12 października 2014

Rozdanie!


Przyszła pora na kolejne rozdanie moje drogie ;) Tym razem coś dla blondynek ale posiadaczki innych kolorów włosów również śmiało mogą się zgłaszać i w razie wygranej podarować komuś nagrodę. 


Do wygrania zestaw do włosów More Blond z Balei, w skład którego wchodzi szampon, odżywka i spray rozjaśniający.
O całym zestawie pisałam tutaj: KLIK 



Warunki brania udziału w rozdaniu:

OBOWIĄZKOWO
1. Bycie publicznym obserwatorem mojego bloga. (1pkt)
DODATKOWO
2. Dodanie banera z linkiem do rozdania na swoim blogu (3pkt)
3. Dodanie mojego bloga do Blogrolla (1pkt)
4. Obserwowanie bloga przed tym rozdaniem (1pkt)


Łącznie do zdobycia 6 pkt! 


Rozdanie trwa od dzisiaj do 14 listopada do godź 23.59.
Wyniki ogłoszę do 7 dni po zakończeniu rozdania.
Jeśli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 3 dni, losuję następną osobę.
Nagrodę wysyłam tylko na teranie Polski.



Wzór zgłoszenia:
1. Obserwuję włosovelove jako: 
2. Dodałam baner z linkiem NIE/TAK (link do bloga)
3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE/TAK (link do bloga)
4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE/TAK




BANER :

Życzę wszystkim powodzenia! ;) 


140 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję włosovelove jako: madzia
    2. Dodałam baner z linkiem NIE/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniemTAK

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję włosovelove jako: boou
    2. Dodałam baner z linkiem nie
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla nie
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem tak

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję włosovelove jako: Allecto
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję włosovelove jako: Maj Lena
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję włosovelove jako: Hair World
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam komu nawet podarować a sama jestem brunetką, także powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję włosovelove jako: Adziaem
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję włosovelove jako: patrycja
    2. Dodałam baner z linkiem http://pat-and-her-little-world.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję włosovelove jako: Ewelina K
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję włosovelove jako: ma ra
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam komu podarować :).
    Obserwuję jako: byCarol
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Obserwowałam: tak
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję włosovelove jako: Siostry z przypadku, przyjaciółki z wyboru
    2. Dodałam baner z linkiem TAK (link do bloga) http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję włosovelove jako: Teresa Mk
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://terereniamk.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK http://terereniamk.blogspot.com/
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję włosovelove jako: Moon.
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję włosovelove jako: Agnieszka Winciorek
    2. Dodałam baner z linkiem TAK: liveagi.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK liveagi.blogspot.com
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję włosovelove jako: Zareklamowana Paula
    2. Dodałam baner z linkiem TAK www.zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Obserwuję włosovelove jako: Angelika K
    2. Dodałam baner z linkiem: TAK http://bloggerka1996.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla: TAK http://bloggerka1996.blogspot.com/
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem: TAK

    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję włosovelove jako: Monika N
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://monyrka.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak na złość nie mam blondynek w rodzinie a sama ruda jestem ;) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję włosovelove jako: Mstrzal
    2. Dodałam baner z linkiem: TAK (http://testujeiopiniuje.blogspot.com)
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK (zdążyłam przed :D)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Obserwuję włosovelove jako: rudy włos
    2. Dodałam baner z linkiem tak rudywlos.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Obserwuję włosovelove jako: Perfekcyjny Poradnik Pani Domu
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://jazakupoholiczka.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla nie posiadam
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję włosovelove jako: Kathy Leonia
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK : http://kathyleonia88.blogspot.com/
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem szatynką, ale wszystkmi jasnowłosym życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Obserwuję włosovelove jako: whitechocolateflower
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://whitechocolateflower.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Z racji tej że mam blond czuprynę chętnie powalczę ;)

    1. Obserwuję włosovelove jako: Paula S .
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem : oczywiście że tak !! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że do blond włosów ;p Powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Obserwuję włosovelove jako: kanwuje czytam testuję
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Obserwuję włosovelove jako: aaangelllaaa 94
    2. Dodałam baner z linkiem tak aaangelllaaa.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla nie
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem Nie

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.Obserwuję włosovelove jako: paul75i1
    2. Dodałam baner z linkiem TAK: http://moje-poczytajki.blogspot.com/p/konkursy.html
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem : nie

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję włosovelove jako: Magdalena Kwiatkowska
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Obserwuję włosovelove jako: Martyna9476
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://kosmetycznyblog.blogspot.com/p/rozdania.html
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Obserwuję włosovelove jako: Joasiaczek
    2. Dodałam baner z linkiem http://mowtylkoszeptem.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Obserwuję włosovelove jako: Iza Bella
    2. Dodałam baner z linkiem Tak (http://zapiskiblondziaka.blogspot.com/)
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem Tak

