16 października 2014

Mix it ! Czyli coś przysznego dla każdego.

Od dłuższego czasu obserwowałam sobie stronę, na której można skomponować swoje musli. Dlaczego? A dlatego, że chyba wypróbowałam już wszystkie dostępne w sklepach i zawsze mi coś nie pasuję.. a bo tu wiórki kokosowe, a bo tu rodzynki i za słodko mi w buzi... Przyszła więc pora na zamówienie na






Na pierwsze plusy zasługuję opakowanie w jakim znajduję się musli. Na dobrą sprawę mogli wpakować je tylko w woreczek, wsadzić do paczki i wysłać ale postanowili się postarać i umieszczają Nasze mieszanki w przepięknych tubach! Co więcej, sami możemy sobie wybrać ich motyw. 
Ja wybrałam jasną tubę ;)


Kiedy paczuszka przyszła woreczek był umieszczony w tubie i po wyciągnięciu nie mogłam go już wsadzić ponownie.. Mało tego! Po wsypaniu zawartości woreczka do tuby, została mi w worku jeszcze spora ilość musli, która do tuby się nie zmieściła. Pytam się, jakim cudem? Jak ten woreczek mógł być w środku, podpowie mi ktoś? :D 



 Nie sądziłam, że znajdę tak duże (i przepyszne) kawałki owoców, które wybrałam. No właśnie właśnie.. pewnie jesteście ciekawi jakie składniki wybrałam ;)

Jako podstawę musli : Owsiany grunt Dr. Birchera
Suszone owoce: maliny x2, truskawki x2
Orzechy: Orzechy laskowe
Dodatki: brak



Jedyne co mogę jeszcze o nich napisać, to że jest tego wszystkiego baaardzo dużo i starczy mi na wiele pysznych śniadanek ;)


Ale moi kochani, Wy nie musicie przecież wybierać takiej mieszanki jak ja! Macie wielkie pole do popisu ;) Lubicie płatki kukurydziane? Nie ma problemu, MÓWISZ - MASZ. Chcielibyście połączyć je z agrestem, papają i rodzynkami? Proszę bardzo! Do tego orzechy brazylijskie? Czemu by nie. Jeszcze coś do tego? Może żelki Haribo? ;) 

Szczerze polecam Wam skomponowanie swojego musli na MIX IT. Możecie dobierać takie dodatki na jakie tylko macie ochotę ;) Wszystko przebiega szybko i sprawnie. Wydaje mi się, że jeszcze nie raz skuszę się na przygotowanie swojej mieszanki. 


A Wy co myślicie o pomyśle komponowania swojego musli? 
Może już skorzystaliście z oferty? ;) 



49 komentarzy:

  1. nie słyszalam o tym ;) muszę koniecznie spróbowac;]

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie,ale nie lubię musli,owsianek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wybrać sobie inną podstawę musli ;)

      Usuń
  3. Jami ! :D Ale jak już pisałam u paru dziewczyn ;D Wolę sama skomponować takie musli ;D wyjdzie taniej i więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może i tak ale zdecydowanie łatwiej jest zamówić gotowe jeśli dla kogoś nie jest problemem to by dopłacić kilka złotych ;)

      Usuń
  4. maliny, truskawki i wiśnie w tej wersji są cudowne! jednakże trochę drogi to interes :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż tak źle ;) Warto też łączyć zamówienia ze znajomymi i podzielić się kosztami wysyłki. Zawsze to parę złotych taniej wychodzi ;)

      Usuń
  5. Mniam,uwielbiam kiedy owoce są duże i widoczne.A nie tylko występują w aromacie 0,001 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ładnie. Sporo kosztuje taka kompozycja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja razem z wysyłką kosztowała ok. 38 zł. Jednak ja sobie dodatków nie żałowałam i owoce brałam podwójnie ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam musli! Nie sądziłam, że można skomponować samemu taką mieszankę poprzez zamówienie. Może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie takie sniadanka, złaszcza drugie w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie! ;) Szkoda tylko że nie wspomniałaś o cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może wejść w link i sprawdzić sobie na ile takie mieszanki się cenią ;) Nie będę podawała kwoty swojej bo każdy preferuje co innego a każdy dodatek ma inną cenę ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam musli, to moje obowiązkowe śniadanie każdego dnia :) Twoja mieszanka wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już swoje skomponowałam, jest przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś coś w tym stylu przyszło mi w ofercie z paczkomatów - darmowa wysyłka była i ta idea miksowania własnego musli niesłychanie mi się podobała. Pamiętam jednak też, że wtedy było za drogie na moją kieszeń, muszę sprawdzić czy to to samo i czy ewentualnie mogę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubie musli z almy i sa idealne dla mnie, a tak to zazwyczaj sama komponuje : ) chociaz fajne taki patent ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. myslę,że to świetny pomysł,dodaje to co lubisz :)

    mogę prosić o klikanie w linki Sheinside w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł!

    Kiedy jadłam muesli, robiłam sobie takie miksy - w domu ze składników.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie to jest świetny pomysł! Za musli nie przepadam, nie trafiłam na takie idealne. A może gdybym skomponowała swoje to bym w końcu zjadła całą zawartość paczki ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam w tej samej sytuacji co Ty ;) Zawsze mi nie pasował chociaż jeden składnik w tych kupionych musli.

      Usuń
  17. Ale super! Świetny pomysł z tym komponowaniem własnego musli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś robić swoją kompozycję, ale zawsze mi szkoda pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić na takie luksusy :D a porównując cenę do ilości pysznych śniadanek to jak najbardziej się opłaca! ;)

      Usuń
  19. Ciekawe :)
    Rzeczywiście, jakim cudem woreczek z musli zmieścił się do tuby :D Może to było próżniowe opakowanie?

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, że tak :) można wysyłać wiadomości z wielu adresów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię musli w różnych postaciach, więc muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się to, że mają w swojej ofercie tak ogromny wybór. ;] Dodatkowo smakowicie wyglądają całe maliny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pysznosci, uwielbiam musli! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie ogromne kawałki owoców, smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię musli i zawsze mam problem ze znalezieniem takiego z bananem ale bez rodzynek ;) Muszę zajrzeć na tą stronę!

    OdpowiedzUsuń
  26. O ja Cię! Jakie duże kawałki owoców ;) Na pewno przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  27. mega - bardzo lubię , a taka mieszanka jest po prostu rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, zjadłabym. *-* Ma dużo owoców, a ja zwykle trafiam na takie kiepskie. c;
    Może masz ochotę na wspólną obserwację? O ile mój blog przypadnie Ci do gustu. ;)

    Pozdrawiam, Anu.
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny pomysł! Te malinki strasznie kuszą! uwielbiam muesli!

    OdpowiedzUsuń
  30. musli dawno nie jadlam,narobilas mi smaka!

    OdpowiedzUsuń