6 września 2015

Przegląd lakierowej kolekcji.


Witam Was kochane.
Już od jakiegoś czasu planowałam zrobić porządek w moich lakierach i przy okazji je policzyć. Zabieram się za zużywanie tych kończących się żeby nie zalegało u mnie tyle buteleczek. O niektórych lakierach najzwyczajniej zapominam i nadszedł ten czas żeby sobie przypomnieć i zaplanować z nimi mani ;)

Przeglądu nie zrobię w tradycyjny sposób. Nie będę wypisywać nazw i numerków bo na większości takie informacje już dawno mi się zmazały i nie mam możliwości odnalezienia tego. Dodaje tylko zdjęcia ;) 
























Aktualnie posiadam 170 lakierów, w tym 13 odżywek, preparatów do usuwania skórek i topy (nie zrobiłam zdjęć dwóch buteleczek Seche Vite). Obiecałam sobie, że póki moja kolekcja nie zmniejszy się przynajmniej do 150 nie kupię już żadnego lakieru. Według mnie nie ma sensu gromadzić takiej kolekcji bo później zalegają Nam takie lakiery, których nawet raz w roku nie użyjemy. Podziwiam osoby, które mają po 500-600 lakierów w kolekcji... po cichutku zazdroszczę im takiej liczby jednak sama nie mam chęci posiadania tylu buteleczek. 


A Wasza kolekcja lakierów ile liczy? ;)

25 komentarzy:

  1. O matko :D Pokaźna kolekcja - ja niby lakieromaniaczka, ale mam tego zdecydowanie mniej - 100 tak :D Pokazywałam niedawno swoją kolekcję nawet :) Lakiery miyo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja na pewno ponad 100 :) też zrobię kiedyś post o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam koło 80 lakierów, ale kolorystycznie są mało zróżnicowane, lubuję się w różnych odcieniach czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kochana ale żeś tego nazbierała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :) Ja mam już grubo ponad 200 i powoli przychodzi opamiętanie - staram się kupować coś naprawdę oryginalnego i zużywam najstarsze egzemplarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dużo:) Zapraszam do siebie na pierwsze rozdanie:) http://lifeandcalm.blogspot.com/2015/09/uwaga-uwaga-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźna ta Twoja kolekcja :)
    Chętnie przygarnęłabym niektóre z tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła kolekcja :) też mam dość dużo lakierów, ale jeszcze nigdy nie liczyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. łoho! mam trochę mniej, około 65 obecnie i ciągle się pozbywam starych :)
    widzę, że mamy kilka tych samych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam nie więcej niż 20 buteleczek i myślałam, że to sporo. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW ile niebieskich :O pokaźny zbiorek hehehe. Ja mam hmm.. z 10 myślę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam podoną ilośc ale rozdaje lakiery komu popadnie bo od jakichs 2-3 miesiecy stale robie sobie hybrydy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow spora kolekcja! Dałaś mi do myślenia :) Muszę ogarnąć moją kolekcje i zrobię przegląd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam moze ze 20 sztuk:) starczy mi;P

    OdpowiedzUsuń
  15. oo rany faktycznie pokaźna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już myślałam, że te zdjęcia nie mają końca :D Jaka ogromnaaaa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Ogromna ta Twoja kolekcja :D

    OdpowiedzUsuń
  18. niebieskości sporo, tak ja i u mnie :P ale ja mam pewnie mniej czerwieni i różów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ło matko! Ależ kolekcja - ja nawet nie mogę się równać - u mnie stoi mniej niż 10 buteleczek :D

    OdpowiedzUsuń