1 października 2014

WYNIKI ROZDANIA!




No i przyszła pora na ogłoszenie wyników!
Dziękuję wszystkim za udział. Nie spodziewałam się, że tyle osób będzie chciało powalczyć o moją nagrodę ;)
Nie będę się rozpisywać bo wiadomo, że
wszyscy czekają na najważniejszą część posta, tak więc...






Wylosowany został numer 174
a pod tym numerem kryję się...





Gratuluję !


Czekam na email z Twoim adresem 3 dni ;) 
Proszę wysłać na wlosovelove@o2.pl




A za niedługo następne rozdanie!
Bądźcie czujni.

















41 komentarzy:

  1. Monika B to ja więc też chcę nagrodę :P Żartuję :P Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zgłoś się w końcu do mnie na Facebook'u bo wygrałaś u mnie w konkursie.
    Zestaw dwóch kosmetyków marki Venus. =)
    Tutaj wyniki: http://niedokoncakosmetycznie.blogspot.com/2014/09/wyniki-konkursu.html
    GRATULUJE! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu Balea :) Super! Już wysłałam maila z adresem

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację :) ja od dziś Cie obserwuję wiec czekam znow na jakiś konkurs :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń