2 października 2014

Żeby cienie pod oczami poznikały...


... próbuję robić wszystko ;) Tzn. próbowałam bo już dawno przestałam wierzyć, że mi się uda. Taki już mój urok, mam to po mamie ;). Czy jestem wyspana czy też nie, czy siedzę przez komputerem 10 min czy cały dzień ciągle jest tak samo. W walce z fioletowymi "przyjaciółmi" miał mi pomóc 


Ziaja - krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie



Zamówiłam go w aptece online grubo ponad pół roku temu i tak sobie leżał w półeczce i czekał aż mi się o nim przypomni. Nie oczekiwałam od niego zbyt wiele, no bo jakie efekty może przynieść krem, który kosztuje coś koło pięciu złotych. No właśnie..



Używam go codziennie na noc i czasami zdarza mi się też na dzień pod makijaż. Oczywiście w kwestii cieni pod oczami nie zmieniło się NIC. Ale krem pozytywnie mnie zaskoczył w kwestii nawilżenia. Przed nim używałam żel pod oczy z ZUMY i męczyłam się z nim długi czas, nawet nie nawilżał tak jak powinien.  Dlatego teraz strasznie doceniam ten krem z Ziaji. Używam ciężkich korektorów pod oczy, więc tym bardziej potrzebuję sporej dawki nawilżenia w tych okolicach.


Starczy mi on na długo. Wystarczy ociupinka by krem dostał się tam gdzie powinien. Ma strasznie przyjemną konsystencje.  Nie jest zbita ale też krem się nie rozlwa przez co fajnie się go rozsmarowuje. 


Jeśli ktoś oczekuję po tym kremie poprawy w kwestii cieni to niestety się bardzo rozczaruje. Ale jeśli potrzebujecie kremu, żeby skórę pod oczami nawilżyć to sprawdzi się świetnie.



Możecie mi polecić kremy, które rzeczywiście pomogą mi chociaż delikatnie zlikwidować cienie pod oczami? ;)


67 komentarzy:

  1. Cieni ciężko jest się pozbyć... nie znam chyba żadnego specyfiku, który radzi sobie z nimi całkowicie, u mnie lepiej było po kremie Tołpy z hibiskusem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersje z pietruszka czy jakos tak i jestem zadowolona, ladnie napina skore i cienie po czasie lekko znikaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt w kwestii zniwelowania cieni pod oczami wypada kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie kupiłam, i miałam okazję go wczoraj użyć po raz pierwszy i muszę przyznać, że faktycznie nawilżenie jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka lat temu krem pod oczy z Ziai, który niestety tak bardzo podrażniał mi oczy, że musiałam go wyrzucić. Od tej pory trzymam się od nich z daleka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że u mnie ten nie narobił takiego problemu ;)

      Usuń
  6. Słyszałam o nim jakiś czas temu, szkoda, że nie niweluje cieni, ale dla nawilżenia można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki z pietruszką i również nie rozjaśnia cieni, ale bardzo dobrze nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tego problemu nie mam :) Ale wiem że Ziaja ma więcej kremów pod oczy w ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie pomogę, bo nie mam z tym problemu :( ale szukaj wytrwale!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie pod oczami największa zmora kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się za nim rozejrzeć :) Szukam czegoś dobrze nawilżającego i lekkiego, pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oczekuję tylko nawilżenia więc u mnie mógłby się spisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kremu ale wygląda przyjemnie:)
    Na cienie złotego środka nie mam - niestety.Jedyny specyfik jakiego próbowałam i ładnie rozświetlał cienie to była próbka kremu z jadem pszczelim. Ale coś za coś - cienie rozjaśniał ale zapychał mi skórę .Więc i ja wciąż szukam czegoś skutecznego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam cieni, wiec nic w tym temacie nie doradzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go w zapasach :). Obecnie mam żel z Ziaji pod oczy ze świetlikiem.
    Niestety nic nie polecę :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Również zmagam się z cieniami pod oczami,u Nas w rodzinie każda z kobiet je ma poza moją siostrą :)
    Mi pomógł żel do powiek i pod oczy z FlosLek o którym pisałam tu ->
    http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/2014/08/floslek-pharma-zel-do-powiek-i-pod-oczy.html :D
    Ale na też krem po oczy chyba się skuszę skoro tak świetnie nawilża .
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele z flosleku zbierają pozytywne opinie, więc może warto ;)

      Usuń
  17. ehhh szkoda...ja szukam czegos na cienie konkretnie... nic ni moge poradzic moze ewentualnie porzadny korektor:(

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie na cienie pomaga jedynie korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. przy następnej wizycie w sklepie Ziaji na pewno się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten sam problem i teraz używam kremu z Flos Leku, który działa, ale potrzeba cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja używam Rival de Loop, ten niebieski - jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe jak spisałby się u mnie, raczej ostrożnie stosuję produkty Ziaja bo czasem mnie uczulają, ale ten kremik bym wypróbowała ;) choć moim ulubieńcem jest Tołpa i Siquens.

