25 września 2015

WYNIKI ROZDANIA


Cześć :) 
To już setny post na moim blogu, chciałam żeby był wyjątkowy. Miało być kolejne rozdanie ale nie podałam jeszcze wyników poprzedniego... tak więc dzisiaj być może pojawi się uśmiech na ustach dwóch dziewczyn gdy przeczytają ten post. :)


Wiem, że nikogo pewnie nie zainteresuje ilość uczestników, losów itd. więc przejdę do sedna (jednak okrągłą setką losów muszę się pochwalić :P) .







Jako pierwsza wylosowana została : 







Pierwsza zwyciężczyni zgarnia wybrany przez siebie żel Purple Kisses :).
(Madzia nie wstawiła banera, więc żel Black Secret zostaje u mnie, ale jeszcze będzie szansa go wygrać :P)


Drugą osobą jest:





Druga zwyciężczyni wygrywa żel White Passion ze względu na to, że Madzia zgarnęła Zuzi Purple Kisses sprzed nosa ;)


Na Wasze dane czekam 3 dni, jeśli ich nie dostanę losuję po raz kolejny.
Piszcie na wlosovelove@o2.pl


Gratuluję! :D


32 komentarze:

  1. Gratulacje ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Dziękuję! Dziękuję! :)
    Ogromnie się cieszę :) :) mail już wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, juz wysłałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nominowałam Cię do Libster blog award :) jeśli nie wiesz o co chodzi to zapraszam do mnie i oczywiście jeśli masz ochotę to przyłącz się do zabawy ;). pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń