4 października 2014

Biorę udział w AKCJI 100 DNI PIELEGNACJI CIALA.

Witam Was kochane ;) Dzisiaj troszkę luźniejszy post.
Dosyć niedawno postanowiłam dołączyć do akcji organizowanej na blogu Bogny Program



Polega ona na tym, by codziennie zrobić coś dla swojego ciała. Do wyboru mamy balsamowanie, kremowanie, olejowanie, wizyta w spa, peeling całego ciała, masaż, kąpiele z ziołami i wiele innych. 
Jeśli w dany dzień zrobimy coś dla swojego ciała, to zaznaczamy to na swoim kalendarzyku :




Ja kąpieli w mleku czy wizyty u masażystki nie planuję, więc wybrałam zwyczajne balsamowanie ciała raz dziennie. Fajnie się złożyło, bo mam do zużycia kilka mleczek, które chcę jak najszybciej wykorzystać. 



Na pierwszy ogień idą mleczka z Garniera a dopiero na koniec, jakby w ramach nagrody, użyję kremu z Yves Rocher, którego jestem strasznie ciekawa bo to mój pierwszy kosmetyk z YR ;) Wygrałam go w rozdaniu TUTAJ. (Ślicznie dziękuję!)

Dzięki akcji nie dość, że zużyję zalegające mi w szafce kosmetyki to jeszcze będę miała nawilżoną, gładką skórę, cud miód! 

Tak obecnie wygląda mój kalendarzyk :




Trzymajcie za mnie kciuki by tych pustych miejsc było jak najmniej ;) Moim zdaniem i tak na razie nie idzie mi najgorzej, biorąc pod uwagę to, że przed akcją balsamowałam ciało średnio raz na tydzień. 


Co myślicie o wspólnych akcjach? Bierzecie w takich udział czy raczej są Wam obojętne i Was nie motywują? 

37 komentarzy:

  1. Trzymam za Ciebie kciuki, mocno! Ja właśnie z balsamami mam największy problem, ciężko mi się zmotywować do regularnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O trochę masz tego Ganiera:O Ja nie biorę udziału. I tak codziennie smaruję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na akcję ale ja akurat mam manię codziennego wcierania balsamów więc to wyzwanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja balansuję się prawie codziennie chyba, że już bardzo mi się nie chce :)
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym tak ;) Ja balsamuje się kiedy bardzo mi się chce haha ;)

      Usuń
  5. Zapraszam na szybkie rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trzymam! Sama mam zbyt mało wolnego czasu, by poświęcić go włosom, co dopiero reszcie ciała. Ale za Ciebie kciukasy trzymam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna akcja! :)) Przyłączę się i będę mieć motywację :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej rzadko biorę udział w takich akcjach, ale powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mimo, że zimą powinnyśmy co dziennie balsamować ciało, ja to robię zdecydowanie rzadziej...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed akcją, no wyłączając sierpień, bo wtedy jakoś też się zmotywowałam, jak miałam skórę suchą od słońca :D, również kiepsko mi szło balsamowanie się, raczej robiłam to, wtedy kiedy skóra wołała o pomstę do nieba. Póki co każdą kratkę zapełniłam :D
    Ejj kochana skąd takie zbiory mleczek Garniera? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrana w konkursie w takiej jednej drogerii. Było ich 10 ! ;)

      Usuń
  11. bardzo fajna akcja, ale chyba nie jest w stanie zmotywować takiego lenia jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie się troszkę dało, to Ciebie też na pewno można! ;)

      Usuń
  12. Ale zapas mleczek ,wow! :)
    U mnie właśnie trwa akcja "zażywaj suplement diety" ,więc jeśli masz ochotę to zapraszam ;)
    Co do tej akcji to fajny pomysł,tylko ja jakoś niezbyt lubię codziennie się balsamować,a 100 dni dla mnie to bardzo długo i pewnie miałabym 3/4 pustych okienek :P
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem świadoma, że nie zapełnię zbyt dużo ale zawsze można się postarać bo bardzo mnie to motywuję ;) Chociaż te 4-5 razy w tygodniu się pobalsamuję a nie 1 ;)

      Usuń
    2. Pomyślę jeszcze i być może jednak dołaczę od przyszłego tygodnia ;)
      Ale za Ciebie 3mam mocno kciuki ! ;)

      Usuń
  13. No ja też jakoś raz (nawet nie ) na tydzień balsamuje ciało . Ciekawa akcja może wezmę w niej udział . Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! Ja staram się balsamowac co dziennie i często przez długi czas mi się to udaje :) lubie nowości a nie mogę nic kupić jak w zapasach mam 10 balsamów :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna akcja, nie słyszałam jeszcze o niej :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam za Ciebie kciuki :) Bardzo fajna akcja, zapisywanie jest motywujące. Ja od kiedy zapisuję co i jak nakładam na włosy - lepiej to ogarniam. A ciało lubię smarować oliwką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się balsamuje codziennie.. mam suchą skórę na ciele a tłustą na facjacie ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja balsamowania nauczyłam sie wlasnie przez projekt denko ; ) a wspólne akcje bardzo lubie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia :) Masz niezłe zaopatrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skąd Ty masz tyle Garniera : o
    Dobry pomysł, chyba skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Też by mi się taka akcja przydała :D powodzenia Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. No faktycznie trochę tego masz do zużycia :) Więc życzę powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ja codziennie nawilżam moją skórę ciała jak i twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  24. moim zdaniem bardzo fajne są takie akcje,ale ja jakoś często nie biorę w nich udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też biorę udział w tej akcji, ale niestety mój kalendarzyk wygląda trochę gorzej :P miałam w tym czasie wyjazdy, wesele i ciężko było się zmotywować. U mnie z kolei królują peelingi, oliwka Babydream, masaż ciała i ćwiczenia fizyczne. Staram się też zmieniać powoli swoją dietę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna akcja, bo z pielęgnacją ciała bywa u mnie różnie - a jak jest akcja to jakoś łatwiej się zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie akcje, choć przyznaję się bez bicia, czasami zapominam o balsamowaniu się... :P

    OdpowiedzUsuń