20 października 2014

Współpraca - zapowiedzi testów.




Ostatnio doszła do mnie paczuszka z mojej pierwszej współpracy od GrotaBryza.pl ;) Już nie mogę się doczekać aż wszystkiego wypróbuję! Jakich recenzji możecie się spodziewać w najbliższym czasie? 






(aktualnie w promocji za 8,99 zł )


(aktualnie w promocji za 14,00 zł)
mnóstwo próbek z Sylveco ;)



(Oba balsamy aktualnie w promocji za 13,00 zł) 


Paczuszka przyszła w błyskawicznym tempie, prawie wszystko przyszło całe i zdrowe (oprócz imbirowej pomadki do ust, która miała uszkodzone pudełeczko). Niektóre rzeczy już są w trakcie testowania, więc recenzje pojawią się szybciutko a reszta wymaga trochę więcej czasu ;)


Polecam zajrzeć na stronę GrotaBryza.pl . Mają kosmetyki Sylveco, Orientana, BingoSpa (i nie tylko) w bardzo fajnych cenach. 



46 komentarzy:

  1. Ale wspaniałości !! ;)) Lecę patrzeć co oni tam mają jeszcze ciekawego ;D może wyskubie parę groszy na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile cudeniek :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy chociaż niczego nie miałam :) czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW sporo tego :) Gratuluję współpracy :) i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy i czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rzeczy! Będę czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy, tonik sylveco miałam i oddałam siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje współpracy i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) miłego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. balsam do ust granat i liczi marzy mi się już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, ja niestety nie miałam jeszcze przyjemności testować żadnych kosmetyków w ramach współpracy- nie wiem jak się za to zabrać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylveco <3 Czekam na opinie tych cudowności :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Kochana współpracy i zazdroszczę, eh.. ;) Sylveco nigdy nie używałam, a z chęcią bym wypróbowała kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczuszka, też ostatnio dostałam ten tonik z Sylveco, ale z zupełnie innego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Enter my giveaway to win cardigan.
    http://anna-alina.blogspot.com/2014/10/oasap-giveaway-win-warm-cardigan.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy i życzę miłych testów. ;)
    pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  17. z tej zielonej glinki będziesz zadowolona! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratki :) będzie o czym czytać i mysleć nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę drogerię,mają same perełki :) Miłych testów,czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile nowości! Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale dobroci :) Ja polubiłam tonik sylveco, pomadkę i balsam do ust Orienta ( trawa cytrynowa) .I zielona glinka też się u mnie sprawdziła. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zawsze mnie ciekawiły maski do włosów BS no ale stacjonarnie ich nie widziałam ;p
    balsamy do ust z Orientany podobno są super! ale bardziej mnie ciekawi pomadka z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ wspaniałości! Markę Sylveco znam jedynie z blogów, a na pomadkę peelingującą mam od dawna ochotę ;)
    Gratuluję i życzę udanych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojjjjj ile dobroci, maska z Bingo, Sylveco <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałości! Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłego testowania tych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ALe "pyszności" gratuluję współprac! :]

    OdpowiedzUsuń
  28. miłego testowania ;)) oby jak najmniej bubli ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna paczka, zazdroszczę zwłaszcza mydełek marsylskich :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o gratulacje, same ciekawe rzeczy do testów :)

    U mnie do wygrania sweterek, zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję i życzę owocnych testów

    OdpowiedzUsuń
  32. same wspaniałości u Ciebie... :D

    OdpowiedzUsuń
  33. super, miłego testowania :)
    Obserwuję+ zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale fajna paczka! Ja też jestem maniaczką na punkcie włosów, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję, sama z chęcią zapoznałabym się z tymi produktami! :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. tonik hibiskusowy mialam i balsamy orientana-kosmetyki swietne i skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna współpraca. Miłych testó.
    Pomadka z peelingiem z Sylveco jest genialna. Dziś o niej na blogu u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń