10 sierpnia 2015

Podkład Rimmel Match Perfection w CDN - Rossman


Witam Was :) 
Upały nie odpuszczają ale z tego powodu jestem akurat zadowolona. Mogłabym całe dnie spędzać nad wodą <3 W czwartek wyjeżdżam pod Warszawę i jest tak tyle fajnych miejsc gdzie można odpocząć nad wodą, że o mamo ;) Nie mogę się doczekać. 


A ja przychodzę powiadomić Was o wyprzedaży podkładu Rimmel Match Perfection !
Aktualnie można zdobyć go w Rossmanie za 8,19 zł ;)
Czyż to nie jest wielka okazja? Ja niestety mam zbyt wielkie zapasy jeśli chodzi o podkłady, więc nie skorzystam.




Przesyłam buziaki :*

21 komentarzy:

  1. Ja też muszę najpierw wykończyć podkłady , które posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie skorzystam z promocji, bo podobnie jak Ty mam zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie skorzystałam..... mam zapasy :)

      Usuń
  3. ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam również spory zapas podkładów, m.in. ten też mam ale jakoś szału nie zrobił, wiec się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest zapas to tak czy siak nie ma po co kupować następnych bo się tylko zepsują ;)

      Usuń
  5. Ciekawe czy uda mi się go jeszcze zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pewniejsze będzie upolowanie w sklepie online ;)

      Usuń
  6. Upał nam nie odpuszcza, już dawno nie było aż tak ciepłego sierpnia, to prawda ogoda sprzyja na wylegiwanie się nad wodą :)
    Ja również tym razem muszę odpuścić i nie skorzystam z promocji gdyż mam za duży zapas podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie skorzystam, bo zapas mam ale uważam, że jak ktoś szuka jakiegoś podkładu to za taką cenę powinien skusić sie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej wyprzedaży nie widziałam ;-D Ale i tak bym nie skorzystała, bo od dłuższego czasu w ogóle nie używam podkładów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam za duże zapasy, więc raczej sie nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna okazja ! Nic tylko lecieć i brać ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Może jeszcze się załapię na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. byłam w dwóch rossmannach i nie było :(

    OdpowiedzUsuń