11 listopada 2014

Aktualna pielęgnacja.




Pora kolejny raz pokazać swoje włosy ;) Mam wrażenie, że teraz mają swoje pięć minut bo ich wygląd podoba mi się praktycznie każdego dnia.. ale po prostu się do nich przyzwyczaiłam ;P Niesamowicie się cieszę, że już nie puszą się jak szalone. Mimo wszystko pora na ich podcięcie bo zwlekam z tym i zwlekam.. 
Zdjęcie zrobione przy okazji na spacerze z drugą połówką, więc wybaczcie że nie są rozczesane i idealnie ułożone ;)



Czego aktualnie używam?


Szampony :

Do oczyszczania - Balea More Blond
Do codziennego mycia  - Love2mix Organic z ekstraktem z Jagód Acai i Proteinami Pereł 


Odżywki, maski :

Lorys - czosnkowa wersja
Seboradin - balsam przeciw wypadaniu (na skalp przy każdym myciu)
Kallos Latte (raz na czas w duecie z Lorysem)
BingoSpa - arganowa kuracja do włosów.. o której napiszę bo jest świetna! ;)


Na końcówki : 

Joanna - serum wygładzająco-regenerujące (w dni bez mycia włosów)
Joanna - Jedwab (po każdym myciu)




Batiste - suchy szampon
BingoSpa - olej arganowy (dodaję do arganowej kuracji BingoSpa)
Marion - odżywka b/s do włosów blond 


Do olejowania - oliwa z oliwek Monini 


I to wszystko ;) W ostatnim czasie nie miałam czasu na robienie maski z siemienia ani żadnych płukanek ale włosy i tak były zadowolone.


A jak wygląda Wasza aktualna pielęgnacja?
Robicie dla swoich włosów coś szczególnego przed zimą? ;)



48 komentarzy:

  1. Piękne masz włosy! Na moje muszę coś wymyślić bo ostatnio kapryszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne włosy :) Ja tez używam aktualnie oliwy z oliwek :) aktualnie jest dla moich włosów najlepsza :) I mam zdecydowanie więcej szamponów - myję aż 4 szamponami :) i co weekend robię maseczki domowe, uważam, że więcej robią dla włosów niż te kupne :)
    Podcięcie włosów na pewno dobrze im zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. omamunia jakie Ty włosy masz piękne! Ja seboradin też daję tylko na skalp : )

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbowac tej oliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie ten czosnkowy Lorys, ciekawe, jakby się u mnie sprawdził :) Moje włosy przed zimą mają pielęgnację na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz włosy,ja też do codziennej pielęgnacji używam Love2mix :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i muszę przyznać że włosów to Ci zazdroszczę. BingoSpa - arganowa kuracja do włosów gdzie można to nabyć?
    Pozdrawiam
    ***
    kosmetycznyzaulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja po raz drugi pije drożdże i liczę na spory przyrost :) masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz śliczne włoski :) czasem mniej znaczy więcej i to się tutaj sprawdza :)
    Moje teraz tak marudzą, że nic im nie pomaga ;/ Albo się przetłuszczą albo wysuszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz włosy :) Również używam maski Latte, ale niezbyt często, bo moje włosy nie lubią protein w nadmiarze. Chciałabym wypróbować szampon Balea do blond włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne :) zainteresował mnie szampon oczyszczający od jakiegoś czasu zbieram się do kupna co by nie myć codziennie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądają-idealnie wygładzone.
    Moje niestety teraz jesienią się puszą, ale cierpliwie olejuję je przed każdym myciem i czekam na cud:)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz piękne włosy :) po podcięciu końcówek będą się prezentować idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę coś zrobić żeby moje kłaczki odzyskały swój blask ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, zdrowe włoski :) Również lubię babciną serię Joanny oraz oleje, które pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne włosy :) Ja używam tylko odżywkę po myciu no i zwracam uwagę na dobrą dietę.

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Twoje włosy robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Olejowanie zaczęłam dziś :) używam bielendy , drogocenny olejek arganowy :) Dodatkowo zamierzam się do kuracji drożdżowej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie CI błyszczą włosy :) Moja aktualna pielęgnacja to porażka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie robię nic szczególnego :( Myję, nakładam odżywkę lub maskę i wcieram jedwab w końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka mięsistość kudłów! też bym takie chciała..

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie przed zimną króluje olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne masz włosy ;) tez używam teraz jedwabiu z Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz cudowne włosy! :) i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominowałam Cię do TAGu :) http://pat-and-her-little-world.blogspot.com/2014/11/the-me-time-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Używałam tylko suchego szamponu z batiste i jedwabiu z joanny, z wymienionych produktów, i właśnie te dwa mogę szczerze polecić. Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne włosy!!
    Uzywam teraz maski Kallos, Crema Midollo & Placenta.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale tego dużo! U mnie szampon + czasem odżywka + rzadko maska+ codziennie wcierka. I tyle...
    Ale rosną i się poprawiły, więc źle nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje wlosy prezentuja sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. obłędne, strasznie mi się podobają

      Usuń
  32. Takie głupie pytanie, ta maseczka garlic na pewno nie pachnie czosnkiem?
    Gdzie kupiłaś szampon ekologiczny?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piękne włoski :) Ja ostatnio robię sobie czasami maski przed myciem (maska + nafta + olej) :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz bardzo zadbane włosy :)
    + super fale ! ! !
    Pozdrawiam kochana i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne masz włoski :) Miałam tej jedwab z Joanny i był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj sporo ja na włosach teraz robię. powróciłam do olejowania na sok aloesowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna masz włoski! Ja teraz też używam tego balsamu przeciw wypadaniu z Seboradin ale szczerze mówiąc nie widzę żadnych efektów jego działania :(

    OdpowiedzUsuń
  38. cześć,
    zapraszam do konkursu u siebie :)
    http://teczowykitek.blogspot.com/2014/12/swiateczne-rozdanie-sponsorowane.html

    OdpowiedzUsuń
  39. great post! beautiful hair girl, looks really healthy :)
    let's follow eachother! let me know if you want to follow and I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń