30 września 2015

Dove - krem do rąk Intensywne Odżywienie

Hejka ;)
Dziś mam luźniejszy dzień, więc naskrobałam dla Was kilka postów na zapas gdyby brakowało mi czasu na bieżąco. Dzisiejszym bohaterem będzie


Dove - krem do rąk Intensywne Odżywienie






Wygrałam go w rozdaniu. Sama chyba bym go nie kupiła, ponieważ jestem wzrokowcem a opakowanie tego kremu niespecjalnie rzuca się w oczy. Nie żebym nie lubiła prostych opakowań (bo np. w kosmetykach CD je uwielbiam) tylko najzwyczajniej w świecie pewnie nie zauważyłabym go na sklepowej półce a mój wzrok skupiłby się na jakimś kolorowym opakowaniu, najlepiej z owocami (albo czymś innym do jedzenia :D).  Krem znajduje się w typowe tubie. Żeby ją otworzyć nie potrzebujemy wkładać w to nie wiadomo jakiej siły. Wyjątkowo dobrze wydobywało mi się krem gdy było go już niewiele. 




Zapach kremu kojarzy mi się właśnie ze wszystkimi kosmetykami Dove. Nie czuję w nich żadnej konkretnej nuty, zapach jest dość mdlący jak na mój nos jednak po kilku minutach po aplikacji znikał z rąk. Krem pozostawiał po sobie delikatnie tłustą warstewkę jednak nie jest ona uciążliwa, mimo to stosowałam go na noc. Po nałożeniu grubej warstwy... rano miałam wrażenie, że zapomniałam nałożyć krem przed zaśnięciem. Dłonie były suche i dosyć szorstkie. Kilka razy użyłam go w ciągu dnia i efekt również był bardzo krótkotrwały. Krem nawet w najmniejszym stopniu nie spełnił moich oczekiwań, na szczęście już go zdenkowałam.






Miałyście okazję stosować ten krem?
Lubicie kosmetyki Dove? ;)


19 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kosmetykami Dove. Kilka razy się już zraziłam. Balsamy i kosmetyki do włosów są do d... Ale ten krem miałam i nawet pisałam o nim na blogu. Byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szampon z Dove i długo po nim musiałam walczyć z łupieżem... też jakoś nie przepadam za większością kosmetyków. Zależy pewnie czy ktoś ma problematyczne dłonie czy nie, moje są po lecie bardzo suche i on sobie z nimi niestety nie poradził.

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam tego kremu :) Z mojej strony polecam Ci krem Neutrogena z maliną nordycką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie kremy do rąk z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam niestety :( A szkoda, bo dostępność i cena są w porządku.

      Usuń
  5. U mnie się ten krem akurat sprawdził :)
    Ale zgadzam się opakowanie nie rzuca się w oczy i zawsze szukam go przez dłuższy czas w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja nigdy nie używałam kremów do rąk Dove i raczej nie będę. Moja skóra dłoni jest bardzo wymagająca i wątpię, że ten krem by pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze zapominam użyć kremu do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki Dove :) Ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dawno temu kremy Dove - po Twojej recenzji chyba nie mam ochoty do nich wracać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dove lubię, ale tego kremu nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki Dove do ciała. Szkoda, że ten krm się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń