11 października 2015

BeBeauty - lakier do ust 04


Witam Was ;)
Dawno nie dodawałam tutaj normalnego postu. Nie wiem gdzie uciekł mi ten tydzień. Miałam mnóstwo rzeczy do zrobienia a tak naprawdę nie zrobiłam niczego konkretnego. Na szczęście już niedziela i od jutra zaczynamy nowy tydzień, który będzie zdecydowanie lepszy bo mieć chorego faceta to jakaś masakra... :D Dziś przychodzę do Was z recenzją na temat


BeBeauty - lakier do ust 04






Kupiłam ten lakier do ust dawno, jednak z tego co widziałam na nowo weszły one do Biedronek, więc powiem Wam co myślę na jego temat.

Pierwsze co rzuca się w oczy to świetne, według mnie, opakowanie. Jest solidne, nie ma możliwości otworzenia na przykład w torebce. Cieszy nasze oko i niewątpliwym plusem jest to, że od razu widzimy kolor lakieru. Szczególnie przydatne jest to gdy mamy mnóstwo pomadek do ust itd i próbujemy znaleźć tą konkretną. Świetna jest też gąbeczka, którą nakładamy lakier. Przez jej kształt łatwo zaaplikować płyn na usta, jej końcówką łatwo obrysować kontur ust.




Jednak mimo łatwego nakładania nie wszystko jest takie kolorowe... W moim przypadku muszę nałożyć dwie warstwy, żeby nie było żadnych prześwitów. Gdy już uda mi się to zrobić, czuję dyskomfort z powodu zbyt dużej ilości produktu na ustach. Wszystko się bardzo klei i konieczne jest spięcie włosów. Po długim czasie (ok 2h) lakier lekko się zjada i już jest tak jak powinno. Usta dalej delikatnie się kleją ale nie jest to tak denerwujące jak na początku. Kolor nie jest tak intensywny jednak nawet po całkowitym zjedzeniu lakieru kolor dalej jest na ustach co niesamowicie mi się w tym produkcie podoba. 





Podsumowując : Mam mieszane uczucia co do tego lakieru do ust. Jego kolor strasznie mi się podoba, jednak klejąca formuła doprowadza nie raz do szału. Gdy potrzebuje czegoś co na 100% mnie nie zawiedzie omijam go szerokim łukiem jednak na co dzień, gdy mogę sobie pozwolić na sprawdzanie co jakiś czas czy wszystko jest w porządku z moimi ustami chętnie po niego sięgam. Jak za cenę 5-8zł (nie pamiętam dokładnie) jest w miarę okej i polecam Wam wypróbować chociaż jeden kolorek. Jeśli się nie sprawdzi, straty w portfelu nie będą duże.


Lubicie kosmetyki z Be Beauty ? 
Czy sięgacie tylko po te z wyższych półek? ;)



41 komentarzy:

  1. jak się klei to niestety u mnie odpada, chociaż kolor zacny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wole szminkę lub błyszczyk "w sztyfcie" :-) Ale ta ma pieny kolorek :_)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie z widzenia, nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten kolor za mocny ale w tej cenie na pewno popatrzę na ten lakier i wybiorę jakiś kolorek dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam też mniej odważne kolorki w Biedronkach ;)

      Usuń
  5. Szkoda, że jedna warstwa nie wystarcza natomiast dwie tworzą uczucie dyskomfortu. Na dodatek się klei...
    Wielka szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym ubolewam bo kolorek strasznie mi się podoba i nie spotkałam się z takim w tradycyjnych pomadkach ;)

      Usuń
  6. Piękny kolor :) Ja jakoś nie lubię klejących produktów do ust dlatego też nie używam błyszczyków, więc produkt ten zdecydowanie nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam kosmetyków z Be Beauty. Ten odcień zdecydowani za mocny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki BeBeauty, a zwłaszcza masełka do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko co klejące tj błyszczyki czy takie lakiery omijam z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię kosmetyki BeBeauty.Jeszcze się na nich nie zawiodłam.Są tanie ale jakość jak z wyższej półki.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor wspaniały, ale u mnie najważniejszy jest komfort, więc zupełnie odpada przez to klejenie się :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam nic do BeBeauty, chociaż chyba nic z ich kolorówki nie miałam (jeszcze), a nie-mam masełka do ust i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O wow, ale kolorek ;D Ale ja również dostałabym szału z klejącą formułą! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie do końca, ale staram się być otwarta na nowe metody i powoli się przekonuje ;-)

      Usuń
  14. kocham lakiery do usta za kolory i efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorek ładny, choc ja nie mam zaufania do tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek ładny, ale ja nigdy takiego na sobie nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor, ale mi takie nie pasują... Mojej siostrze za to by na pewno pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam żadnych kosmetyków z BeBeauty, ale chciałbym wypróbować, ciekawy kolor, chociaż mi by chyba nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odcień prezentuje się świetnie, ale jego działanie mnie nie zachęca. Ogromną chrapkę mam za to na kosmetyki do ust Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fiu, fiu! Ale soczysty kolor:-) Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie kolory ;)
    Jak najbardziej na +

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor cudowny, szkoda że usta się tak kleją ;/ Ostatnio kupiłam dwa lakiery z tej firmy na wyprzedaży po złotówce, kolory śliczne, niestety trochę długo schną .

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mój kolor ;-) Tak w sumie to ja prawie w ogóle ust kolorami nie traktuję ;-) wolę zdecydowanie coś bezbarwnego

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor zbyt ostry jak dla mnie , zazwyczaj tylko delikatnie podkreślam usta błyszczykiem

    OdpowiedzUsuń
  25. mimo wszystko kolorek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cenowo wygląda bardzo fajnie, a co do nakładania dwóch warstw to faktycznie może powodować dyskomfort :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolorek jest fajny ale szkoda że trzeba nakładać aż dwie warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor świetny, ale coś czuję, że ja bym chyba w nim wyglądała jak oszołom. Szkoda, że się tak klei.
    Co do chorych facetów nic mi nie mów. Mój miał unieruchomioną nogę ponad miesiąc. Wyobraź to sobie. To dopiero było latania przy nim, a oczywiście ile marudzenia. :D Faceci.

    OdpowiedzUsuń