18 października 2014

PODSUMOWANIE - Koniec z zakupami



Moje kochane.. po części muszę przyznać Wam rację. Było mi baardzo ciężko trzymać się mojego postanowienia no i jak się można domyśleć - poległam.... ALE !
I tak jestem z siebie bardzo zadowolona bo zakupy ograniczyłam do minimum, w porównaniu do poprzednich miesięcy było ich naprawdę niewiele. No i nie kupiłam nic z balsamów, odżywek do włosów itd. których mam najwięcej ;) Nad każdym kosmetykiem siedziałam po 10 minut w sklepie myśląc czy serio jest mi potrzebny. Jeśli już coś kupiłam to sumienie mnie gryzło przez długi czas ;)
Nie będę pokazywać Wam ile kupiłam w tym okresie rzeczy bo gdzieś je porozrzucałam po domu :D
Pójdę za Waszymi radami i będę sobie robić ograniczenia takie jak np. 50 zł do wydania na kosmetyki w miesiącu, będzie mi łatwiej się tego trzymać. ;) I to tyle na dziś, mam bardzo zalatany dzień dzisiaj bo...



Kiedy to czytacie ja jestem już w drodze na swoje pierwsze spotkanie w Dąbrowie Górniczej. Pewnie stres ładnie mnie zżera.. ;) 



Miłego dnia kochane! 


25 komentarzy:

  1. Mi też nie udało się wytrwać w postanowieniu, gdy robiłam własną akcję, ale taki już los nas-bloggerek kosmetycznych:) Czekam na relację ze spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak czy owak należą się gratulacje. Nawet ograniczenie zakupów to już sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ograniczenia zakupów do minimum :) I baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, jak było na tym spotkaniu! <3
    Zapraszam do siebie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym też poległa na tym zadaniu :P Miłego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia ;) ja w tym miesięcu jeden kosmetyk kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że gratulacje i tak Ci się należą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, mi też ciężko ograniczać zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spotkanie w moim mieście a ja o niczym nie wiedziałam... buuuu ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też dużo kupuję, w tym miesiacu : 5 szamponów, 4 odżywki :) :) :) nie mówiąc o innych kosmetykach :) więc rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na relację ze spotkania :) Ja też wczoraj byłam na jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężkie zadanie sobie wyznaczyłaś hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie chyba takie postanowienie by się nie sprawdziło :D ale próbuję :D
    no i udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze muszę coś podobnego sobie postanowić..

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje :D u mnie by to nie przeszło... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie potrafie sie ograniczyć... To jest jak choroba!

    OdpowiedzUsuń
  18. wiem jak ciężko jest unikac zakupów, zwłaszcza jak promocje krzyczą!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia i żeby udało się nic nie kupować i mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam ten ból nie kupowania - też zawsze się łamałam ;D hehe
    a teraz im mniej się pilnuję tym mniej udaje mi się wydać ;D
    Mam nadzieję że spotkanie udane :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciężko jest tak z marszu odstawić zakupy kosmetyczne, ale fajnie, że spróbowałaś :)

    OdpowiedzUsuń