    OdpowiedzUsuń
  23. Choć nie borykam się z cieniami pod oczami to aktualnie używam tego kremu i nie narzekam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja narzekam tylko na to, że z cieniami nic nie robi ale nawilżenie jest świetne ;)

      Usuń
  24. Na szczęście nie mam problemów z cieniami pod oczami, ale mnie większość kremów pod oczy uczula, wiec mój wybor przeważnie pada na ten sam kosmetyk...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja polecam krem w roll - onie Pretty Perfect z kofeiną i witaminą B5. Bardzo dobry i niedrogi produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam i faktycznie taniutki! Chyba się skuszę za niedługo.

      Usuń
  26. Ziaja ma to do siebie, że oferuje dobre jakościowo produkty za śmiesznie niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pharmaceris ma krem specjalnie na since. Może warto spróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, czemu by nie ;) Zaraz wygoogluję, dziękuje! ;)

      Usuń
  28. Niestety też prowadzę walkę z cieniami...: (

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakiego bym nie próbowała kremu pod oczy to zawsze mnie uczula. Ponoć produkty z Ziaja są ok pod tym względem, ale szczerze mówiąc nie widziałam takiego kremu nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie też nie widziałam ;) Zamawiałam w necie.

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Miałam jeden żel i porównując go do tego kremu to zdecydowanie wole kremy. Chyba, że trafił mi się słaby żel..

      Usuń
  32. też mam problem z cieniami szkoda, że prawie nic na nie nie działa;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie nic? To powiedź co zdziałało! ;)

      Usuń
  33. Ja akurat nie mam aż takich problemów z cieniami pod oczami, ale do tej pory nie trafiłam jeszcze na krem, który choć trochę by pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że nie musisz męczyć się z cieniami ;)

      Usuń
  34. Bardzo lubię kosmetyki Ziai - mam wrażenie, że jakością nie ustępują drogim kremom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części się zgodzę, ale nie wszystko jest takie super extra :D ale perełki faktycznie się zdarzają.

      Usuń
  35. Lubię tą firmę jednak do kosmetyków pod oczy wolę dołożyć troszkę kaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten z Ziaji jest dopiero moim drugim kremem pod oczy więc narazie nie chciałam wydać jakiejś dużej kwoty tylko wypróbować te tańsze ;)

      Usuń
  36. U mnie takie specyfiki nie działają :( worki ciemne pod oczami i tak zostają :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurcze, też własnie szukam jakiegoś kremu pod oczy, który pomoże mi zredukować chociaż trochę cienie. Skłaniam się ku sylveco, ale muszę jeszcze pochodzić po sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wypróbujesz to daj znać jak się sprawdził ;)

      Usuń
  38. Mam go już zapisanego na liście zakupów :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Koleżanka używa tego kremiku i bardzo sobie go chwali.

    OdpowiedzUsuń
  40. Polecam Ziaję Kozie mleko- od pierwszego użycia jest efekt, miałam naprawdę nieładne zasinienia ale teraz to już wspomnienie :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Oprócz Rdermic R z La Roche posay nie mogę używać żadnego innego kremu, wszystkie mnie uczulają i podrażniają mi spojówki ... :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Też mam cienie pop mamie ^^ Póki co używam jakiegoś Rossmannowego kremu, ale też za wiele nie daje ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. nie miałam go, też szukam kremu który zmniejszy cienie pod oczami, ale na razie nic nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  44. W rozjaśnianie cieni to ja nie wierzę, ale ze względu na dobre nawilżenie mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Na szczęście nie mam kłopotów z cieniami więc tutaj nie pomogę. Uwielbiam kremy, które dobrze nawilżają te okolice

    OdpowiedzUsuń
  46. też mam cienie i potrzebuję coś naprawdę dobrego :P

    OdpowiedzUsuń