22 października 2014

Moje pierwsze spotkanie blogerek.. Zagłębie integruje! ;)


18.10 miałam okazję uczestniczyć na swoim pierwszym spotkaniu blogerek w Dąbrowie Górniczej w Studio Urody 'Zakręcona'. ;) Było cudownie! Tyle się działo, że nawet nie wiem od czego mam zacząć.



Ale ok.. po kolei. Problemy z dojazdem sobie odpuszczę, ale nadenerwowałam się porządnie. Jednak dotarłam na czas i razem z Kornelią weszłyśmy zestresowane do środka. No i stres minął ;)


Na samym początku Pani Marta opowiedziała Nam jakie zabiegi oferuję ich studio i zaproponowała Nam skorzystanie z nich. Kilka z Nas się skusiło.. w tym ja ;) Ja i Kornelia zdecydowałyśmy się na paznokcie tytanowe



Miałyśmy wiele kolorów do wyboru jednak obie skusiłyśmy się na raczej neutralne kolorki. 





Agnieszka (Nasza cudowna organizatorka! ;)) skorzystała z botoxu na włosy. Brzmi ciekawie prawda? 




Ania miała wykonany zabieg epidermy, który wykonywany jest przy użyciu skalpela.. jednak nic strasznego się podczas zabiegu nie dzieję, musicie mi uwierzyć. ;) 



Karolina zdecydowała się na fryzurę wieczorową. Chyba zgodzicie się ze mną, że ta kokardka wygląda cudownie ;)


Muszę się pochwalić.. pierwszy raz w życiu odważyłam się zjeść sushi ;) Nie jest takie złe jednak wolałam nie wnikać co dokładnie zjadłam.. i nie wiem czy kiedyś jeszcze się skuszę.



Najlepszą częścią spotkania według mnie był pokaz makijażu. Nie potrafię się malować cieniami, bronzerami itd, więc każde nowe informacje na ten temat są jak najbardziej wskazane ;) Miałam to szczęście, że Pani wizażystka zapytała mnie czy może mnie pomalować. Groziło to oślepnięciem każdej uczestniczki spotkania, ponieważ musiałam zmyć makijaż i chodzić tak przed wszystkimi przez jakiś czas ale na szczęście nikt nie ucierpiał ;) 



Makijaż był wykonany kosmetykami Couleur Caramel. Makijaż miał na celu pokazanie, że kosmetyki BIO mogą być równie mocno napigmentowane jak te chemiczne..



i zgadzam się z tym w stu procentach! ;)



W tym czasie kiedy byłam malowana, Ania też była ale kosmetykami chemicznymi no i miała doklejane rzęsy, które dały świetny efekt.



Porównanie dwóch makijaży : 



Na koniec miałyśmy okazję sprawdzić się w konkursach na temat Studia Urody "Zakręcona" i zabiegów w nim wykonywanych, udało mi się odpowiedzieć na dwa pytania. Dostałyśmy też fajne upominki od partnerów za co serdecznie im dziękujemy! :)




Na spotkaniu miałam okazję poznać autorki blogów takich jak:

http://agnieszkanet.blogspot.com
http://kornylablog.blogspot.com
http://www.buniostory.pl
http://mama-asialm.blogspot.com
http://panna0oceanna.blogspot.com
http://fashionak-sklep.blogspot.com
http://mamabloguje1.blogspot.com


Jeśli ktoś do tej pory ich nie znał, to serdecznie do nich zapraszam ;)


Pozostaje mi tylko napisać.. do następnego !  ;*



57 komentarzy:

  1. Aaaa zazdroszczę, chyba jedno z lepszych spotkań sie wydaje !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety żadnej z wyżej wymienionych blogerek nie znam, ale sama tez byłam na podobnym spotkaniu blogerek. Super sprawa ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkanie musiało być bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała być tak wymalowana ;D kokardka świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czułam się w takim makijażu zbyt dobrze.. ale jak już mnie chłopak pochwalił to nagle mi się spodobało haha ;)

