28 października 2015

Balea - krem do rąk Papaja & Maślanka

Witam Was kochane! ;) 
Po dodaniu postu o moich zbiorach kremów do rąk pojawiło się kilka próśb o to bym napisała troszkę więcej na ich temat. Wiadomo, że na temat tych których jeszcze nie próbowałam nie mogę nic napisać ale mam też kilka, które używałam już wcześniej i chętnie Wam je przedstawię. Dziś na tapetę idzie


Balea - krem do rąk Papaja & Maślanka






O opakowaniu nie można powiedzieć zbyt wiele. Klasyczna, miękka tuba, idealna do łatwego wydobycia kremu gdy jest go bardzo mało. Zamykany na klik, łatwo otworzyć go bez połamania paznokci jednak w torebce sam się nie otworzy. Wystarczy odrobina kremu by nałożyć na dłonie odpowiednią warstwę, przez co krem jest wydajny





Konsystencja kremu nie jest lejąca (tak jak to jest w kremach do rąk Balei z pompką) ani też zbyt zbita. Taka w sam raz. Łatwo rozsmarowuje się go na dłoniach. Wchłania się w ekspresowym tempie w suche ręce z miejscowymi stwardnieniami. Ręce męczę kilka razy w tygodniu hantlami i sztangami o dużych ciężarach przez co robią mi się właśnie takie stwardnienia z którymi ten krem fajnie sobie radzi. Zmiękcza je i w połączeniu z peelingiem skutecznie się ich pozbywa. Nawilża na dobrym poziomie, cudów oczekiwać nie możemy, jednak gdy używam kremu kilka razy w ciągu dnia to moje dłonie są w dobrym stanie.






Moje dłonie się z nim polubiły, tak samo jak dłonie mojej mamy która ma na swoich liczne pęknięcia skóry oraz strasznie suche miejsca. Krem ten daje jej chwilowe ukojenie i zapobiega kolejnym pęknięciom. 
Pewnie niektóre z Was są zdziwione, że na początku nie wspomniałam o jego zapachu. Szczerze mówiąc nie zachwycił mnie jakoś szczególnie, jest przyjemny dla nosa ale jak na kosmetyk Balei - bez szału. Taki delikatny, słodki.
Wydajność w połączeniu ze śmiesznie niską ceną (koło 3zł w niemieckim DM'ie, ale nie dam sobie ręki uciąć) i dobrym działaniem daje Nam fajny produkt, który polecam wypróbować. Jedynym jego minusem jest zdecydowanie dostępność. 






Lubicie kremy do rąk Balei? 
A może wybieracie te z wyższych półek? ;)



(Postanowiłam pokombinować ze zdjęciami i ogólnym wyglądem postów. Dajcie znać czy Wam się podoba ;))

25 komentarzy:

  1. Gdybym miała DM pod domem to bym w nich gustowała i nie szukała nic droższego ;)
    Na razie pozostaje mniejsza oferta Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten krem i miło go wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam krem z Balea z mocznikiem i był bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę siostrze go pokazać,żeby przywiozła z Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji wypróbować od nich kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kremy Balea, są tanie i mają świetne działanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja patrzę zdecydowanie bardziej na cenę bo wiem że kremy chyba na ogół nie działają cudów. Ale ten chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam niestety ale chciałabym wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze zapominam o pokremowaniu rąk kremem przeznaczonym do rąk. ale za to przy okazji balsamowania ciała mogę to odhaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawi mnie zapach :D ja niestety nie mam styczności z ich kosmetykami :(

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ale nie polubiłam się z tym produktem...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam produktów tej firmy, chyba muszę kiedyś to zmienić bo jestem bardzo ciekawa :) Zapraszam na jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swoja drogą przeczytalam maslanka i zachcialo mi sie maslanki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy z tej firmy nic nie miałam, ale co do kremów to uwielbiam na zimę krem nawilżający z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak szybko się wchlania to biore :D
    Zapraszam do mnie na rozdanie
    http://miszmaszgirl.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach musi być ciekawy, jednak skład nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię, gdy krem się szybko wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jeszcze żadnego kremu z tej firmy ;p

    OdpowiedzUsuń