9 sierpnia 2015

Balea - Krem do stóp 25% mocznika

Witam Was moje kochane! :) 
Znowu wieki mnie tu nie było ale jak widać zawsze do Was wracam. Miałam dużo pracy, obowiązków, wiele rzeczy na głowie i na chwilę musiałam zrezygnować z tego co daje mi przyjemność. Mówię tu o blogowaniu rzecz jasna :) Teraz mam troszkę więcej luzu i postanowiłam to wykorzystać pisząc dla Was. 
Zacznę od recenzji pewnego przyjemniaczka...


Balea - Krem do stóp 25% mocznika






Kupiłam go podczas zeszłorocznej wizyty w DM'ie ale dopiero dosyć niedawno zaczęłam go sumiennie używać. Mam bardzo wymagające stopy, potrzebują ciągłego pumeksowania i nawilżania. A czasem nawet codzienne powtarzanie tych czynności nie przynosi rezultatów... Jednak w końcu przyszła pora na otworzenie tego kremu. Co z tego wynikło?





Krem ma 50 ml, jest zapakowany jeszcze w kartonik ale wyrzuciłam go już dawno. Ma niezbyt treściwą ale tłustą konsystencję. Pozostawia na stopach taką otulającą warstewkę, która o ile w nocy nam nie przeszkadza  i do rana znika to w dzień kiedy np. musimy ubrać skarpetki, buty...jest bardzo uciążliwa i mamy wrażenie jakbyśmy wlali wodę z olejem do butów, coś okropnego. Jednak kiedy krem wmasujemy w stopy wieczorem - rano przywita Nas gładziutka, nawilżona skóra. Na moich uciążliwych stopach ten efekt utrzymuje się cały dzień, wierzcie mi że to naprawdę dobry wynik. Mam wrażenie, że nie ma żadnego zapachu ale moja mam twierdzi, że pachnie apteką... więc nie wiem :D. Niestety małym minusem tego kremu jest to, że dosyć szybko tego kremu Nam ubywa... ale nie jest drogi, więc nie sprawia to aż tak dużego problemu  :)





Co polecanie na bardzo problemową skórę stóp? :)

Całuski :*

19 komentarzy:

  1. Ja używam kosmetyków z Avon i świetnie sprawdzają się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie nic co miałam z Avonu do stóp nie działało :(

      Usuń
  2. O przydałby mi się taki krem :)
    Poproszę siostrę,żeby mi go kupiłam w DMie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz szczęście, że bez problemu możesz sobie załatwić z DM'u kosmetyki :)

      Usuń
  3. Ciekawy krem, ja ostatnio stosuje kosmetyki do stóp firmy Świt Pharma - tanie, a całkiem dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie chyba wszystkie produkty z mocznikiem dobrze nawilżają skórę. Podobno dobre są preparaty do stóp z Evree, Fusswohl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. zgadzam się, a cała moja skóra kocha mocznik.

      Usuń
  6. Ja miałam z mocznikiem cerko derm ;)
    A jeśli chodzi o pielęgnację stóp to jak mam zbyt przesuszone to mocze je, używam pumeksu i po tym zabiegu 2 razy dziennie nakładam krem do stóp i do skarpetki ;) po tym moja skóra regeneruje się błyskawicznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie nawet takie zabiegi nie pomagają ;p

      Usuń
  7. Mam tak samo podłe stopy jak Twoje, na mnie niestety mało co działa. A właściwie to nic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno znaleźć złoty środek.. ale w takim razie polecam kremy z dużą zawartością mocznika i częste kremowanie ;) tylko to nam pozostaje :D

      Usuń
  8. zgłaszam się do klubu problematycznych stóp...
    polecam maskę złuszczającą w formie skarpetek z Lbiotici, trochę skóra schodzi, ale już potem jest naprawdę gładka. A na suche pięty na noc maść z witaminą A też pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej firmy jeszcze nie miałam ;) ale ogólnie skarpetki złuszczające bardzo lubię bo chociaż minimalna warstwa znika z moich stóp ;p Maść z wit. A wypróbuję.

      Usuń
  9. Do stóp z Balea jeszcze nic nie miałam. Może ten krem właśnie powinno się na noc stosować , ale najważniejsze że daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie używam tylko na noc ;) Kilka razy zdarzyło się w trakcie dnia i tragedia była ;p

      Usuń
  10. Co jakiś czas sięgam po krem do stóp z Scholl ale nie jestem w tym zbyt regularna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio słabo w kwestii pielęgnacji stóp... Ale obiecuję poprawę :D

    OdpowiedzUsuń