5 kwietnia 2015

Balea - żel pod prysznic Mleko i Miód

Balea staje się coraz bardziej popularniejsza. Nie ma co się dziwić skoro mają w swojej ofercie perełki za śmieszne pieniądze. Znam się z tą marką już od roku i z kolejnym otwartym kosmetykiem przepadam coraz bardziej. Co tym razem skradło moje serce? 


Balea - żel pod prysznic Mleko i Miód






Opakowania Balei uwielbiam, są kolorowe, rzucają się w oczy, są praktyczne i wytrzymałe. Opakowania żeli można postawić do góry dnem, przez co wykorzystanie końcówki żelu nam nie straszne. Nie wyślizgują się z rąk podczas kąpieli, pod wpływem wody napisy się nie ścierają, opakowanie pozostaje we wzorowym stanie od początku do końca. 





Jeśli chodzi o działanie tego żelu, to nie ma co tu dużo mówić. Myję, nie podrażnia i nie wysusza, nic poza tym. Ale ten zapach... obłęd! Słodki, unoszący się w całej łazience podczas kąpieli, pozostający na skórze przez jakiś czas. Do  tego żel jest strasznie wydajny mimo tego, że jest dosyć rzadki. Za strasznie niską cenę dostajemy fajny kosmetyk. Jedyny minus? Oczywiście dostępność.




A Wy jakie macie zdanie na temat żeli Balei? ;) 



WESOŁYCH ŚWIĄT MOJE KOCHANE!


22 komentarze:

  1. Mam kilka żeli Balea i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Balei miałam styczność tylko z szamponem i odżywką, natomiast szaleję za wszystkim, co pachnie mlekiem i miodem i zdecydowanie skusiłabym się na ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej firmy niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie miałam okazji jeszcze nic używać z Balea ;/ A szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie z tej firmy, ale mleko i miód to fantastyczne połączenie w kosmetykach. Wiem, bo niedawno miałam krem do twarzy o takim zapachu :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowska_Official♡

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubie tego polaczenia w smaku ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ;x ale lubię żele o takim miodowo mlecznym zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero będę składać pierwsze zamówienie na produkty Balea ;) Ale jestem mega ciekawa ich kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie używałam nic z tej firmy, ale wszyscy sobie chwalą ich kosmetyki ;) Miód i mleko to na pewno dobre połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostępność to mega wada tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze żadnych kosmetyków tej marki. Właściwie to nie wiem dlaczego jeszcze nic nie kupilam skoro spotykam się z samymi dobrymi recenzjami.
    Wesołych i zostaję na dłużej :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyobrażam sobie jak musi pachnieć! Bardzo lubię połączenie mleko i miód;)

    OdpowiedzUsuń
  13. żeli nie miałam, ale mam szampon i odżywkę, które się bardzo dobrze spisują (może szampon trochę mniej) :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zapach żeli z miodem są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej wersji żelu nie miałam, ale ogólnie żele Balea bardzo lubię. Na szczęście nie mam problemów z ich zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam taki sam kocyk! :D
    tej wersji zapachowej akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo je lubię. Niedrogie a skuteczne, no i pięknie pachną :)
    Zapraszam do siebie: fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie mam do nich dostępu a przez neta rzadko zamawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam odżywek z balea. Bardzo ją polubilam, żele tez musze wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Balea bardzo mnie kusi ale jest w Polsce tak słabo i ciężko dostępna :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam trochę produktów z Balea, ale coraz rzadziej sięgam po żele. Moim zdaniem są przeciętne, czasami trafi się jakiś nietuzinkowy zapach, ale zdarzają się i buble:/ Twojego zapachu nie miałam i raczej się to nie zmieni, bo nie lubię połączenia mleka z miodem w kosmetykach...

    OdpowiedzUsuń