21 kwietnia 2015

Zakupy na ezebra.pl :)

Witam Was kochane! ;) Przepraszam, że jest mnie tu tak mało ale kompletnie brakuje mi czasu. Piszę i komentuję Was jak tylko mam wolną chwilę. Może w wakacje będzie jakoś luźniej? ;)






Dziś lekki post. Ostatnio skusiłam się na zamówienie z ezebra.pl przez to, że mój Seche Vite już zgęstniał i do niczego się nie nadawał. Także jak mus to mus! :D Do koszyka dołożyłam też kilka innych rzeczy. Ciekawe co znajdowało się w mojej paczuszce?




Zaczynamy od tytułowego bohatera czy top Seche Vite. Kocham go całym sercem! Już nie wyobrażam sobie malować bez niego paznokci. Obok zapas patyczków do skórek i wypełniacz do koka. Nigdy takiego nie miałam a zawsze byłam ciekawa czy bym sobie z nim poradziła... to jest najgorzej wydane przeze mnie kilka zł haha :D




Jak zobaczyłam maski z Joanny w ofercie sklepu oczka mi się zaświeciły. Kiedyś jej używałam i pisałam o niej TU (klik).  Uwielbia je też moja mama więc wzięłam od razu 3 na zapas ;)




Tutaj mamy drobiazgi z których cieszę się jak dziecko ;) Pomadka Rimmel by Kate Moss,  z Essence i Miss Sporty oraz kredka do brwi z Catrice. Możecie spodziewać się recenzji tych przyjemniaczków :)




Byłam ciekawa tych mydełek, wiec dodałam do koszyka. Uwielbiam kokos w każdej postaci, czy to w potrawach, czy w kosmetykach nawet jako tylko zapachowy dodatek :) To z miętą i białą herbatą będzie idealne na lato.




Masełka do ciała w przyjemnych dla oka opakowaniach. Znowu mamy tu coś kokosowego :) Jest też cytryna i limonka. Jestem ich strasznie ciekawa.




Chyba w każdej mojej paczce musi znaleźć się coś do włosów. Bananowa maska z Kallosa kusiła mnie odkąd pojawiło sie wiele wpisów na blogach na jej temat, druga kupiona z ciekawości.




To by było na tyle. Szaleństw nie ma ale to i tak były jedne z większych moim zakupów w tym roku. 

A Wy szalejecie z zakupami czy staracie się zachować zdrowy rozsądek? ;)

48 komentarzy:

  1. Jeszcze tam nie kupowałam:) o zdrowy rozsądek u mnie cieżko w tej kwestii hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tam zakupy w takim razie ;) Podejrzanie niskie dla mnie były ich ceny, myślałam że może kosmetyki przyjdą jakieś stare, pootwierane czy coś ale na szczęście nic takiego nie było. Szminki nieruszone, wszystko ładnie zabezpieczone ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać aż je wypróbuję ;P

      Usuń
  3. Mam szampon bananowy z Kallosa i bardzo lubię :) Ciekawe jak sprawdzą się te kolorowe masełka :D Produktów Naturii nie lubię, bo od razu pojawia mi się po nich łupież ;) a zwłaszcza po ich produktach "cytryna i miód" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Naturii praktycznie tylko te maski używałam, więc nie mogę się wypowiedzieć na większą skalę. Te maski na skalp nie daje, więc jest ok ;)

      Usuń
  4. Mam odlewkę tych masek z Kallosa, na razie używałam bananowej i jestem nią oczarowana. Seche Vite to również mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy są oczarowani bananową dlatego nie mogłam jej nie kupić <3

      Usuń
  5. Dopiero zacznę szaleć. :D
    Mam nadzieję, że pojawi się jakaś recenzja masełek, gdy już je odpowiednio przetestujesz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczne... a to wszystko przez Rossmana! :D
      Będą recenzję na sto procent.

      Usuń
  6. Super nowości. Uwielbiam bananową maskę Kallos ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. te masła do ciała mnie intrygują *_* wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania mają cudowne ! Ja nie mogę się doczekać aż je powącham... :P

      Usuń
  8. seche vite miałam i było ok :) szybko gęstnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest niestety jego minus ;) Ja musiałam połowę poprzedniej buteleczki wyrzucić.

      Usuń
  9. Ciekawi mnie ta jagodowa maska, pierwszy raz widzę ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja uwielbiam koczka z wypełniaczem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się strasznie podobają ale nie potrafię robić :(

      Usuń
  11. znalazłam bratnia duszę!:) nie ma nic lepszego niz poprawienie nastroju zakupami :)
    Ps polecam odzywke z kallosa ;) zielona jest mega!:)
    Ps obserwujemy?daj znać u nas ;)
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwie ostatnie maski chetnie bym wypróbowała :) A szminek jestem bardzo ciekawa, jak wyglądają i jak z utrzymywaniem się :) Staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :* http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2015/04/kilka-ciekawych-rzeczy-z-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że nieźle zaszalałaś! Najbardziej interesują mnie te maseczki Joanny :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o perfumy, to ja zdecydowanie nie wiem, co to znaczy zdrowy rozsądek.... Już przebieram nżókami na samą myśl o najbliższych zakupach, jakie poczynię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się pochwalisz zakupami ;)

      Usuń
  15. Ja teraz szykuję się na kolorówkę w Ross:)
    Przeglądałam ostatnio stronę e-zebry i nie mogę o tym myśleć, bo zaraz tam wrócę i na pewno coś kliknę:)
    Ciekawe te masełka i maska Joanny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć i zaszalej :D Raz na jakiś czas można ;)

      Usuń
  16. Świetne zakupy poczyniłaś, w asortymencie ezebry często można upolować coś ciekawego :) Ja staram się nie szaleć, ale zbliżająca się promocja w Rossmannie pewnie mnie skusi do małych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bananową maskę z Kallosa pokochałam już po pierwszym użyciu!!! Dla mnie bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Seche Vite kusi mnie od dawna :)) A jeśli chodzi o maskę bananową to u mnie sprawdza się średnio, bo ma nieszczęsną oliwkę z oliwek w składzie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Te masełka fajnie wyglądają, świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :) Może obs za obs? Jeśli tak to napisz u nas , a my się odwdzięczymy. :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię maski Kallosa. Kusi mnie algowa, wiesz coś na jej temat?

    OdpowiedzUsuń
  23. spore zakupy przymierzam się też do SV

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakupy niczego sobie, też czasami zdarza mi się zaszaleć w internetowych sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zakupy :) Szkoda, że nie pokazałaś kolorów szminek :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachęciłaś mnie do tej maski z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zakupy :) na seche vite i ja muszę zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. sprawdź skrzynkę, wysłałam Ci emaile

    OdpowiedzUsuń
  29. seche vite jest spoko, ale za szybko gęstnieje ;/

    kolorowaradosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam zakupy na ezebra :) Świetne kosmetyki!

    /Zapraszam do mnie na konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zakupy :) kallos <3 Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zastanawiam sie gdzie te masełka dostałąs ;)

    OdpowiedzUsuń