      Usuń
  5. Świetna relacja. :) Też się pomału zabieram za wpis, ale non stop "coś" wypada. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to spotkanie :) Przyznam szczerze, że nie wiedziałam o takim Studiu Urody w Dąbrowie Górniczej, ale chyba orientuję się gdzie mniej więcej się znajduje - może zajrzę z ciekawości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Bardzo fajna atmosfera tam jest ;)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe spotkanie, dużo się działo widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe spotkanie :) widać, że sporo się na nim działo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że świetnie się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe i świetnie poprowadzone spotkanie :) Ile atrakcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra są takie spotkania :) Fajnie, że i Twoje się udało :) W ogóle świetny pomysł z takimi zabiegami na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna relacja :) Makijaż cudny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne spotkanie w super miejscu, nic tylko pozazdrościć i życzyć kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż Ci pani zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pani Karolina ?? buu czuję się staro ! :) Aga organizuje coś 10.01 więc zapisuj się !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmieniam! ;P Zgłoszenie wysłane, może się zobaczymy ponownie ;)

      Usuń
    2. ja też nie jestem żadna Pani, tylko po prostu Agnieszka :P jak ktoś chętny na spotkanie to planuję coś zorganizować początkiem roku w Sosnowcu. Zrobimy jakieś wymianki kosmetyczne, może uda się zaprosić przedstawicieli jakichś firm kosmetycznych.

      Usuń
    3. no to to również poprawię haha ;P już mail ze zgłoszeniem wysłałam ;)

      Usuń
  16. Widać, że świetnie się bawiłyście.. a jakie piękne makijaże! Super. :-)
    I fryzurka wieczorowa bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie musiało tam być :) eh.. zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze patrzę troszkę z zazdrością na spotkania blogerek ;-) Widać, że bawiłyścię sie doskonale, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawszę zazdrościłam czytając o spotkaniach ;)

      Usuń
  19. Zazdroszczę! Wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow jakie spotkanie ile atrakcji <3

    OdpowiedzUsuń
  21. No nie, obok mojego miasta i ja nic nie wiedziałam :<
    zazdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne musiało być to spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spotkanie było superowe! Syndia,jeśli jeszcze raz wyskoczysz mi z tą "Pani Ania" to osobiście Cię spiorę na kwaśne jabłko.Jestem Ania,żadna tam ze mnie pani;) Miło było poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra dobra ! Poprawione haha ;) Gdybym tego nie zrobiła to miałabyś okazję sprać mnie na następnym spotkaniu bo mam nadzieję, że się na nim zobaczymy ;)

      Usuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz, ten makijaż bardzo ci pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  25. oj, widać że bardzo udane spotkanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kiedy szłam na pierwsze Spotkanie miałam stresa :D . Super Spotkanie, wiele ciekawych rzeczy się działo ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądam, oglądam i nie wiem już czym mam się zachwycać ;D Fryzurami, makijażami? :D Super spotkanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne makijaże :) Botox na włosy mnie zaintrygował! Czuję, że moje włosy byłyby zadowolone z takiego rozpieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czemu wcześniej nie pokazywałaś swojej twarzy ? śliczna z ciebie dziewczyna !

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna relacja :) widać,że wszystko poszło fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ szalona inicjatywa z takim spotkaniem :) Mogłabym tak milion razy spotykać się w blogerskim gronie. Świetna zabawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny pomysł na spotkanie. Taki inny, bo wszędzie się słyszy o kawiarniach/restauracjach:)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne spotkanie, widać że było udane :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie miałyście ;) zazrdraszczam ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. super ! Paznokcie tytanowe ? Aż się zaciekawiłam :) Kolorek bardzo fajny ! Sama bym się wybrała na takie spotkanie :)

    U mnie recenzja paletki makeup revolution iconic 3 :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie spotkania to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytałam już tyle relacji ze spotkań, ale tak oryginalnego to chyba jeszcze nigdy nie było;))

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny makijaż, aż zazdroszczę tego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń