24 października 2014

Matowy cień do powiek - Couleur Caramel 005



 Na spotkaniu blogerek, o którym pisałam w ostatnim poście, otrzymałam od Studia Urody "Zakręcona" :

Cień do powiek - Couleur Caramel 005







Hypoalergiczne cienie do powiek z profesjonalnej linii kosmetyków kolorowych. Wyróżniają się jakością i trwałością oraz wyjątkowym doborem składników aktywnych potrzebnych do ich produkcji. 

SKŁADNIKI AKTYWNE:

- olej sojowy i właściwości ekologiczne tworzą anti-aging z działaniem nawilżającym i regenerującym

- organiczne masło shea bogate w naturalne witaminy A, E i F skutecznie nawilża i odświeża skórę

- proszek z organicznych moreli pozostawia skórę miękką i nawilżoną

100% składników pochodzenia organicznego


Zacznijmy od tego, że malować to ja się nie potrafię (już o tym wspominałam ;P). Czasami tylko nałożę na oko jakiś cień, ewentualnie dwa ale obowiązkowo w bardzo bezpiecznych kolorkach, którymi nie zrobię sobie krzywdy. Ten sprawdza się świetnie ;)


Pierwsze co spodobało mi się w tym cieniu to jego opakowanie podkreślające, że kosmetyk jest BIO ;). Ma świetną pigmentację, co widać na zdjęciach. Spokojnie utrzymuje się na powiekach cały dzień. Myślę, że problemem może być wydajność bo cień ucieka w błyskawicznym tempie porównując do cieni z innych firm. Jeszcze pozostaje kwestia ceny.. sama nie skusiłabym się na jego kupno ponieważ jeden cień kosztuję ok 45-60 zł, zależy od miejsca w którym go kupimy. 


Znacie kosmetyki z Couleur Caramel ?
Jeśli nie to macie ochotę wypróbować coś od ich oferty? 



53 komentarze:

  1. Kolor jest świetny, bardzo "mój" :) jednak cena mnie trochę poraziła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeśli ktoś sobie może na to pozwolić to czemu nie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek, lubię takie bezpieczne barwy :) A tak swoją drogą- ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę, ale kolor ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki,ale opakowanie jest cudowne,kolor też w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie kolorki :) A o nich pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten cień.Wybrałam sobie identyczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się nigdy z tą firmą, ale cień wygląda ciekawie, muszę zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam pokochałam ich tonik i mleczko ! ;) Miałam okazję używać ich na spotkaniu.

      Usuń
  8. Pierwszy raz go widzę, wygląda bardzo oryginalnie ale cena dość wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy, ale mają cudowne opakowania! :).
    Cena faktycznie bardzo wysoka, jakby kosztował ok. 20-30 zł to mogłabym się skusić...

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że są takie droższe, bo cień wygląda cudownie ! no i jest naturalny! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor i pigmentacja ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo chętnie poznam te kosmetyki :) cena wysoka, ale są organiczne <3 i bardzo spodobał mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo to jest kolorek dla mnie! :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor :) Tą firmę znam tylko ze słyszenia, ale chętnie wypróbowałabym ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor niestety nie mój,cena wysoka ale widze,że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w kwestii cieni, zwracam uwagę na pigmentację i jak się utrzymują na powiece ale z pewnością nie na to czy są zrobione z naturalnych składników. Ten kolorek jest bardzo przyjemny ale cena powala

    OdpowiedzUsuń
  18. kompletnie nie znam tej firmy, ale kolor cienia jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kolor,jest bardzo w moim typie. Opakowanie również wygląda bardzo ECO
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie kolory:) Ale przyznam, że o tej firmie jeszcze nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog! Trzymaj tak dalej :)
    http://dag-dagool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się Twój blog. :) Obserwuję i liczę na rewanż. :* Zapraszam ! :* http://fashion-beautynails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor bardzo ładny, choć cena dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej firmie. Kolor całkiem neutralny i doby dla każdego

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie kolory :) Szkoda ze cena jest bardzo wysoka

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tej firmie, ale mam koleżankę, którą uczula totalnie wszystko, podrzuce jej link do Twojego postu, na pewno skorzysta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cień ma naprawdę bardzo fajną pigmentacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygrałaś konkurs na moim blogu! Proszę o podanie danych do wysyłki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygrałaś konkurs na moim blogu! Proszę o podanie danych do wysyłki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Opakowanie ładne , cena już mniej mi się podoba;( kolorek fajny, chociaż dla mnie troszkę za jasny

    OdpowiedzUsuń
  31. Marki nie znam, ale odcień prezentuje się przepięknie. Uwielbiam takie karmelowe brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo oryginalne opakowanie. :D Ciekawa jestem tego produktu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej marki, ale też nie potrafię się malować, haha :)

    OdpowiedzUsuń