozpuszcza i kładąc się w wannie wszystko wbija mi się w tyłek a to nie jest miłe uczucie ;). Sól nie wysusza skóry ale też jej w żaden sposób nie pielęgnuję. 


Nigdy więcej nie kupię tej soli do kąpieli. Niestety jeszcze długo się z nią pomęczę, bo mam jeszcze 1,5 opakowania a zużywanie idzie mi bardzo powoli no bo przecież kto często sięga po coś czego nie lubi.. ;)


Lubicie produkty BingoSpa?
Na jakie perełki i bubelki trafiliście od nich? 

37 komentarzy:

  1. Ja nic jeszcze nie miałam z Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ma zapach męski to mi by akurat przypasował : p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię sole do kąpieli z Biedronki, ale raczej używam ich tylko do moczenia stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)

    Drugie życie mojego bloga. Zapraszam w wolnej chwili ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z BingoSpa lubię zaledwie jeden żel, serum, solalanke i peeling.=)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie za bardzo miałam styczność z tymi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, 'sól wbija mi się w tyłek" ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej marki mam raczej neutralne nastawienie, używałam tylko mydła i maski do włosów. Oba produkty były przeciętne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam wanny, ale w razie gdyby się to zmieniło to będę pamiętała coby unikać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a miałam ostatnio coś od nich kupić ze względu na dużą promocję...



    zapraszam do mnie - http://xdreamy.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Peelingów od nich nie miałam. Pewnie się to zaraz zmieni ;)

      Usuń
  12. A ja dopiero co zamówiłam sól do kąpieli :/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię ich kosmetyki kąpielowe, polecam Ci kawior z kolagenem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i akurat kawior uwielbiałam ;) Jeszcze do niego wrócę napewno.

      Usuń
  14. Nie znoszę jak coś się nie rozpuszcza i drapie w tyłek... Lubię za to męskie zapachy, ale nie jeśli jest tak intensywny, więc i chyba mi by nie przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jak jeszcze niczego z BingoSpa nie używałam to myślałam, że wszystkie kosmetyki od nich zdziałały by u mnie cuda bo przecież są taką profesjonalną marką... trochę się myliłam ;) Ale niektóre kosmetyki od nich bardzo lubię lecz nie wszystkie.

      Usuń
  16. Ja uwielbiam ich maseczki do włosów :) a te sole to zawsze mogą posłużyć jako sole do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ble... Z tej marki miałam tylko szampon algowy, był taki przeciętny, ale krzywdy nie robił.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli wniosek z tego prosty: Wyrzucamy zawartość, a do opakowania wsypujemy zwykłą sól. ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Z BingoSpa miałam tylko jeden produkt i zachwycił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Bingo Spa mam tylko maskę do włosów. Lubię umilacze kąpieli, ale raczej wolę by było dużo piany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale czasami lubię też wsypać sobie trochę soli :D

      Usuń
  21. Obserwacja za obserwacja? Zacznij a napewno sie odwdzięczę :* <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj,niestety nie mam wanny,zawsze nad tym ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezle, ze ten zapach jest az tak intensywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozbroił mnie ten opis ;d
    Mam sól BingoSpa z aloesem i zapach jest świetny:) taki leśny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sole Balea to dopiero zapach :) Nie używam ich do kąpieli, tylko moczę stopy :)

    OdpowiedzUsuń