13 sierpnia 2015

Neonowe marmurki, ah!

Dzień dobry ;) 
Dzisiaj pozytywnie stresujący dla mnie dzień. Wyjeżdżam na 10 dni pod Warszawę, czeka mnie pakowanie wszystkiego itd. Lubię takie przedwyjazdowe dni :D Niezmiernie cieszę się na ten wyjazd do pustkowia. Mała wieś z jednym sklepem i kilkoma mieszkańcami, spartańskie warunki, zero cywilizacji... naprawdę. Dziwne, że tak blisko stolicy znajduje się takie miejsce. Jedyne co będziemy tam mieć do rozrywki to karty i rowery ;) Ale oczywiście wyjazdy nad wodę codziennie obowiązkowe. A woda będzie cieszyć podwójnie bo w domku bieżącej mieć nie będziemy.. a to dopiero wyzwanie dla włosomaniaczki :D Myć włosy co najwyżej co 3 dni deszczówką (normalnie myje co 2), samym szamponem, nie używając odżywki i nadmiernie używać suchego szamponu. Damy radę! Nie boje się takich warunków ;)

A dziś chciałam Wam pokazać dwa cudowne marmurki Lemax w typowo letnich, neonowych kolorach.







Na punkcie marmurków oszalałam już dawno i to Wasza wina ;). Ubolewałam nad faktem, że nigdzie stacjonarnie nie mogłam ich znaleźć. W tamtym roku udało mi się kupić dwa ale z innej firmy w chińskim markecie pod Warszawą (teraz też odwiedzę to miejsce, może coś upoluje ;p). Niedawno natknęłam się na najprawdziwsze Lemaxy w internecie, za ok. 12 złotych kupiłam 5 sztuk neonowych maluchów, jak dla mnie extra.  Przechodząc do rzeczy...



Poniższe zdjęcie nie oddaje całkowicie uroku tego marmurkowego słodziaka. W rzeczywistości jest trochę bardziej neonowy i doskonale widać w nim małe, czarne kropeczki. Nie ma problemu z malowaniem, ma standardową wielkość pędzelka którym wygodnie się operuje. Jego konsystencja jest dosyć rzadka przez co lekko rozlewa się po skórkach co widać na zdjęciu wyżej.  Wystarczy nałożyć dwie warstwy, żeby uzyskać zadowalające krycie. Nie można narzekać na czas wysychania bo schnie naprawdę szybko. Lakier utrzymuje się ( z topem Seche Vite ) do 5 dni bez odprysków lecz po 2 dniach ukazują się lekko przetarte końcówki. 



Drugi marmurek jest zdecydowanie moim ulubieńcem. Może nie jest tak szalenie neonowy jak wcześniejszy, jednak takie żółtki (jak to mówi moja mama ;)) uwielbiam nosić na paznokciach. Wszystko tak jak wyżej - doskonale się nim maluje, potrzeba dwóch cienkich warstw do dobrego krycia, szybko schnie i ma dokładnie taką samą trwałość. 



Przepraszam za taką małą ilość zdjęć paznokci pomalowanych tymi lakierami ale dopiero teraz wzięłam się za naukę robienia  w zdjęć na bloga i wierzcie mi, że to z paznokciami na wyżej jest najlepszym spośród tych zrobionych :P.




A Wy co sądzicie o marmurkach? 
Posiadacie jakieś w swojej kolekcji? ;)


27 komentarzy:

  1. Piękne są - podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam żadnego marmurka w kolekcji i żałuje są cudne:)oba

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnutkie, mam ze starej serii te neonowe fajniejsze.
    Zapraszam na nowy arbuzowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się, ale jakoś nie mam ani jednego w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego lakieru z takim efektem, ale miałam lakiery tej marki i bardzo sobie je chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wczoraj oglądałam marmurki za 1 zł :) Ale to własnie coś z podróbek. Podobają mi się te dwa kolorki i efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa wyglądają świetnie, aż ciężko jest mi wybrać faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, ale nie miałam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. One wyglądają uroczo! Wstyd, że nie mam ani jednego takiego lakieru X3

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest bardzo ciekawy i super się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne lakiery, a takiego "żółtka" chętnie bym przygarnęła, bo w mojej kolekcji marmurków niestety brak. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc nie wiem, który bardziej mi się podoba. Oba są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Około roku już mam wszystkie neonki Lemaxa i super się sprawują ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne kolory, szczególnie teraz. ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Obydwa kolory są ładne, chociaż ja ostatnio maluję paznokcie na jasne, nawet beżowe kolory. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! sa obłędne! właśnie zbieram na jakis kurs paznokciowy i jestem w trakcie powiększania kolekcji lakierów i juz wiem co kupię :)
    pozdrawiam i zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaa zakochalam sie <3 Muszr je gdzies dorwac

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki! Skoro kryją przy 2 warstwach, to na pewno warto się skusić ;) Ja nie mam żadnego marmurka w swojej kolekcji, ale neony w tym roku zawojowały moimi upodobaniami :D

    OdpowiedzUsuń