14 kwietnia 2015

Garnier Ultra Doux - odżywka do włosów Olejek Eteryczny Rozmarynu i Liść Oliwny


Witam Was kochane ;) Dziś cenny, wolny dzień. Dlaczego tak cenny? Bo rzadko zdarza się, że mam wolne od pracy, więc szybciutko wskakuje na laptopa i piszę dla Was posta ;)


Jak to na główną tematykę bloga przystało, dziś o czymś do włosów. O czym dokładnie? 


Garnier Ultra Doux - Odżywka do włosów Olejek Eteryczny Rozmarynu i Liść Oliwny







Kupiłam ją na wyprzedaży w Biedronce razem z szamponem, szamponu jeszcze nie używałam ale tą odżywkę miałam już przyjemność używać drugi raz. Za pierwszym razem, jakiś rok z haczykiem temu miałam bardziej zniszczone włosy niż obecnie. Wtedy strasznie puszyła mi włosy, miałam wrażenie że nawet lekko je wysusza. Nie chciały się układać. Zużyłam ją wtedy do końca i za każdym razem efekt był taki sam. Na wyprzedaży kosztowała grosze, więc pomyślałam że sprawdzę jaki efekt da teraz.





I co z tego próbowania wyszło? Jestem zadowolona. Włosy są miękkie, gładkie i nie latają na wszystkie strony ;). Łatwo się je rozczesuje Trochę zapach doprowadza mnie do szału.. strasznie czuć rozmaryn. Tak naprawdę intensywnie! Mało tego, zapach zostaje przez kilka godzin na włosach, co jest zauważane przez innych. Ale to nic, ważny jest efekt. 




Jestem pewna, że jeszcze nie raz kupię tą odżywkę. Tylko najpierw trzeba wykorzystać całe zapasy... ;) 



Co u Was słychać? W jakim stanie są Wasze włosy? Pochwalcie się ;) 




29 komentarzy:

  1. Moje włosy z dnia na dzień stają się coraz fajniejsze, ładniejsze, a co najważniejsze dłuższe :D Mam odżywkę z tej firmy i sprawdza się u mnie bardzo dobrze :D. Szczerze mówiąc mam wrażenie, że cokolwiek na nie nałożę to jest lepiej. A na pewno lepiej niż jakbym nic nie nałożyła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Js mam micelarek z garniera i jest mega:) ps obserwujemy? Daj znac :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo odpowiada cała ziołowa linia Ultra Douxa a ten oliwka rozmaryn wybrałam nawet jako pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zwróciłam na nią uwagi, natomiast Garniery już tak fajnie nie działają na moje włoski :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wtedy na wyprzedaży w Biedro kupiłam zestaw AiK i jeszcze nie nadszedł czas, żeby ich użyć:)
    Tej odżywki nie miałam i chyba nawet nigdy na oczy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej jeszcze nie mialam;) obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kiedyś wypróbować, akurat tej wersji nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy rosną jak na drożdżach :) Fajna odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio będąc w Polsce kupiłam szampon Ultra Doux do blond włosów i odniosłam wrażenie, że bardzo je przesusza :(

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie po serii z masłem karite włosy zaczęły wypadać więc nie wiem czy sięgnę po coś z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam na nią ochotę, ale muszę najpierw zużyć zapasy, zapach rozmarynu lubię, więc może mi nie będzie przeszkadzać intensywny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że się z nią polubiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę kiedyś wypróbować, ale tych odżywek do wypróbowania jest tak wiele, że nie wiem kiedy to nastąpi :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj koniecznie muszę jej spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio zaniedbuję włosy, nie maskuję i nie olejuję :( brakuje mi czasu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy tej odżywki, ale na ogół byłam zadowolona z odzywek z Garniera :)
    moje włosy jak to włosy - zmęczone od prostownicy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię szampony i odżywki z Garniera Ultra Doux :)
    ja chciałabym zacząć olejować moje włosy, ale jakoś nie mogę się zebrać :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę poszukać ją w Biedronce i wyróbować koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie uzywałam nigdy tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy tej odżywki jeszcze nie kupiłam, pomimo, ze słyszałam o niej dużo. Jednak recenzja przydatna. Jakie to czasem rzeczy można upolować w Biedronce. Zapraszam w wolnej chwili do mnie. Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo radości z blogowania :) Megly

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice :) Have a great day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za Garnierem jesli chodzi o włosy, ostatnio fascynują mnie zwłaszcza kosmetyki rosyjskie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się nad internetowymi zakupami w tym sklepie. A propos Kallosa bananowego, podobno lekko rozjaśnia włosy. Zaobserwowałaś to u siebie? :)

    OdpowiedzUsuń