2 września 2015

Lemax neonowa marmurkowa zieleń





Kiedy post pojawił się na blogu ja siedzę w szkolnej ławce i pewnie nie mogę się doczekać 14:20... Mam nadzieję, że chociaż Wy teraz dobrze się bawicie ;) 


Mam dziś dla Was kolejny lakier (coś polubiłam pisać o lakierach do paznokci ;P) z neonowej serii Lemaxów, zapraszam.







Do zieleni na paznokciach do końca przekonana nie jestem, zwykle decyduje się na nią może max 3 razy w roku ale dobrze mieć wszystkie kolory w swojej kolekcji. Marmurki uwielbiam, nie wiem dlaczego. Czarne, maleńkie kropeczki zatopione w świetnych kolorach skutecznie namawiają mnie do zakupu i już.


Blogger robi sobie ze mnie żarty i zmniejsza nasycenie koloru na zdjęciach, w rzeczywistości lakier jest bardziej "żarowiasty" i przyciąga uwagę z daleka. Tak jak w przypadku innych kolorów z marmurkowej serii - potrzebuje dwóch dość cienkich warstw do wystarczającego krycia, jednak miejscami widać maleńkie prześwity. Z tym lakierem współpracuje mi się dość ciężko, ponieważ jest rzadki i rozlewa się po skórkach. Ze schnięciem nie ma problemu, fajnie współpracuję również z Seche Vite. Jego trwałość to średnio 3 dni z topem, po tylu zaczyna wszystko odpryskiwać. Jednak za cenę ok 3zł jak najbardziej polecam bo warto mieć taki kolorek, jest idealny na lato ;)



Jak mija Wam pierwszy dzień w szkole?
Albo może macie jeszcze troszkę wolnego...
albo Wasze pociechy zaprowadzaliście pierwszy raz do szkoły? ;)

27 komentarzy:

  1. Całe szczęście jeszcze miesiąc wolności ;) Lakier świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy efekt, ale 3 dni z tropem to bardzo krótko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier świetny! A szkołę mam już za sobą i już za nią tęsknię!!! Także korzystaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pracowałam przez pół roku to też tęskniłam za szkołą... ale teraz zmieniam zdanie, chcę do pracy haha ;)

      Usuń
  4. Ja rok temu skończyłam szkołę,ale zastanawiam się nad studium czy nawet następnym technikiem. Lakiery Lemax bardzo lubię,chociaż wg mnie mogłyby mieć mocniejszy pigment :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny! :) Bardzo mi się podoba, sama mam 2 pastelowe, ale i neonki bym przygarnęła chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam 2 pastelowe tylko nie z Lemaxa. Muszę nadrobić marmurkowe braki ;)

      Usuń
  6. Podoba mi się ten lakier :D. Chyba sobie zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego marmurowego lakieru nie mam, ale ta zieleń mnie do nich nie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są lepsze kolorki jeśli chodzi o marmurki ;)

      Usuń
  8. O rany - piękny ten kolor !
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)
    maddiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny lakier :) Bardzo fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tego marmurka i jest raczej gęsty, może to zależy od egzemplarza...ale masz ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mi trafiła się felerna buteleczka, no cóż ;)
      Dziękuję, taki komplement i to od mojej inspiracji jeśli chodzi o paznokcie! ;)
      Robię co mogę żeby jakoś wyglądały mimo tego, że przesuszają mi się strasznie skórki i nie potrafię zrobić sobie wymarzonego kształtu paznokci... ale kiedyś dojdę do perfekcji mam nadzieję ;)

      Usuń
  11. Ale ciekawy :) Takiego kropkowego lakieru to jeszcze nie widzialam nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolorek. Ja jeszcze nie miałam żadnego marmurkowego lakieru i chyba muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor jest śliczny!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy lakier, z pewnością się wyróżnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zielone kolorki :) Bardzo ciekawie wygląda ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny efekt jednak nie widziałabym go jakoś u siebie na paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny efekt daje ten lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ma fajną fakturę :) w takim wykończeniu nawet zieleń mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń