23 sierpnia 2015

Truskawkowy szampon Balea

Witam Was serdecznie! ;)
Dziękuje Wam kochane za pomoc przy rozwiązaniu problemu z pisaniem postów :* Męczyłam się z tym 2 dni a rozwiązanie było tak łatwe ;p.
Wróciłam już z wyjazdu, pisałyście że mogłam zabrać mniej kosmetyków i po części się z Wami zgodzę. Kolorówki nie używałam praktycznie wcale, jednak kosmetyków do pielęgnacji używałam często. 

Nie przedłużając dzisiaj chciałam opowiedzieć Wam o pewnym szamponie z Balei - firmy, której kosmetyki uwielbiam. Ale jak to wszystko było z...


Balea - Szampon truskawkowy do każdego rodzaju włosów






Dostałam go już spory czas temu, jest to szampon z limitowanej edycji ale taka ze mnie gapa, że nie pamiętam z kiedy była ta limitka. Pomyślicie więc, że po co piszę recenzję produktu którego prawdopodobnie nie można już dostać w sklepach? Mam kilka szamponów z limitowanych edycji Balei i chcę je ze sobą porównać czy w ogóle warto kupować te limitki. 



Kosmetyki Balei charakteryzują świetne zapachy. Ten szampon również w tej kwestii mnie nie zawiódł bo pachnie soczystymi truskawkami, który dosyć długo utrzymuje się na włosach jeśli nie użyjemy jakiejś mocno pachnącej odżywki <3 Jednak muszę wspomnieć, że gdy mój chłopak z niego korzystał to na ten mocny zapach mu nie pasował (mimo tego, że lubi wszystko co pachnie truskawkami i stwierdził, że jest chemiczny, więc kwestia gustu :).
Co do konsystencji to jest bardzo lejącą przez co szampon ucieka przez palce podczas użytkowania. Dobrze się pieni ale mimo tego i tak musimy nałożyć sporą ilość produktu przez co nie jest jakoś bardzo wydajny.


Używam tego szamponu do oczyszczania, średnio co 3-4 mycia. Włosy po myciu nim są dobrze oczyszczone i minimalnie wolniej się przetłuszczają. Ale wcale nie jest z nim tak kolorowo... strasznie przesusza włosy nawet przy tak rzadkim używaniu. Bez odżywki po myciu włosów pewnie nie dałabym rady rozczesać. Mam też wrażenie, że włosy są przez niego czymś lekko oblepione, tępe w dotyku. Mimo wszystko postanowiłam zużyć go do końca (jednak ograniczyłam częstość używania go), ponieważ nie cierpię marnowania kosmetyków jednak nawet gdyby jakimś cudem na stałe zagościł na sklepowych półkach nie sięgnęłabym po niego ponownie.




Miałyście jakieś szampony z limitowanych edycji Balei? 
Sprawdzały się? :)


+ Mam zamiar przygotować dla Was mini-rozdanie z żelem Balei z tegorocznej limitki, są jakieś chętne? :)


22 komentarze:

  1. Ja mam ananasowy z tegorocznej limitki i też właśnie tak wysusza włosy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mam w zapasach, szkoda w takim razie że wysusza :(

      Usuń
  2. Mam szampon z limitowanej edycji o zapachu jabłuszka ale jeszcze nie wiem jak się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tego nie mam ;) chętnie po przetestowaniu przeczytałabym Twoją recenzję.

      Usuń
  3. Wyobrażam sobie zapach, musi być piękny :) Miałam tylko jeden szampon Balea, jeśli dobrze pamiętam z mango i aloesem - całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z mango i aloesem nie próbowałam :)

      Usuń
  4. Zapach szamponu musi być ciekawy :) Szkoda, że przesusza włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze tak wysusza wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię zbytnio szamponów Balea, bo podrażniają mi skalp, ale żele pod prysznic uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłabym się na pewno na taki truskawkowy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam z tej firmy szamponów, osobiście jestem wierna produktom Johna Fried'y do blond włosów oraz szamponom z apteki, wzmacniającym oraz zapobiegającym wypadaniu włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyobrażam sobie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze z tej firmy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To faktycznie kiepściutki - tego efektu oblepienie nie przeżyłabym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój szamon z balei czeka w kolecje mam nadzieje ze bedzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie używałam nic z tej firmy ale mam nadzieje ze kiedyś nadarzy się okazja ;p szkoda ze ten truskawkowy przesusza włosy bo zapowiadał się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło wspominam jabłkowy ze względu na ładny zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety z ostatniego szamponu Balea nie byłam zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja w ogóle nic nie miałam z Balea, ale nie mogę się doczekać aż trafię do DM'u :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy żadnych szamponów z tej firmy, ale z tego co piszesz, to tylko zapach by mi się spodobał :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Do produktów Balea nie mam niestety dostępu :(

    OdpowiedzUsuń