15 września 2015

Róż + czerń = dla mnie idealnie!


Hejka !
Dzień za dniem mi ucieka ale zaczynam radzić z sobie z organizacją na którą narzekałam ;P
Dziś miałam troszkę więcej czasu, akurat w planach miałam wykonanie mani więc postanowiłam troszkę pokombinować i wykorzystać jakieś ozdoby do paznokci, które od długiego czasu zalegają mi w szafce. Co takiego mi wyszło?






Od długiego czasu myślałam nad wykorzystaniem krzyżyków. Raz już coś z nimi wykombinowałam i nie byłam zadowolona bo te krzyżyki to takie cieniutkie gąbeczki bym powiedziała, które szybko zdrapują się z paznokcia jeśli nie pokryjemy ich topem, tym razem z SecheVite tak szybko mnie nie opuszczą. Użyłam również czarnych cyrkonii, które uwielbiam. Na poniższym zdjęciu wyglądają jak całkowicie 'zalane' jednak po jakimś czasie top jakby z nich spływa (nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć) i wyglądają jakby nie były niczym pomalowane ale jakaś ochronna warstwa na nich jest.


Krzyżyki w połączeniu z SV delikatnie mi się jakby porozpuszczały, zszedł z nich lekko kolor jednak nie przeszkadza mi to jakoś szczególnie. Na zdjęciach wygląda to dosyć odpychająco ale na żywo wygląda tak jakby efekt ten był zamierzany i pasuje do reszty. ;)





To mani spodobało mi się na tyle, że postanowiłam Wam je pokazać. 

Podoba Wam się?
Co myślicie o motywie krzyży? Lubicie go wykorzystywać czy jednak wolicie tego nie robić? ;)


18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorów i fajne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne chociaż ja bym pewnie róż na czerwień zamieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie kolorów bardzo mi się podoba,mani ślicznie się prezentuje ale takich krzyżyków raczej bym nie zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny wzór !
    Takie kolorki to ja uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywu krzyża nie użyłabym na paznokciach, ale jeżeli chodzi o kolory to piękne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też mi się jako tako podoba, dziękuję! ;) Jednak proszę nie patrzeć na mały palec ;P Złamał mi się już jakiś czas temu i nie miałam serca ścinać wszystkich, więc on sobie w spokoju rośnie ;P

      Usuń
  7. prześliczne :) ja motywu krzyża nie ruszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja po raz drugi dopiero wykorzystałam ten motyw ;) Jeszcze kilka krzyżyków mi zostało, więc pewnie jeszcze zrobię z nimi jakieś mani a tak to nie zamierzam już do nich wracać.

      Usuń
  8. Połączenie na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) Świetnie wygląda paznokieć z krzyżykami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalne mani, ja u siebie nie widzę krzyży, ale u innych mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż mi się podoba, ale motywu krzyża na paznokciach nie nosiłabym

    OdpowiedzUsuń