11 września 2015

Mini zamówienie na ezebra.pl i plany zakupowe na najbliższy czas.

Dzień dobry ;) 
Tak szybko lecą mi dni, że nie zorientowałam się nawet, że mija dziś trzeci dzień od ostatniego postu. Powoli tracę wenę, mam coraz mniej wolnego czasu i coraz mniej obchodzi mnie, że to kolejny post w którym na to narzekam haha ;). Jak przyzwyczaję się do tej ponurej pogody to wszystko wróci do normy. 


Dziś chcę Wam pokazać moje bardzo skromne zakupy z ezebra.pl. 







Została mi jedna buteleczka topu SecheVite w zapasie, więc postanowiłam już zakupić kolejne co by mi czasem nie brakło :P. No bo co zrobię gdy jedna mi zgęstnieje, drugą zgubię a nie będę mieć już trzeciej? To by dopiero był koniec świata :D Do koszyka wpadły mi również dwie pomadki.


Pierwszą z nich jest Rimmel Lasting Finish by Kate Moss nr. 28 Rossetto. Takiego jasnego, cukierkowego i słodkiego różu o dobrej trwałości mi brakowało. Nie jestem mistrzem w opisywaniu kolorów, tak wiem ;). Jednak ja ten kolorek właśnie tak widzę. Już dzisiaj za sobą mam pierwsze testy i jestem zadowolona, choć zielonego pojęcia nie miałam, że w pomadce będą znajdować się małe, świecące drobinki które dają jakby perłowy efekt na ustach.



Druga pomadka, która trafiła w moje łapki to Astor Soft Sensation 502 Tender Cherry. To moja druga pomadka od Astora. Z pierwszej jestem bardzo zadowolona, jest trwała i mocno napigmentowana. Myślę, że dokładnie te pomadki niewiele odbiegają od tych z Rimmela, jeśli w ogóle się czymś różnią oprócz wykończeń. Tej z numerem 502 jeszcze nie próbowałam, jednak po zmywaniu kolorów z dłoni mogę stwierdzić, że raczej będzie z niej twardzielka. 


Zakupy tym razem ograniczyłam do minimum, co jest do mnie bardzo niepodobne. Świadomość moich dużych zapasów (typu ok. 30 żeli pod prysznic itd...) robi swoje i chęć zużycia tego wszystkiego robi swoje. Jednak jest w tym wszystkim ukryta mała gwiazdka...



Jutro wybieram się na zakupy do czeskiego DM'u! ;). Pierwszy raz (i jedyny) byłam w tamtym roku w sierpniu (MOJE ZAKUPY W DM'ie KLIK). Mój prywatny kierowca ;P stwierdził, że to było baardzo dawno temu, więc trzeba pojechać. Nie trzeba było mnie długo namawiać! Jednak te zakupy będą różnić się od tych poprzednich, nie zamierzam szaleć jeśli chodzi o żele, natomiast chce zrobić zapasy kremów do stóp i maseł do ciała. Wszystkim pochwalę się w niedzielę. 



Dla Was też coś capnę pewnie ;)
Tylko pomóżcie mi i powiedzcie w jakim rozdaniu (z jaką nagrodą np. z Balei) wzięlibyście udział? 

25 komentarzy:

  1. Absolutnie piękny kolor pomadki z astora :). Mam za to pomadkę z serii kate moss i jestem bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowa szminka jest piękna - dobrze czułabym się z nią na ustach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja liczę na siostrę,która jedzie na Mistrzostwa Tańca do Niemiec i wstąpi do DM <3 Chętnie wzięłabym udział,gdyby do wybrania były kosmetyki Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka z astora ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sluchaj,bardzo polecam Ci kupic na allegro duzą butelkę 100ml(albo tam jest 150ml) tego cudownego top coatu i przelewać do mniejszych buteleczek. Ten w dużej nie gęstnieje, sprawdzone info bo u mnie jest już rok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pomadkę z tej serii Astora i bardzo ją lubię :)
    Ja bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu z Baleą, np. z kosmetykami do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to masz ładny zapas - 30 żeli nie mam.
    Udanych zakupów w DM. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwień porządna :) I zarazem bardzo ładna,ja pomadek nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odcienie, od jakiegos czasu kusi mnie aby zamówić coś na ich stronie, ale jakoś nie umiem się przekonać do innych niż allegro ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu do DM;)
    Kolor pomadki Astora obłedny, uwielbiam takie czerwienie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale Cie rozumiem, 3 na zapasie to takie minimum :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. 30 żeli hmmm...nieźle ...;) ja używam Insta dri zazwyczaj , ale w końcu muszę kupić SecheVite ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pomadkę z Astor z tej serii i bardzo podoba mi się jej wykończenie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie szminki świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolory tych szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Astor jest fenomenalny :) kolor, który idealnie pasuje do jesiennej aury.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już sobie nie wyobrażam malowania paznokci bez wysuszacza, obecnie też używam Seche vite :)

    OdpowiedzUsuń