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Obserwuję włosovelove jako: brisingr M
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Obserwuję włosovelove jako: xnofantasyx
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. Obserwuję włosovelove jako: Naughty Girl
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. Obserwuję włosovelove jako: Anna Literska
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Obserwuję włosovelove jako: Adżatka
    2. Dodałam baner z linkiem http://agatasamulak.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK http://agatasamulak.blogspot.com/
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem chyba tak :)

    OdpowiedzUsuń
  42. 1. Obserwuję włosovelove jako: andziaa87
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Obserwuję włosovelove jako: ciekawskAnn

    OdpowiedzUsuń
  44. 1. Obserwuję włosovelove jako: Anna B
    2. Dodałam baner z linkiem : tak http://mariamagdalena23.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla N: tak Jw
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem : tak

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Obserwuję włosovelove jako: L Pink
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://worldpinklipstick.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  46. Akurat jestem w tej chwili czerowonowłosa i nie mam blisko żadnej blondynki ;-D Ale powodzenia dziewczynom które się zgłaszają! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuję włosovelove jako: incorrect
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK www.ulamekprawdy.blogspot.com
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  48. 1. Obserwuję włosovelove jako: Sandi Cullen
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Obserwuję włosovelove jako: Emibloguje
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://emibloguje.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. Obserwuję włosovelove jako: optymistka.
    2. Dodałam baner z linkiem: nie
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla: nie
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Obserwuję włosovelove jako: Edyta H.
    2. Dodałam baner z linkiem TAK allthesnuff.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK allthesnuff.blogspot.com
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem (raczej) TAK

    OdpowiedzUsuń
  52. 1. Obserwuję włosovelove jako: och-no-sugar
    2. Dodałam baner z linkiem TAK: och-no-sugar.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK: och-no-sugar.blogspot.com
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  53. Jako blondynka bardzo chętnie się zgłaszam ;)

    1. Obserwuję włosovelove jako: DziwnaJa
    2. Dodałam baner z linkiem: nie
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla: TAK http://dziwnajestesbarbaro.blogspot.com
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem: TAK

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Obserwuję włosovelove jako: Benia besia
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  55. 1. Obserwuję włosovelove jako: Sylwia Bomba
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Obserwuję włosovelove jako: Paulina Joanna
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń

  57. 1. Obserwuję włosovelove jako: Darin
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://kraina-testow.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK http://kraina-testow.blogspot.com/
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Obserwuję włosovelove jako: Iz.
    2. dodałam banner z linkiem: tak blondiii2121.blogspot.com
    3. dodałam włosovelove do blogrolla: tak blondiii2121.blogspot.com
    4. Obserwowałam blog przed rozdaniem: nie

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Obserwuję włosovelove jako: Klaudia K
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://okazjomania.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK http://okazjomania.blogspot.com/
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  60. 1. Obserwuję włosovelove jako: Ewelina Linka
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem Nie

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. Obserwuję włosovelove jako: Kosmetyczna Obsesja
    2. Dodałam baner z linkiem TAK - www.kosmetyczna-obsesja.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  62. 1. Obserwuję włosovelove jako: Paulina D
    2. Dodałam baner z linkiem nie
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla nie
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję włosovelove jako: Anna Zierold
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Obserwuję włosovelove jako: AniaSKF
    2. Dodałam baner z linkiem NIE/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE/

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. Obserwuję włosovelove jako: Eveline
    2. Dodałam baner z linkiem TAK (link do bloga) http://mamaowszystkiminiczym.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Obserwuję włosovelove jako: Maja Ciesielska
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  67. 1. Obserwuję włosovelove jako:Reanimacja Blondynki
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  68. 1. Obserwuję włosovelove jako: frau
    2. Dodałam baner z linkiem TAK http://anusia93.blogspot.com/
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla TAK http://anusia93.blogspot.com/
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  69. 1. Obserwuję włosovelove jako: becka007(beata bednarek)
    2. Dodałam baner z linkiem nie
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla nie
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem nie

    OdpowiedzUsuń
  70. Niestety nie wezmę udziału. :)

    http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  72. 1. Obserwuję włosovelove jako: laola20
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  73. 1. Obserwuję włosovelove jako: Mysterka
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  74. 1. Obserwuję włosovelove jako: Kaś ka kasistarstyle
    2. Dodałam baner z linkiem TAK kasistarstyle.blogspot.com
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem TAK

    OdpowiedzUsuń
  75. 1. Obserwuję włosovelove jako: rudakita88
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  76. 1. Obserwuję włosovelove jako: dobiezka
    2. Dodałam baner z linkiem NIE
    3. Dodałam włosovelove do blogrolla NIE
    4. Obserwowałam blog przed tym rozdaniem NIE

    OdpowiedzUsuń
  77. When someone writes an paragraph he/she maintains the idea of a user in his/her
    mind that how a user can know it. So that's why this paragraph is amazing.

    Thanks!

    my site: E-factor Diet Reviews (www.shubeiqing.com)

    OdpowiedzUsuń